Angeleno Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Tritrans sier jo annet. Hva vet Tritrans om hva Barcelonas supportere bruker som kamprop osv? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hva vet Tritrans om hva Barcelonas supportere bruker som kamprop osv? Ite vet je, N' I Just Don't Care Endret 12. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 De la Red ferdig for sesongen Utrolig synd, er godt mulig at han ikke kommer tilbake, ufattelig kjedelig. Dermed har vi tre spillere ute for sesongen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Ai Ai ai, der selger Ramos seg A-altfor lett! Skjerpings, det er Messi det er snakk om! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 mange gode ideer i barca angrepet! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Digg med El Classico nå Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 håper ikke messi blir orntlig skaddet av denne kampen. fotball trenger spillere som han Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 FAEN DA! Er vi redde for å ha ballen!? Ser ihvertfall sånn ut! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 NEI NEI NEI! Marcelo da! Den skal faen meg sitte! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Stillinga? Stream? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Faen da Ramos! Du selger deg Altfor Lett! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Er Sneijder skadet eller har han spilt dårlig? Så lenge vi ikke taper vil jeg være fornøyd nå. Endret 13. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Skjønte lite av det jeg å, Jeg har ikke sett Sneji skadet. Når Palencia kommer inn, sier det litt om våre skadeproblemer gitt. Når det er sagt, hittil synes jeg vi har spilt brukbart (iforhold til hva jeg fryktet). Vi spiller klokt og løper ikke med alle mann i angrep, eneste minuset jeg klarer å se er at Ramos og Gago Ruser for mye, tolmodighet igjen Endret 13. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 sky sports sa at han var plaget av skaden, derfor ble han byttet. di hadde vist tatt en sjans på at han skulle holde i denne kampen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Jupp, stemmer det, men trodde virkelig ikke at de skulle ta han ut allerede nå. Han har jo ikke gjort en dritt i kampen bortsett fra det ene skuddet (Ikke hans feil tho - slik vi spiller nå passer ikke akkruat han) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Fant en passe grei stream så jeg ser på nå. Like før hjertet hopper ut. Endret 13. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har ikke godt av sånne nervepirrende kamper... Hadde vært deilig å ha Robben i stede for Drenthe! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Herregud så Messi overspiller, for at Real spillerne skal få kort. .Håper Real vinner og at Sergio Ramos knekker beina hans i en luftig 2fot's i sluttminuttene, så slipper vi han på en stund. Aldri likt den dvergen. Veit at jeg ikke eier skam, så ingen vist i å kommentere det. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Snejder er skadet ja. Er fornøyd jeg. Midtstopperne gjør en god jobb, Raul er det alltid herlig å se jobbe hjemover, og bare drit synd at Drenthe ikke putter alene mot Valdes. Men men, denne kampen kan minne litt om den i fjor, og vi husker jo hvordan den gikk. Mitt tips er fortsatt 1-1 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 messi er en fantastisk spiller. vist han skulle bi skadet på grunn av idiot taklinger fra ramos hadde det vært et tap for sporten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå