Sir Game Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Uttalte ikke Silva i sommer at det var uaktuelt for han å spille utenfor Spania? var det ikke David Villa? Silva virkelig ønsker jeg meg til United, men både han og Villa skrev veldig lange kontrakter med Valencia da klubben slet sportslig og økonomisk i fjor, så finner det ganske utenkelig at de forlater klubben nu. Tror Sevilla vinner 2-1 i kveld, dessverre. Real er for dårlig bakover på banen, Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Det som er rart er at vi var de absolutt beste bakover i fjor, med akkurat de samme spillerne. Tror vi vinner i kveld da flere er tilbake. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Granero har jeg stor sans for, kjempespiller som ser ut til å komme inn på sporet han var i i fjor. Syns det var en tabbe å selge han, men man har vel tilbakekjøp. Negredo har jo scoret mange mål for Almería, han er god med begge bein, god på hodet... Meget god spiller. Jurado har ikke fått til så mye så vidt jeg vet. Det verste var vel allikevel at man ikke satset på Mata, han har virkelig imponert meg i Valencia. Egentlig tror jeg at det å beholde Granero, Mata og Negredo hadde vært like bra som å kjøpe van der Vaart, Drenthe og Huntelaar. Forskjellen er en fordelaktig spansk nasjonalitet mot en nederlandsk og 50 millioner euro. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Mata gikk til Valencia for de han egentlig kommer der ifra hvis jeg husker riktig Selg Saviola og hent tilbake Negredo og Granero. Nieto da, har du fått med deg noe om han? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Tror ikke Nieto har vist noe særlig, men aner ikke. Mata har vel ingen relasjon til Valencia så vidt jeg vet, var vel heller det at han skjønte at han ville bli satset på i mye større grad i Valencia. Småtrist, for en 20 år gammel spansk kantspiller med talent skulle jeg gjerne hatt i klubben. Får håpe Parejo blir god i det minste Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Tror ikke Nieto har vist noe særlig, men aner ikke. Mata har vel ingen relasjon til Valencia så vidt jeg vet, var vel heller det at han skjønte at han ville bli satset på i mye større grad i Valencia. Småtrist, for en 20 år gammel spansk kantspiller med talent skulle jeg gjerne hatt i klubben. Får håpe Parejo blir god i det minste Nå har ikke jeg sett Parejo irl men han virker god i følge fm! Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Casillas er høstens svakeste spiller. Håper han benkes. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Dere kan få Almunia hvis vi får Casillas i bytte. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 var det ikke David Villa? Both Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Raúl! 1-1! Herlig frispark fra Guti Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 1-2 Romaric ser jeg, hva skjer? Forsvaret som fortsetter å svikte? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Og 1-2. Sevilla har to sjanser og to mål, vanlig standard. Steike så dårlig det er bakover i avgjørende øyeblikk. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Glem det, tre sjanser... Men nå har de tre mål også da 1-3, Schuster er ferdig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Holy shit, 1-3 Kanoute. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Fantastisk! For en prestasjon. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 2-3, super-Pipita. Dette er nok tapt, men. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 JA. FAEN JAAA! Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) 3-3, Gago! Ain't this typical Madrid? Hadde aldri trodd på dette, men Endret 7. desember 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAA! KONGE DØDBALL AV GUTI! 3-3!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå