Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott, og nå leder Barcelona 0-1 :(

Begynner også å savne Robinho, selv om jeg var glad han gikk pga holdningen hans, ser vi hvor utrolig svake vi er på kantene, noe må faen skje snart, det er jo nå de vanskelige kampene begynner. Men jeg velger ikke å dømme noen før slutten av Desember.

Lenke til kommentar

Det er ikke det at vi solgte Robinho som er så ille, det er det at vi ikke erstattet han. Litt det samme som med Makélélé for noen år siden. En sutrete drittunge det ikke var noe poeng i å holde i klubben mot hans vilje, men når man mister en så viktig spiller må han erstattes. Det gjorde vi ikke, og Real Madrid har pr. dags dato ingen x-faktor som Robinho.

Men jeg syns Drenthe viser framgang nå. Robben var jo crap før skaden uansett. Jeg håper det ikke er noen automatikk i at Robben skal direkte inn etter avbrekket.

Lenke til kommentar

Robben var veldig svak før skaden ja, men syntes fortsatt Drenthe ikke helt når opp til Robben. Robben burde uansett få sjansen først, for når han spiller bra spiller han fantastisk, og er utrolig farlig. Drenthe sliter fortsatt for mye med å ha dårlig balanse, mister ballen mye og gjør ellers dumme valg.

Lenke til kommentar

Pepe ble også skadet! Da har man ti spillere ute, hvorav ni av dem er blant de 14-15 mest brukte. Satte opp skadelisten i formasjon i sted, og jeg mener faktisk at de ti utespillerne som står på den faktisk hadde utgjort en ellever som ville vært den beste vi ville ha spilt med i år.

Skal det gå til helvete så skal det gå til helvete :)

Dette er Fergusons verk!

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Irriterer meg i FIFA hvordan de har forandret noen av spillerne, lastet akkurat siste update for La Liga, Van Nistelrooy har 78 i average?! Jeg vet han er skadet, men han har jo storspilt tidligere. Positivt var det at Sneijder var 91 og Ramos 92...

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
Hehe, ja. Har du det på PS3 eller 360?

Det ser ut som det blir ungguttenes sjanse i år. Hadde håpet på å få hentet Garay i januar nå.

Spiller på PS3.

Og mens jeg klager på FIFA, hvorfor kan jeg ikke skifte draktnummer på spillerne mine? Det er en utrolig liten detalj og burde ikke vært noe problem å fikse, men er så irriterende. Solgte Heinze og Salgado, og kjøpte ny venstreback. Han fikk nr. 2, flott tenkte jeg. Hadde solgt Saviola, kjøpte ny spiss og i stedet for å få den ledige nr. 9, fikk han nr. 2 og venstrebacken fikk nr. 9 :mad:

Selve skadesituasjonen begynner å bli latterlig, vi kan jo knapt nok stille med 10 utespillere, på kampen i går hadde vi 5 utespillere på benken, med tre ytterlige skader har vi kun 2 utespiller igjen på benken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...