Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Uttalte ikke Silva i sommer at det var uaktuelt for han å spille utenfor Spania?

var det ikke David Villa?

Silva virkelig ønsker jeg meg til United, men både han og Villa skrev veldig lange kontrakter med Valencia da klubben slet sportslig og økonomisk i fjor, så finner det ganske utenkelig at de forlater klubben nu.

Tror Sevilla vinner 2-1 i kveld, dessverre. Real er for dårlig bakover på banen,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Granero har jeg stor sans for, kjempespiller som ser ut til å komme inn på sporet han var i i fjor. Syns det var en tabbe å selge han, men man har vel tilbakekjøp. Negredo har jo scoret mange mål for Almería, han er god med begge bein, god på hodet... Meget god spiller.

Jurado har ikke fått til så mye så vidt jeg vet. Det verste var vel allikevel at man ikke satset på Mata, han har virkelig imponert meg i Valencia.

Egentlig tror jeg at det å beholde Granero, Mata og Negredo hadde vært like bra som å kjøpe van der Vaart, Drenthe og Huntelaar. Forskjellen er en fordelaktig spansk nasjonalitet mot en nederlandsk og 50 millioner euro.

Lenke til kommentar

Tror ikke Nieto har vist noe særlig, men aner ikke.

Mata har vel ingen relasjon til Valencia så vidt jeg vet, var vel heller det at han skjønte at han ville bli satset på i mye større grad i Valencia. Småtrist, for en 20 år gammel spansk kantspiller med talent skulle jeg gjerne hatt i klubben.

Får håpe Parejo blir god i det minste ;)

Lenke til kommentar
Tror ikke Nieto har vist noe særlig, men aner ikke.

Mata har vel ingen relasjon til Valencia så vidt jeg vet, var vel heller det at han skjønte at han ville bli satset på i mye større grad i Valencia. Småtrist, for en 20 år gammel spansk kantspiller med talent skulle jeg gjerne hatt i klubben.

Får håpe Parejo blir god i det minste ;)

Nå har ikke jeg sett Parejo irl men han virker god i følge fm! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...