Fotofashion Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 mulig de burde vært justert.. bakkebru bybrua mot nidarosdomen bakklandet tatt med fujifilm s5600 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Bilde nummer tre synest jeg var ok. Muligens lysene var noe for skarpe. De to andre bildene hadde jeg ikke sansen for. Men det er min mening. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 jeg likte også det siste bildet best. litt for skarpe lys kansje ja, men ellers bra. syns også bildet nr 1 var fint Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 takker:) bildene var tatt halv tolv på kvelden.. så det var meget mørkt.. lukketid på 15sec.. med F8 (har ikke høyere).. fra baklandet var det 8sec. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Problemet med 'nattbilder' er at om de blir tatt for seint på ettermiddag/kvelden når det er mørkt som i en sekk blir det slik som dette. Desverre ikke så spennende. Hadde du vært ute i det som en kaller blåtimen (mens det fortsatt var toning igjen på himmelen) hadde det blitt noe helt annet. Prøv det Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 takk for tipsett.. får prøve det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå