Latias Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Fy Faen, viss Dette er riktig blir jeg skuffa "Real Madrids nye trener, Juande Ramos, vil henvende seg til sin gamle klubb, Tottenham, for å kjøpe vingene David Bentley og Aaron Lennon i januar". Haha, det er latterlig om dere kjøper dem! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Ikke gidd! Hvor i helvette har du det fra? Tror jeg har glemt å gratulere deg med 12 årsdagen din... Nå må ikke du begynne å grine, greit nok at du er innbitt, but get over it. Seriøst, skal jeg begynne å kalle Real Madrid for Real Madridzy for eksempel? Faen for en fjortiss du er. Schusy! Tragisk... Fy Faen, viss Dette er riktig blir jeg skuffa "Real Madrids nye trener, Juande Ramos, vil henvende seg til sin gamle klubb, Tottenham, for å kjøpe vingene David Bentley og Aaron Lennon i januar". Haha, det er latterlig om dere kjøper dem! Ikke si dere til han Latias. Han heier på AS Roma, Real Madrid og Manchester United så du kan ikke bruke begrepet dere på ham. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Er en forkortelse vett, Real Madridzy er ikke akkurat en forkortelse Det er like tragisk som å endre navnet sitt fra Rexacruz (eller hva det nå var) til Rexbatov. Nå er det heller ikke jeg som er tragisk, det er du som er innbitt og er ute etter å disse meg, ikke jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Fy Faen, viss Dette er riktig blir jeg skuffa "Real Madrids nye trener, Juande Ramos, vil henvende seg til sin gamle klubb, Tottenham, for å kjøpe vingene David Bentley og Aaron Lennon i januar". Haha, det er latterlig om dere kjøper dem! Ikke si dere til han Latias. Han heier på AS Roma, Real Madrid og Manchester United så du kan ikke bruke begrepet dere på ham. Men når jeg skriver i RM-tråden, så mener jeg så klart Real Madrid når jeg skriver "dere". Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som har stream til kveldenskamp:)? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Prøv Justin.tv da. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Går den ikke på SportN? Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Vær så snill å gi meg direkte link? JÆVLA FORT Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Deilig mål av Robben<3 Edit: Link til degher Endret 10. desember 2008 av Ulriksen Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) http://www.justin.tv/trukistrix2/popout her finner du streams til kamper Fantastisk mål av Robben Om Juve får uavgjort, hvor mange mål må Madrid score for å gå forbi på målforskjell? Endret 10. desember 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 aiaiaiaiai, vakkert av Raul! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Som sagt: Raul kan jo bare legge opp. Edit: Går det på innbyrdes oppgjør eller på antall Plussmål? Hvordan ser Tabellen ut? Ligger Juve/Real likt før dagens kamp (altså 12/12 poeng)? Endret 10. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Nei, Juve har 11 p før kamp, og Madrid har 9 p før kamp. Kan bli 12 12, og i såfall vet jeg ikke hva som skjer. Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Viss begge kampene ender slik det er nå har begge lag 4+ mål, da må det vel gå på inbyrdes oppgjør? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Ja, men om det blir 4-0 til Madrid da? Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Da har vel Real 5+ mål og Juve 4+ Etter hva jeg har regnet da:P Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Etter hva jeg vet så går de uansett på Innbyrdes, ihvertfall hva jeg har hørt nå Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) In matches in the three qualifying rounds, clubs play two matches against each other on a home and away basis, with the club scoring the greater aggregate of goals qualifying for the next round. In the event of both teams scoring the same number of goals, the team which scores more goals away qualifies. Står på Uefa.com Dermed skal vel Real være videre slik kampene er nå eller tolket jeg det feil?:S Endret 10. desember 2008 av Ulriksen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Herlig! Håper det fortsetter slik i helga også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå