Pañolada Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Klager dere fortsatt om dommerhjelp? Har ikke sett en dommer holde med ett lag hele kampen, ganske sykt. Du kommer hit bare for å irritere du? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Savner Robinho Dårlig at klubben og ledelsen behandlet han sånn som de gjorde i sommer. Tror han kunne hjulpet mye. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Flott, og nå leder Barcelona 0-1 Begynner også å savne Robinho, selv om jeg var glad han gikk pga holdningen hans, ser vi hvor utrolig svake vi er på kantene, noe må faen skje snart, det er jo nå de vanskelige kampene begynner. Men jeg velger ikke å dømme noen før slutten av Desember. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Det er ikke det at vi solgte Robinho som er så ille, det er det at vi ikke erstattet han. Litt det samme som med Makélélé for noen år siden. En sutrete drittunge det ikke var noe poeng i å holde i klubben mot hans vilje, men når man mister en så viktig spiller må han erstattes. Det gjorde vi ikke, og Real Madrid har pr. dags dato ingen x-faktor som Robinho. Men jeg syns Drenthe viser framgang nå. Robben var jo crap før skaden uansett. Jeg håper det ikke er noen automatikk i at Robben skal direkte inn etter avbrekket. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Robben var veldig svak før skaden ja, men syntes fortsatt Drenthe ikke helt når opp til Robben. Robben burde uansett få sjansen først, for når han spiller bra spiller han fantastisk, og er utrolig farlig. Drenthe sliter fortsatt for mye med å ha dårlig balanse, mister ballen mye og gjør ellers dumme valg. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 tc47, seriøst skaff deg noe bedre å finne på. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 tc47, seriøst skaff deg noe bedre å finne på. Yeah, You Fucker! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Det var da ikke noe voldsomt ment; så kampen og syns det ble veldig mye dømming for Real, menmen, beklager hvis det skadet noen. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Pepe ble også skadet! Da har man ti spillere ute, hvorav ni av dem er blant de 14-15 mest brukte. Satte opp skadelisten i formasjon i sted, og jeg mener faktisk at de ti utespillerne som står på den faktisk hadde utgjort en ellever som ville vært den beste vi ville ha spilt med i år. Skal det gå til helvete så skal det gå til helvete Dette er Fergusons verk! Endret 29. november 2008 av Higuain Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Dette er Fergusons verk! Noe jeg gikk glipp av? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Latterlig, vi klarte ikke stille med full benk i dag engang, hvis Pepe, Torres og Sneijder er ute står vi knapt nok med 11 spillere. Med de skadene har vi kun Ramos, Metzelder, Salgado og Marcelo i forsvar. Faen skadene skulle være ille i år da! Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Dette er Fergusons verk! Noe jeg gikk glipp av? Hevn for C. Ronaldo-sagaen. Tipper han driver et dobbeltspill med Heinze som sidekick, det har lykkes Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Det var da ikke noe voldsomt ment; så kampen og syns det ble veldig mye dømming for Real, menmen, beklager hvis det skadet noen. ÆH, My Leg! Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Er faen meg det samme IRL som på FM09 nå jo. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Irriterer meg i FIFA hvordan de har forandret noen av spillerne, lastet akkurat siste update for La Liga, Van Nistelrooy har 78 i average?! Jeg vet han er skadet, men han har jo storspilt tidligere. Positivt var det at Sneijder var 91 og Ramos 92... Endret 30. november 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Hehe, ja. Har du det på PS3 eller 360? Det ser ut som det blir ungguttenes sjanse i år. Hadde håpet på å få hentet Garay i januar nå. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Dersom man nå klarer å rote det skikkelig til inn mot januar og hektes av ser jeg gjerne at vi begynner å spille inn et lag foran neste sesong og driter litt oppi det hele. Hente Garay, rotere litt med unggutter, se hva som funker... Men la oss håpe vi henger med enda Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Vi kan jo ikke være best hver eneste sesong, så vi må ikke henge med hodet. Det som har overrasket meg mye er at Guardiola har gjort det så bra med Bæsja. Trodde at han kom til å gjøre det veldig dårlig. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Hehe, ja. Har du det på PS3 eller 360?Det ser ut som det blir ungguttenes sjanse i år. Hadde håpet på å få hentet Garay i januar nå. Spiller på PS3. Og mens jeg klager på FIFA, hvorfor kan jeg ikke skifte draktnummer på spillerne mine? Det er en utrolig liten detalj og burde ikke vært noe problem å fikse, men er så irriterende. Solgte Heinze og Salgado, og kjøpte ny venstreback. Han fikk nr. 2, flott tenkte jeg. Hadde solgt Saviola, kjøpte ny spiss og i stedet for å få den ledige nr. 9, fikk han nr. 2 og venstrebacken fikk nr. 9 Selve skadesituasjonen begynner å bli latterlig, vi kan jo knapt nok stille med 10 utespillere, på kampen i går hadde vi 5 utespillere på benken, med tre ytterlige skader har vi kun 2 utespiller igjen på benken... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Legger du meg til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå