Gonzolaz Skrevet 30. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Gjør det senere i kveld, har arbeid som må gjøres, og slår jeg på FIFA blir jeg fort sittende en time. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) http://www.goal.com/en/news/1705/real-madr...s-jan-huntelaar De spanske avisene virker sikre. Huntelaar blir vinterens første kjøp. Dersom det stemmer... småskeptisk, men spent. Han har jo utvilsomt målscoreregenskaper, spørsmålet er bare om han er god nok til dette nivået. Endret 1. desember 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Vanskelig å si, han kan bli en stor suksess, eller så kan han bli en skuffelse. Jeg var veldig positiv til Huntelaar i sommer, men har mistet litt troen på han, spesielt siden jeg veldig gjerne ønsker meg Benzema til Madrid. Ellers er jeg veldig positiv til Di Marìa, selv om jeg helst ønsker meg en ving som kan spille på høyre og erstatte Robinho. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hadde stor tro på han for et halvt år tilbake, men er også skeptisk nå. Vil heller ha Di Maria først! Lenke til kommentar
Djum Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 http://www.youtube.com/watch?v=AM2OnRkgAy8...player_embedded Robinho film jeg lagde. :-P Mange mål fra tiden hans i Real Madrid. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg likte spesielt godt målet på 0:36. Mange tråder har du vært innom for å få views til filmen din da? Lenke til kommentar
Djum Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg likte spesielt godt målet på 0:36. Mange tråder har du vært innom for å få views til filmen din da? Ikke mange... Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Vanligvis tar jeg overgangsrykter med ett lass salt, men med Huntelaar saken tar jeg kun en klype. Det virker nesten som det kan skje, men som sagt, når aviser blir veldig overbeviste blir jeg fort skeptisk. Det er vanskelig og si hvordan han kommer til å bli hvis han skulle komme. Uansett så er den antatte prisen €23 millioner for mye, men slik blir det vel når andre klubber vet vi er desperate. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Leste at både Di Maria og Huntelaar kunne komme, HVIS det er tilfellet er jo det suuupernice, synes jeg. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Tevez skal vistnok også være på vei til Madrid, sammen med Huntelaar og Benzema. Tenker vi satser på Benzema tar turen til Old Trafford, Tevez til Madrid. Hvor Huntelaar havner bryr meg ikke, tror ikke han vil klare seg så bra i de større ligaene. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Har ikke studert Huntelaar så nøye IRL, men han kan da vel ikke være SÅ dårlig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Pepe ute i en måned. Håper dere ikke legger inn bud på Ferdinand/Vidic nå. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg sier ikke at han er dårlig, bare ikke god nok for en topp 4 klubb i Spania, England eller Italia. Edit: Latias, de to blir nok i klubben i noen år til. Ikke bekymret for at hverken Vidic eller Ferdinand drar noe sted. Endret 2. desember 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Pepe ute i en måned. Håper dere ikke legger inn bud på Ferdinand/Vidic nå. Hvorfor i alle verden skulle vi det, når vi allerede får inn Garay neste sommer? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Hvorfor i alle verden skulle vi det, når vi allerede får inn Garay neste sommer? Hva skal vi med en gmaling som er oppskyrtt og en kommunist? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Diarra er ute i to nye måneder meldes det... Operasjon. Van Nistelrooy - 7 mnd Diarra - 2 mnd Pepe - 1 mnd Sneijder - 3 uker Torres - 2 uker Heinze - 2 uker De la Red - Ubestemt Så er Higuaín, Cannavaro og Robben (skriv seks uker til etter helga) mest sannsynlig spilleklare snart. Fabolous. Uten Diarra og Pepe blir dette utrolig tøft. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Det er offisielt. Huntelaar blir Real Madrid spiller. Vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4581884,00.html Casillas gidder ikke å dra til City. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Klubbfølelse + livstidskontrakt + syke ferdigheter = Dra te helvete møkkaengelskedrittlag Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Casillas drar aldri nei, herlig og se at fortsatt noen spillere har litt klubbfølelse, ikke bare går etter penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå