Gå til innhold

Dårlig ytelse på Black & White 2

Anbefalte innlegg

Hei, dama mi har blitt hekta på B&W 2, men problemet er at når hun kommer lenger uti spillet lagger det som bare faen. Merker faktisk ikke noe forskjell om man stiller grafikken på low.

Spillet og driverne på pcen er oppdatert. Spesifikasjonene på maskina hennes er som følger: AMD64 X2 4200, Sapphire Radeon X850XT, 2GB ram osv.. Trodde dette skulle være evig nok til å spille BW2...

Håper dere har noen gode tips å gi meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har det samme problemet. Det er rett og slett noe feil med kodingen, da ingen løsning hjelper. Hvis du kaster et Water Miracle, blir det merkelig nok borte en liten stund. Nå kan det jo hende at ditt problem kan fikses, da det er mange løsninger til problemene for B&W2. Søk litt rundt på det offisielle forumet, og på det tekniske forumet.

Jeg prøvde alle løsninger, men problemet er der fremdeles, så jeg la spillet på hylla, selv om det er ganske artig.

Endret av andir
Lenke til kommentar

Fant visst en patch til (1.2), men man må visst starte helt på nytt for at endringene skal tre i kraft.

Finnes det noen juksekoder slik at man slipper de første brettene med de UTROLIG IRRITERENDE hjelperne? Har søkt på nettet etter koder uten hell... Takker for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...