Higuain Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeje, går inn i El Clasico uten noe å tape. Blir avstanden tolv poeng er det bare å drite i ligaen, satse på CL og eksperimentere en del frem mot neste sesong. Ser da gjerne at man prøver ut noen av disse lokale guttene. Ser jo ut som de la Red er på vei tilbake, García fortjener noen kamper som stabilisator, Torres bør prøve seg mer og Antón og Bueno kan vel ikke være så mye dårligere enn resten. Kanskje finner man en juvel blant dem Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Hører også at Marcelo ikke får spille i El Classico, fordi han fikk et gult kort i dag. Også er det jo Robben som er ute pga. røde kortet i dag; ser ikke så bra ut spesilt mtp. på formen Barca er i nå. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Blir vel: Casillas Salgado - Ramos - Cannavaro - Anton Gago García Guti Drenthe Higuaín Raúl Seks a-lag-spillere ute og tre spillere uten nevneverdig med erfaring inn. Forventingene er på Barcelona her. Vinner vi er alt mulig , og da skal jeg tro på gull igjen ^^ Men heller García enn van der Vaart neste helg. En midtbane med Guti, Gago og van der Vaart vil være å be om å bli knust. Endret 8. desember 2008 av Higuain Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Det de kaller for en skikkelig "do-or-die" kamp, gleder meg Endret 8. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Yeah, sju spanjoler i startoppstillingen hadde for øvrig vært knallgøy xD Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Positivt det, enda mer hvis dere faktisk klarer å vinne kampen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Er det noen som kan si at engelsk fotball er bedre enn spansk etter å ha sett denne kampen? Definitivt. Kan ikke måle seg engang. Det blir mye mål i tyskland og i æresdivisjon også Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Mange mål er ikke et klart tegn på at en liga er sterk, men La Liga er etter mitt syn mye mer underholdende enn PL, da lagene til tider nærmest gir faen i resultaet for å servere fin fotball. Som i går, Robben blir utvist, men Real Madrid blir bare mer offensive og stopperne slenger seg rundt inni feltet. Det straffet seg, men etter å ha blitt oppdratt i Real Madrid-ånd er jeg mer fornøyd med tap og en vissthet om at man kjørte opp alt for å vinne, enn å se laget legge seg bakpå og sikre det ene poenget. I Spania betyr nesten underholdningsverdien like mye for fansen som resultatene. Kanskje dumt da det er resultatene som teller, men jeg hadde aldri byttet bort denne filosofien. Derfor vil jeg ikke ha en trener fra PL til Real Madrid. Endret 8. desember 2008 av Higuain Lenke til kommentar
JRL Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) da må det ha skjed noe nytt med real madrid di siste årene. var kanskje det kjedeligste laget jeg kunne se på i ronaldo/zidane/beckham tia men ja. spansk fotball er bra. italiensk liker jeg mindre Endret 8. desember 2008 av JRL Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) da må det ha skjed noe nytt med real madrid di siste årene. var kanskje det kjedeligste laget jeg kunne se på i ronaldo/zidane/beckham tia men ja. spansk fotball er bra. italiensk liker jeg mindre Really? Kjedelig? Enig i at det dabbet av veldig etter hvert da man hadde elendig dekning, men tidlig Galactico med Figo, Zidane, Ronaldo... Det var jo deilig. Så litt skadenytt. Diarra er ute i seks-ni måneder, da spiller ikke han mer i år. Dette er faen meg så stygt. Og det kommer mer, Drenthe vrikket ankelen i dag og er tvilsom mot Barcelona. Håper Bueno tar hans plass i så fall, så kanskje vi stiller med åtte spanjoler og to debutanter 10 spillere ute mot Barcelona, most likely. 6 faste og de fire mest brukte reservene Endret 8. desember 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Kan godt diskuteres om hvilke liga som er best, men Primera knuser PL når det gjelder teknikk/spenning/underholdning. Aldri vært noen tvil. