Gonzolaz Skrevet 20. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Ja, Alipio er veldig lovende, får håpe å se han prøve seg på A-laget om en 2-3 år. Recreativo på lørdag, hjemme, en kamp vi burde uten tvil vinne, men akkurat nå lar jeg ingenting overraske meg. Barcelona klarte bare å slå de 0-2 siste helg. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 22. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Ah, fantastisk scoring fra Sneijder. Vi styrer kampen naa, haaper vi klarer aa ta dette. Villarreal ligger under 0-3 mot Valladolid, Sevilla og Valencia spiller senere i kveld. Vinner vi i dag kan dette bli en del bedre for oss. Endret 22. november 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Hvordan er kampen? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 22. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Mye daarlig spill, men vi vinner 1-0, 3 viktige poeng, vi har muligheten til aa vaere paa 2. plass hvis Valencia og Sevilla spiller uavgjort. Higuain og Sneijder maatte forlate banen pga skader, Higuain sin saa ikke fin ut, men haaper det ikke er for ille. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 En skade på Pipita er KRISE, skjønner ikke at det skal gå an, går det an å være så uheldig? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Det virker som det er ganske mange der ute som er imot oss. Bra vi vant Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Sevilla - Valencia 0-0 til pause. Om resultatet blir uavgjort så kommer ingen og tar andre plassen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Overgangsryktet at Milito ikke skal ha sagt Nei er dessverre feil, han har sagt klart og tydlig ifra at han ønsker å spille for Genoa denne sesongen (Ifølge X-antall Channel4 artikler) Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 22. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Sevilla - Valencia endte 0-0, så poengmessig har i dag vært perfekt for oss. Spillet er fortsatt urovekkende borte, Sneijder og Drenthe var i fin form, samt klarte Ramos å gjøre en god jobb som midtstopper, og viste et par ganger gammel form, selv om han ikke helt er der enda. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Selv om selve Madrid kampen var elendig, så var vel dette den beste runden poengmessig. Verken Valencia, Sevilla, Barca, Villareal eller Atletico tar 3 poeng! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 På rm.no fikk spillerne gjevnt over bedre karakterer, noe i vert fall. Så ikke kampen men den var vel noe bedre enn de anre siste? Hvordan klarte Bueno og Torres seg? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Den var bedre, helt klart. Det er enda langt å gå, men små forbedringer gleder meg uansett. Bakover funket det veldig bra, og det er jo første gang på lenge man har holdt nullen. Bueno fikk ikke nok tid på seg til å utrette stort, Torres var helt grei han. God defensiv kontroll, men han er jo ikke den skarpeste fremover. Han fremstår uansett som et godt alternativ på høyrebacken, og mye bedre enn f.eks Salgado. Dette var hans første kamp i et år han har slitt mye med skader, og jeg syns heller Schuster bør vurdere å sette Ramos inn i midten og Torres på backen ved skader på Canna og Pepe. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Denne kampen var bedre ja. Ramos viste litt gamle takter og laget fungerte bedre. Kommer mange viktige kamper nå, gleder meg, kan bli spennede dette. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Higuain ble ikke klar til kampen i morgen og da får vel mest sannsynlig Bueno spilletid hvis vi ikke spiller med en på topp. Noen som vet om kampen vil bli vist på tv? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Blir nok Saviola-Raúl, men satser på et innhopp fra Bueno ganske tidlig Tror ikke kampen går på TV, men er ikke sikker. Blir stream i så fall Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Hvis det bare blir dårlig stream blir det nok trening i stedet på meg. Hater å trene seint på kvelden (halv 9 - 10) Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Nå er det jo ikke sikkert at kamp skal spilles i det heletatt. Håper nesten på det for jeg tipper at de fleste Madrid spillerne ikke presterer fult på en frossen bane med snø i 10 minus. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Nå er det jo ikke sikkert at kamp skal spilles i det heletatt. Håper nesten på det for jeg tipper at de fleste Madrid spillerne ikke presterer fult på en frossen bane med snø i 10 minus. Pøh! De er eskimoer Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 25. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Har lyst til å se kampen men har så jævlig mye arbeid som må gjøres i kveld at jeg ikke kan. Men, vi leder 0-1 med scoring fra Raul, så håper vi tar denne. Edit: Zenit spilte uavgjort mot Juventus, vinner vi i kveld er vi videre. Endret 25. november 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Egentlig en ganske god kamp, men hvorfor i helvete gidder de ikke å score flere mål? Skal ikke mye til før det blir 4 eller 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå