Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor skal vi alltid være så jævlig uheldig med de dommerne? Først blir Higuain rivd ned av Palop når han skal sette ballen i åpent mål, og 3 sekunder etter får Robben rødt (2 gule) for noe som ikke var frispark engang... Og som om det ikke skulle være nok uflaks, så har det hittil vært 2 tverrliggerskudd og 1 stangskudd... Hva er det med dette Madrid laget?

Lenke til kommentar

Er det noen som kan si at engelsk fotball er bedre enn spansk etter å ha sett denne kampen?

Herregud for en kamp, alt ser bare dritt ut, så snur det og madrid spiller faktisk bra store deler fremover der. Men så kom det som selvfølgelig måtte komme for å gjøre en real madrid kamp fullverdig, et rødt kort til en god Robben, og et kontringsmål i mot. Da er vel Robben ute mot Barca også og da er jeg enda mer redd for voldtekt på camp nou.

Menmen, spillet var ikke så værst i dag, hvertfall av det jeg så (2 omgang) så var det bra. 1 omgang kunne vel vært jækli mye bedre.

Nå blir jo Madrid underdogs mot barca og det kan jo være en god ting det, får nare håpe på det beste, jeg tror ikke dette er umulig. Og som optimist, så må jeg bare si at seriegullet er fortsatt i sikte, mye kan skje etter jul. husk hvordan det var i fjor. Madrid leda med 9 poeng tror jeg det var. Og noen uker senere så skilte det 2 poen mellom barca og Madrid hvor barca hadde en kamp mindre spilt. Ingenting er umulig.

Juntos Podemos!

Lenke til kommentar

Selv om jeg er sur pga tap, så må jeg også si at dette var en fantastisk underholdene kamp, Higuain's mål var gull, Raul var god og stod fram som en sterk leder, og burde hatt to mål. Ufortjent tap, vi burde i det minste hatt ett poeng.

Edit: Det som irriterer meg mest var at hvis Higuain hadde fått sin rettmessige straffe, så hadde ikke Robben fått rødt kort. Kanskje noe av det verste innen dømming jeg har sett.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...