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 teknikk - ja, spenning - nei, underholdning - bare Barcelona som kan måle seg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Om LPD hadde vært mer underholdene enn PL, så hadde ikke engelsk fotball vært mer populært, noe det er. Men jeg skjønner hva Higuain skriver og er tildels enig med han i en del. Poenget mitt er at det er MYE enklere å spille "vakker fotball" i Spania pga spillestilen. Gå tempo i forhold. Teknisk bedre? Neppe. Jeg også hadde sett ut som Ronaldinho, når jeg får 24 år med ballen uten press og når motstanderne mine er svakere i kroppen en ei prepubertal jente på 12. Når alt kommer til alt så er hva som oppfattes som underholdene subjektivt. Noen liker kamikazefotballen i spania, mens andre liker den mer organiserte og tøffe i PL. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Når alt kommer til alt så er hva som oppfattes som underholdene subjektivt. Noen liker kamikazefotballen i spania, mens andre liker den mer organiserte og tøffe i PL. Det som foregår i England er kriminelt for fotballen Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Skjønner hva du mener The Game men er det virkelig så jævlig positivt med den brutaliteten som er i PL? Jeg syntes det gjør engelsk fotball dårlig og kjeedelig. Og det at PL er mer populært er tildels svada. Er mer populært her i Norge ja, men i flere andre land er spansk mer populært. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Skjønner hva du mener The Game men er det virkelig så jævlig positivt med den brutaliteten som er i PL? Jeg syntes det gjør engelsk fotball dårlig og kjeedelig. Og det at PL er mer populært er tildels svada. Er mer populært her i Norge ja, men i flere andre land er spansk mer populært. Har sagt det før, boxing er annen sport. Men kjedelig er den overhode ikke, alt går fort og det skjer mye. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Spansk liga er ikke vakrere, slik den var før. Not anymore. Det lages ikke mer spektakulære mål og spillet er ikke penere, mens det er sølefotball hvor taklinger er mest populært på balløya. "the Premier League is the world's most popular and most watched sporting league, followed worldwide by over half a billion people in 202 countries" La liga har færre tv-seere enn Bundesliga... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Spansk liga er ikke vakrere, slik den var før. Not anymore. Det lages ikke mer spektakulære mål og spillet er ikke penere, mens det er sølefotball hvor taklinger er mest populært på balløya. Det kommer helt an på øyet som ser, det er mange som hater den engelske brutaliteten, selv får jeg frysninger på nerantil når jeg ser Engelsk fotball enkelte ganger, men jeg kan også spytte blod enkelte ganger. Er trolig rktig det Gamy sier om populæriteten, Tror ikke spania som nasjon er like utviklet som f.eks England teknologisk sett Endret 8. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Premier League er mer populært, det er det liten tvil om. Det er denne ligaen som har blitt mest eksponert på TV (Men La Liga og Serie A er på vei oppover her også), og de har et bredt spekter av nasjonaliteter, noe som appelerer til mange land. La Liga er en liga for spanjoler og sør-amerikanere, Serie A er stort sett en liga for italienere, PL har spillere til å fylle opp verdenskartet (og altfor få engelskmenn). Det er kanskje satt litt på spissen, men jeg mener det er utlendingenes inntog som har gjort Premier League-lagene til det de er. Hadde La Liga hatt nordmenn ville den selvsagt vært mye mer populær her hjemme. Sverige har Zlatan, og har en lengre tradisjon med gode svensker i Italia, jeg inbiller meg i hvert fall at Serie A er mer populært der enn PL når jeg leser svenske aviser og ser på svensk TV. Endret 8. desember 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Hadde La Liga hatt nordmenn ville den selvsagt vært mye mer populær her hjemme. Sverige har Zlatan, og har en lengre tradisjon med gode svensker i Italia, jeg inbiller meg i hvert fall at Serie A er mer populært der enn PL når jeg leser svenske aviser og ser på svensk TV. It is, er en grunn til at jeg har sagt "The Swedish Knows" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå