Tubiz Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Nå er også Heinze skada! kilde: realmadrid.no Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Trodde aldri jeg skulle bli gald for en skade, men JOHO! Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Delvis enig med deg i det Sindre. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Haha, leste det akkurat nå, syntes det er greit, da kan vi kjøre Torres - Ramos - Pepe - Marcelo, funket greit sist ligakamp, og Heinze var vel den svakeste av de 4 bak sist kamp. MEN, skulle en av de fire øvre bli skadet kan vi nok savne Heinze. Men bare litt. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Oioioi, blir spennende dette her. Spent på hvem dette kan være. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Tviler på at dere skaffer dere Zárate. Ser ikke helt hvordan spisshåndteringen skal bli til sommeren om dere henter en spiss av verdensklasse etter å ha hentet Zárate fra før. Ikke glem Pipita, i tillegg til Raúl og van Nistelrooy. Saviola er også i stallen. Det beste vil vel være å hente en veldig ung spiller for fremtiden til vinteren, og deretter en kjempegod spiss til sommeren. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Svarte. Getafe scoret etter 3 min og Sneijder er skadet. Torres er også blitt skadet. Er det mulig Endret 29. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Uff denne skadelista ser ikke god ut nå. Får satse på noen gode forsterkninger til vintern. Når det gjelder kampen så av det jeg har sett så syntes jeg ikke spillet er så ille. Kommer til noen sjangser og vi er langt i fra ute av kampen. Får satse på et par mål i 2 omgangen. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 MEN FAEN DA!!! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 2 mål begge før 3 min av starten av omgangen. Casillas må finne formen snart, skjønner at han tror det kommer innlegg men man kan jo ikke satse på det før fyren har skutt. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 En tredel av troppen er skadet xD Casillas er fantastisk elendig for tiden, skjønner ikke at det går an. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 SAVIOLA, JAAA! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Der ja, nå ble det litt fart i angrepsspillet igjen. Aldri en kjedelig kamp hvis man holder med Real Madrid. Endret 29. november 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Nå blir jeg bare irritert. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Klager dere fortsatt om dommerhjelp? Har ikke sett en dommer holde med ett lag hele kampen, ganske sykt. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Vi hadde masse dommeravgjorelser imot oss denne sesongen, men ja, i dag var tydeligvis dommeren Real Madrid supporter. Dritt kamp, jeg bryr meg lenger ikke om La Liga, CL, jeg vil bare at laget skal spille noen gode kamper! Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Skal være fornøyd med CL-spill neste år slik ting har blitt. Er det Salgado som har ansvaret for det medisinske? Virker slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå