Pañolada Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg syntes hvertfall spansk fotball er mye mer underholdende, enn engelsk. Skjer omtrent alltid no artig, irriterende og herlig i en spansk kamp. Som f.eks i hver eneste Real Madrid kamp i år har det vært enten, mange mål, feilaktig straffe/anulerte mål, røde kort, mål på overtid, og pent spill (ikke nødvendigvis fra Madrid sin side. Liker den spanske spillestilen bedre, syntes den engelske virker mer glatt, ren og røff. Når man bor i Norge så hører man jo omtrent bare om den PL og Tippeligaen, ikke rart det er så mage som holder med et engelsk lag. Også heier ofte foreldrene på det laget og da går det bare i generasjon osv så den spanske ligaen ikke blir populær. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det med at engelsk fotball er mest vist på tv og populært her i Norge har vel egentlig mye og si med politikk. Norge var/er mer knytta til England når fotball kom på tv'en. Syntes selv La Liga er mest underholdene og at det er der det er vakrest spill og teknikk. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Spansk er veldig underholdene. Villarreal mot Getafe var veldig underholdene, samme med Real kampen for å nevne noen kamper fra denne runden. Når vi først er innpå Getafe, tidligere Real spiller Esteban Granero var STOR! Utrolig spiller! Første målet til Getafe var utrolig. EDIT: Granero's mål: http://www.tv2sporten.no/fotball/spania/article2455996.ece Forarbeidet, overblikket, timingen, dempingen, skuddet ++ alt stemte. Endret 8. desember 2008 av Rexbatov Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Håper ledelsen skjønner at de aldri burde solgt Granero og bruker tilbakejøpsklausulen i sommer. Hadde trengt han nå, og tror han fint kunne gjort en bedre jobb enn van der Vaart... Men får se hva status er i juli. Granero er veldig universell og kan bekle mange plasser, hadde trengt en slik spiller... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det virker egentlig som om at kjøpet av vdV var et panikkjøp. Det var egentlig en plass vi hadde nok dekning på også. Inn med Granero! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Håper ledelsen skjønner at de aldri burde solgt Granero og bruker tilbakejøpsklausulen i sommer. Hadde trengt han nå, og tror han fint kunne gjort en bedre jobb enn van der Vaart... Men får se hva status er i juli. Granero er veldig universell og kan bekle mange plasser, hadde trengt en slik spiller... Nå tror jeg det var greit at Granero ble i Getafe et år til, han hadde sliti benken mesteparten av tiden og mått nøye seg med B-lags spill, men i slike situasjoner som vi er i nå hadde han sikkert vært aktuell. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ryktes i dagens nyheter at Schuster er ferdig i Real Madrid. Pedja Mijatovic og Miguel Ángel Arroyo skal holde pressekonferanse idag 14.30 og informere om det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Schuster ferdig, Ramos inn frem til juni. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 http://realmadrid.no/Nyhet.aspx?nyhetID=12773 Er det egentlig så lurt før møtet med Barcelona? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva som er lurt er det umulig å gi noe svar på. Schuster hadde gitt opp Madrid, og så lenge Pedja satt der hadde han ingen fremtid i klubben. Jeg tror ikke Madrid under Schuster hadde klart å slå Barcelona, og jeg tror ikke Madrid med Ramos klarer det heller. At Schuster forsvant før eller senere lå i kortene, da er det sikkert greit å få en permanent erstatter inn med en gang. Men da håper jeg virkelig ledelsen klarer å gi han resten av sesongen til å spille inn noe og ikke forventer noe stort. For her må det prøves og feiles og legges et grunnlag foran neste sesong. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fy Faen, greit nok at det var en totalt idiotisk kommentar som ikke hører hjemme noe sted, men faen da, Mannen er jo egentlig en genial trener. Og hvem kommer inn? En skammelig Ramos. Det har ikke vært konge resultater i det siste (dette halvåret), men Scuhster er mannen som innser ting, vi vet godt selv at det skal utrolig mye til for å slå et barca-lag i det slaget de er i om dagen, og spesielt i den vi er i fortiden. Scushy burde så absolutt blitt værende. Skulle vi endret dette så burde vi gjort det i sommer, hvorav Jose M. var ledig (I know forkastilig type, Men hva er vi egentlig?). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Fy Faen, greit nok at det var en totalt idiotisk kommentar som ikke hører hjemme noe sted, men faen da, Mannen er jo egentlig en genial trener. Og hvem kommer inn? En skammelig Ramos.Det har ikke vært konge resultater i det siste (dette halvåret), men Scuhster er mannen som innser ting, vi vet godt selv at det skal utrolig mye til for å slå et barca-lag i det slaget de er i om dagen, og spesielt i den vi er i fortiden. Snakker du til meg? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hehe, Nop, jeg mener det Schusy sa om sjansen rundt poeng i Barca-kampen Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ramos er på ingen måter skammelig. Men slik jeg har skjønt det nå har han kontrakt til sommeren. Så dersom han ikke lykkes 100% eller ikke trives er det på'n igjen. Jesus. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ramos er på ingen måter skammelig. Men slik jeg har skjønt det nå har han kontrakt til sommeren. Så dersom han ikke lykkes 100% eller ikke trives er det på'n igjen. Jesus. Ramos er en god manager men jeg klarer ikke se de helt store manager-egenskapene hos han som Madrid virkelig trenger, Real har blitt et eksempel på en klubb som ikke har tillitt til manageren sin hvis det går dårlig, spesielt måten vi sparket Del Bosq. på var idiotisk. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg synes det er alt for mye fokus på treneren.. FOR mye.. Det er ikke Schuster sin skyld at vi ligger 9p bak Barcelona. Det er spillerne som spiller alt for dårlig i forhold til hva vi vet de kan. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg synes det er alt for mye fokus på treneren.. FOR mye.. Det er ikke Schuster sin skyld at vi ligger 9p bak Barcelona. Det er spillerne som spiller alt for dårlig i forhold til hva vi vet de kan. En trener er også ledern av skuta, og skal derav være en inspirator, åpenbart har Schuster ikke vært godt nok på dette området. Men ja er enig, det er altfor stort fokus på dette. Jeg er omtrent sikker på at Ramos ikker den fyren vi leter etter, jeg har heller ingen andre forslag tho. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 ... Schusy sa om sjansen rundt poeng i Barca-kampen Ikke gidd! Hvor i helvette har du det fra? Tror jeg har glemt å gratulere deg med 12 årsdagen din... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ikke gidd! Hvor i helvette har du det fra? Tror jeg har glemt å gratulere deg med 12 årsdagen din... Nå må ikke du begynne å grine, greit nok at du er innbitt, but get over it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå