Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! Soy de Madrid, madrid, madrid, madrid! :D

Lenke til kommentar

Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! Madrid perdió contra Juve! :D

Btw: Freetranslation.com... aner ikke hvor nøyaktig det er. :p

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar

Ble litt betatt av Ramos "nye Madrid", håper det fortsetter. Fantastisk innsats, god plan, alle sto frem i dag (kanskje minus Higuaín), gammel som ung.

Ny optimisme og entusiase i Madrid nå, det kommer godt med på lørdag, og selv om jeg ikke er kjempeoptimistisk vil jeg si at jeg er _mye_ mer optimistisk og forventingsfull enn jeg var før i dag.

Lenke til kommentar

En av de mest aktuelle spillerene skal være Tottenhams 27 år gamle Didier Zokora fra Elfenbenkysten. Den tidligere St.Etienne spilleren imponerte stort i VM 2006 og endte til slutt opp i Spurs og London til tross for interesse fra både Man Utd og Arsenal. Tottenham betalte den gangen rundt 12mil euro for den defensive midtbanespilleren.

Real burde spille som de gjorde i sine glansdager:) Raske kontringer, Raske kontringer, Raske kontringer.

Lenke til kommentar
Det er vel ingen som har bedt han legge opp? Jeg har sagt at han burde føle benken oftere, og det kan du vel ikke protestere på? Som han spiller nå, og med alternativene man har skal han selvsagt spille, men det han har vist tidligere i sesongen har ikke vært bra.

Kommer helt an på, jeg har ikke fått sett de siste kampene (Kræsja med andre kamper), så jeg uttaler meg fra tidligere i år, utifra det synes jeg han ikke er så "tilbakestående" som du vil ha det til, han svekker ikke Madrid nevneverdig, men det er klart det finnes gutter i stallen vår som styrker det mer enn Raul. Men Raul har sin sjarm, han er Madrid og det må vi vise stor respekt av. :)

Lenke til kommentar
Det er vel ingen som har bedt han legge opp? Jeg har sagt at han burde føle benken oftere, og det kan du vel ikke protestere på? Som han spiller nå, og med alternativene man har skal han selvsagt spille, men det han har vist tidligere i sesongen har ikke vært bra.

Kommer helt an på, jeg har ikke fått sett de siste kampene (Kræsja med andre kamper), så jeg uttaler meg fra tidligere i år, utifra det synes jeg han ikke er så "tilbakestående" som du vil ha det til, han svekker ikke Madrid nevneverdig, men det er klart det finnes gutter i stallen vår som styrker det mer enn Raul. Men Raul har sin sjarm, han er Madrid og det må vi vise stor respekt av. :)

Raul = Mr R.Madrid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...