Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Høh? Han er bare innbitt etter at jeg kalte han "Follower" etter at han flere uker etter at alle de andre hadde byttet navnet sitt til "Batov" (Fra United tråden), gjorde det selv Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hvorfor? Er det noen som skulle gått så burde det heller vært Calderona eller Pedja. Selv om det har vært et labert halvår hittil så må man jo gi mannen en sjanse, spesielt når så mange har vært skadet og man må prøve å bygge opp laget på nytt. Skulle ønske for en gangs skyld at en trener kunne fått lov til å sitte selv om det gikk dårligere. Håper inderlig at Ramos vil satse på ungguttene også. Det skal mye til for at han skal imponere meg. Jaja, får håpe på det beste. Endret 9. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Nå som Robben også er ute, hvor mange førstelagsspillere kan dere stille med på lørdag? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Den største feilen Real Madrid og de syke syke eirene gjorde var å sparke Vicente del Bosque. Rett etter at han vant CL om jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Også var det dumt å selge Robinho... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Men han ville bort, det er noe annet. Robinho hadde forsunnet uansett, han var rett å sletten ikke tilfreds med å være Reals benkvarmer Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Men han ville bort, det er noe annet. Robinho hadde forsunnet uansett, han var rett å sletten ikke tilfreds med å være Reals benkvarmer Han gikk ikke fordi han var benkvarmer (WTF?), i sin siste sesong så var han mannen som gjorde alt det kreative, og spilte de kampene han kunne Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hver gang jeg så Real kom han innpå som innbytter og spillte en posisjon han var ukomfortabel med. Trodde det var derfor han ville vekk jeg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Han spilte mye og var en av lagets viktigste angrepsspillere. Han lagde kanskje ikke så altfor mange mål, men bidro mye. Grunnen til at han ville bort var pga. alt det som skjedde rundt Ronaldo saken(ene) i sommer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Også var det dumt å selge Robinho... ...uten å få inn en erstatter. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hver gang jeg så Real kom han innpå som innbytter og spillte en posisjon han var ukomfortabel med. Trodde det var derfor han ville vekk jeg. Det var i starten av karrieren hans i Madrid, hvorfor han bail'a var pga Ronaldo-sagaen Han fant seg rett og slett ikke i å bli behandlet som en bikje. Endret 9. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Nå kan alt gå til helvtette, eller så kan ting kanskje snu, sånn jeg ser det. Men jeg syntes helt klart at Schuster burde få mer tillit, det tar jo tid å bygge opp et lag, og når 10 spillere, er ute så er det ikke treneres feil. Dette er bare calderon og mija som ror seg unna ansvaret for dette. BLir det vel sikkert noen stjerne kjøpt til vintern også bare for å gjøre "oss" glade. Men skal gi Ramos tillit, så får vi håpe at han kan være supermann. Men, noen som vet hvordan laget blir seende ut til kampen i mot Zenit og Barca, skulle tro skadelisten var startoppstillingen, uff. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Også var det dumt å selge Robinho... ...uten å få inn en erstatter. Viktig understreking. Slik som det ble måtte Robinho ut, men man selger ikke sin beste offensive kraft uten å erstatte han. Det minner meg veldig om Makélélé i grunn. Han oppførte seg som en idiot, og man måtte selge han, men han burde selvsagt blitt erstattet med en gang (og de fleste kjenner vel til hvor mye Real Madrid savnet en slik spillertype). Man selger ikke en av sine beste spillere uten å erstatte posisjonen... Endret 9. desember 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Enig, eneste vi fikk inn var Van der vaart, som virker som et impulskjøp. Sommerens overgangsvindu var jo helt elendig av Madrid. Mister, Robinho, mija og cald, bare flørta med Ronaldo hele jævla sommern. Får håpe på noen heftige protester i Madrid mot styret, så vi kan få inn noen ny, for disse to bare driter på draget om, og om igjen. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Van der Vaart har dessverre ikke vist seg som noen storsignering, og har skuffet. Der og da syns jeg dog det var et bra kjøp, men ingen erstatning for Robinho. De er jo to helt forskjellige spillere. Det som er så rart er at han har store kvaliteter, men han virker så pinglete og redd. Trekker seg unna og tør ikke prøve seg. Kvalitetene hans er det jo ingenting å si på egentlig, håper bare han får selvtillit og mot til seg, for da kan han bli bra. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Van der Vaart er klart en kvalitetspiller, og jeg har absolutt ikke gitt han opp enda. Feilen er at han kommer inn i et lag som fra start sliter spillemessig og kommer seg ikke helt inn i spillesystemet, mest fordi det ikke er noe. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hæh? Barca taper hjemme mot Shakhtar? Finnes det håp? VG om Champions League kampen Daniel Alves, Carles Puyol, Rafael Marquez, Yaya Toure, Lionel Messi, Xavi, Thierry Henry og Victor Valdes får alle hvile. Der forsvant det håpet... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Det var rett og slett B-laget til Barca ja. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Fy Faen, viss Dette er riktig blir jeg skuffa "Real Madrids nye trener, Juande Ramos, vil henvende seg til sin gamle klubb, Tottenham, for å kjøpe vingene David Bentley og Aaron Lennon i januar". Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Tviler, ble nevnt veldig mange navn i media i dag, deriblant Hamsik og Arshavin (igjen). Lennon og Zokora hadde vært håpløst. Tror på Arshavin jeg. Ramos ser ut til å ha stor sansen for han, og det var interesse selv før Ramos tok over. Det hadde i hvert fall vært en herlig signering Endret 10. desember 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå