Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor? Er det noen som skulle gått så burde det heller vært Calderona eller Pedja. Selv om det har vært et labert halvår hittil så må man jo gi mannen en sjanse, spesielt når så mange har vært skadet og man må prøve å bygge opp laget på nytt.

Skulle ønske for en gangs skyld at en trener kunne fått lov til å sitte selv om det gikk dårligere.

Håper inderlig at Ramos vil satse på ungguttene også. Det skal mye til for at han skal imponere meg. Jaja, får håpe på det beste.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Hver gang jeg så Real kom han innpå som innbytter og spillte en posisjon han var ukomfortabel med. Trodde det var derfor han ville vekk jeg.

Det var i starten av karrieren hans i Madrid, hvorfor han bail'a var pga Ronaldo-sagaen ;)

Han fant seg rett og slett ikke i å bli behandlet som en bikje.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Nå kan alt gå til helvtette, eller så kan ting kanskje snu, sånn jeg ser det.

Men jeg syntes helt klart at Schuster burde få mer tillit, det tar jo tid å bygge opp et lag, og når 10 spillere, er ute så er det ikke treneres feil. Dette er bare calderon og mija som ror seg unna ansvaret for dette. BLir det vel sikkert noen stjerne kjøpt til vintern også bare for å gjøre "oss" glade.

Men skal gi Ramos tillit, så får vi håpe at han kan være supermann.

Men, noen som vet hvordan laget blir seende ut til kampen i mot Zenit og Barca, skulle tro skadelisten var startoppstillingen, uff.

Lenke til kommentar
Også var det dumt å selge Robinho...

...uten å få inn en erstatter. ;)

Viktig understreking. Slik som det ble måtte Robinho ut, men man selger ikke sin beste offensive kraft uten å erstatte han. Det minner meg veldig om Makélélé i grunn. Han oppførte seg som en idiot, og man måtte selge han, men han burde selvsagt blitt erstattet med en gang (og de fleste kjenner vel til hvor mye Real Madrid savnet en slik spillertype). Man selger ikke en av sine beste spillere uten å erstatte posisjonen...

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Enig, eneste vi fikk inn var Van der vaart, som virker som et impulskjøp. Sommerens overgangsvindu var jo helt elendig av Madrid. Mister, Robinho, mija og cald, bare flørta med Ronaldo hele jævla sommern.

Får håpe på noen heftige protester i Madrid mot styret, så vi kan få inn noen ny, for disse to bare driter på draget om, og om igjen.

Lenke til kommentar

Van der Vaart har dessverre ikke vist seg som noen storsignering, og har skuffet. Der og da syns jeg dog det var et bra kjøp, men ingen erstatning for Robinho. De er jo to helt forskjellige spillere.

Det som er så rart er at han har store kvaliteter, men han virker så pinglete og redd. Trekker seg unna og tør ikke prøve seg. Kvalitetene hans er det jo ingenting å si på egentlig, håper bare han får selvtillit og mot til seg, for da kan han bli bra.

Lenke til kommentar

Tviler, ble nevnt veldig mange navn i media i dag, deriblant Hamsik og Arshavin (igjen). Lennon og Zokora hadde vært håpløst.

Tror på Arshavin jeg. Ramos ser ut til å ha stor sansen for han, og det var interesse selv før Ramos tok over. Det hadde i hvert fall vært en herlig signering ;)

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...