Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke gidd! :(

Hvor i helvette har du det fra? Tror jeg har glemt å gratulere deg med 12 årsdagen din...

Nå må ikke du begynne å grine, greit nok at du er innbitt, but get over it.

Seriøst, skal jeg begynne å kalle Real Madrid for Real Madridzy for eksempel?

Faen for en fjortiss du er.

Schusy! :dribble: Tragisk...

Fy Faen, viss Dette er riktig blir jeg skuffa :(

"Real Madrids nye trener, Juande Ramos, vil henvende seg til sin gamle klubb, Tottenham, for å kjøpe vingene David Bentley og Aaron Lennon i januar".

Haha, det er latterlig om dere kjøper dem! :dribble:

Ikke si dere til han Latias. ;) Han heier på AS Roma, Real Madrid og Manchester United så du kan ikke bruke begrepet dere på ham. ;)

Lenke til kommentar
Fy Faen, viss Dette er riktig blir jeg skuffa :(

"Real Madrids nye trener, Juande Ramos, vil henvende seg til sin gamle klubb, Tottenham, for å kjøpe vingene David Bentley og Aaron Lennon i januar".

Haha, det er latterlig om dere kjøper dem! :dribble:

Ikke si dere til han Latias. ;) Han heier på AS Roma, Real Madrid og Manchester United så du kan ikke bruke begrepet dere på ham. ;)

Men når jeg skriver i RM-tråden, så mener jeg så klart Real Madrid når jeg skriver "dere". ;)

Lenke til kommentar

In matches in the three qualifying rounds, clubs play two matches against each other on a home and away basis, with the club scoring the greater aggregate of goals qualifying for the next round. In the event of both teams scoring the same number of goals, the team which scores more goals away qualifies.

Står på Uefa.com

Dermed skal vel Real være videre slik kampene er nå eller tolket jeg det feil?:S

Endret av Ulriksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...