Havard_92 Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Her var det ikke Madrid som eide men Zenit som sugde. Makan til dårlig lag har jeg ikke sett på lenge... Som om det ikke er nok at halve start ellvern er skadet, så må jo vår mest formsterke mann, Robben, stå over p.ga en feil dommeravgjørelse. Surt... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Slett. Endret 10. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 De reglene gjelder for tredje runde, folkens. Juve hadde dessuten vært videre uansett pga flere scorede mål og flere bortemål. Juve går videre som puljevinner! Magica Juve! Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Btw: Freetranslation.com... aner ikke hvor nøyaktig det er. Endret 10. desember 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Ble litt betatt av Ramos "nye Madrid", håper det fortsetter. Fantastisk innsats, god plan, alle sto frem i dag (kanskje minus Higuaín), gammel som ung. Ny optimisme og entusiase i Madrid nå, det kommer godt med på lørdag, og selv om jeg ikke er kjempeoptimistisk vil jeg si at jeg er _mye_ mer optimistisk og forventingsfull enn jeg var før i dag. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 En av de mest aktuelle spillerene skal være Tottenhams 27 år gamle Didier Zokora fra Elfenbenkysten. Den tidligere St.Etienne spilleren imponerte stort i VM 2006 og endte til slutt opp i Spurs og London til tross for interesse fra både Man Utd og Arsenal. Tottenham betalte den gangen rundt 12mil euro for den defensive midtbanespilleren. Real burde spille som de gjorde i sine glansdager:) Raske kontringer, Raske kontringer, Raske kontringer. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 http://www.youtube.com/watch?v=l7a5ECcNnys...feature=related Lover bra:P Sjekk også http://www.youtube.com/watch?v=rbqJ2UKuN6w...feature=related Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Zokora er knapt god nok til Spurs etter mitt syn, vil ikke ha han gitt. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Lassana Diarra fra Pompey er vel andrevalget hvis Real ikke får Zokora... Som sagt: Raul kan jo bare legge opp. Fy faen for en lojal supporter... Vet du at du snakker om Raul for faen? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Fy faen for en lojal supporter... Vet du at du snakker om Raul for faen? Haha, du har ikke fulgt med i diskusjonen så du bør helst holde kjeft. Jeg har hele tia sagt det motsatte om Raul, mens andre har sagt det jeg sa ovenfor Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Det er vel ingen som har bedt han legge opp? Jeg har sagt at han burde føle benken oftere, og det kan du vel ikke protestere på? Som han spiller nå, og med alternativene man har skal han selvsagt spille, men det han har vist tidligere i sesongen har ikke vært bra. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Puta Barca! Fikk ikke sett kampen i går så jeg så målene i dag. Herlige lobber fra Robben og Raul. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Det er vel ingen som har bedt han legge opp? Jeg har sagt at han burde føle benken oftere, og det kan du vel ikke protestere på? Som han spiller nå, og med alternativene man har skal han selvsagt spille, men det han har vist tidligere i sesongen har ikke vært bra. Kommer helt an på, jeg har ikke fått sett de siste kampene (Kræsja med andre kamper), så jeg uttaler meg fra tidligere i år, utifra det synes jeg han ikke er så "tilbakestående" som du vil ha det til, han svekker ikke Madrid nevneverdig, men det er klart det finnes gutter i stallen vår som styrker det mer enn Raul. Men Raul har sin sjarm, han er Madrid og det må vi vise stor respekt av. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Det er vel ingen som har bedt han legge opp? Jeg har sagt at han burde føle benken oftere, og det kan du vel ikke protestere på? Som han spiller nå, og med alternativene man har skal han selvsagt spille, men det han har vist tidligere i sesongen har ikke vært bra. Kommer helt an på, jeg har ikke fått sett de siste kampene (Kræsja med andre kamper), så jeg uttaler meg fra tidligere i år, utifra det synes jeg han ikke er så "tilbakestående" som du vil ha det til, han svekker ikke Madrid nevneverdig, men det er klart det finnes gutter i stallen vår som styrker det mer enn Raul. Men Raul har sin sjarm, han er Madrid og det må vi vise stor respekt av. Raul = Mr R.Madrid Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Puta Barca! Puta Barça? Real es putas más, más grande. Cabrónes, saluda al nuevo campeon! FORZA BARCA! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Puta Barça? Real es putas más, más grande. Cabrónes, saluda al nuevo campeon! FORZA BARCA! Brife et annet sted'a Blander Spansk/Italiensk gjør du også. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Brife et annet sted'a Blander Spansk/Italiensk gjør du også. Nei, det gjør jeg ikke. Forza er et ord culés også i Spania har adoptert fra den italienske fotballfansen og brukes av flere culés. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Eid, Lasse. Eid. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Nei, det gjør jeg ikke. Forza er et ord culés også i Spania har adoptert fra den italienske fotballfansen og brukes av flere culés. Tritrans sier jo annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå