Gonzolaz Skrevet 13. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Van Nistelrooy ute i 8 måneder, fy faen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Kanskje det er lurt å sparke treneren? Vi ser jo at Ramos fikk sparken i Spurs, og etter det har det bare vært seiere (og en uavgjort) for Tottenham. Kanskje ikke så dumt å sparke han, men dere vet vel bedre. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 13. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Altså, jeg forventer nesten ikke å vinne til helgen, selv om vi hadde vunnet hver eneste kamp til nå overlegent ville jeg fortsatt vært skeptisk til ukens kamp. Vi har mistet en av verdens beste spisser, vi mangler tre midtstoppere, Ramos er skadet og er utestengt, den sikre defensive midtbanespilleren vår Diarra er ute, vår beste kantspiller Robben er ute... Vi hadde nærmest ingen skader de første 7 ukene av ligaen, men nå plutselig på to uker har vi mistet samtlige av våre beste spillere. Jeg blir sinnsykt glad hvis vi klarer å vinne helgens kamp, men det ser ganske dårlig ut akkurat nå. Endret 13. november 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Kanskje det er lurt å sparke treneren? Vi ser jo at Ramos fikk sparken i Spurs, og etter det har det bare vært seiere (og en uavgjort) for Tottenham. Kanskje ikke så dumt å sparke han, men dere vet vel bedre. Joda, men en sesong er lang. At trenere får en såkalt startboost er jo ikke uvanlig, men det faller ofte sammen igjen over lengre tid. Samtidig kan ikke Ramos og Schuster sidestilles. Ramos har vært en katastrofe siden han tok over og lå sist i Premier League til tross for snakk om utfordrerposisjon. Real Madrid er to poeng bak serielederen og vant serien med poengrekord i fjor under Schuster. Jeg tror heller ikke vi vinner mot Valladolid. Dårlig form kombinert med en altfor lang skadeliste... Neppe. Jeg er også spent på om Ruud kommer tilbake. Åtte måneder er mye for en 32-åring (33 neste sommer), og en slik skade kan fort bety begynnelsen på slutten. Det har lenge vært snakk om å skaffe noen til å ta over for de to "gamlegutta" på topp. Higuaín er der. Har tiden kommet for nummer to? Endret 13. november 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 13. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Vel, jeg snakket jo tidligere om at vi sammen med en ny kant også trenger en ny spiss, og for meg er det klart at vi må nå skaffe en ny spiss i vinter. Vi har tre spisser, Raul som er ut og inn av form, Saviola som knapt nok får spilletid, og Higuain, som presterer men også har en del ut og inn av form, men tror at med tiden kommer han til å bare bli bedre og bedre. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Da må det bare hentes inn noen til vintern, håper på en som ikke er så langt unna Robinho. Føler at vi trenger en som klarer å finte som han gjorde. Kanskje ikke akkurat det leddet på banen som trenger forsterkninger... Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Casillas; Sergio Ramos, Cannavaro, Heinze, Marcelo; Javi García, Gago, Guti; Higuaín, Van der Vaart y Raúl Dagens laguttak foran "skjebnekampen". Jeg krysser fingrene for at det snur, men er ikke kjempeoptimist. Prøver å la være å bli skuffet Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Casillas Torres, Cannavaro, Ramos, Marcelo; Javi García, Gago, Guti; Higuaín, Van der Vaart, Raúl og mulig innhopp for Bueno er noe jeg hadde likt å sett. Krysser fingrer og tær på at det skal gå bra. Endret 15. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Ramos og Cannavaro som midtstopper par, det kan jo virke. Fint at Torres faar muligheten. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Misforstod du nå? Lagoppsstillinga jeg skrev var bare et ønske Endret 15. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Ah, ser ut som Ramos spiller back og Heinze og Cannavaro i midten. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Noen bra stream? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 0-0, dritt forste omgang, ingen av lagene skaper noe spesielt. Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Huff og huff, vi har virkelig ingen rytme i laget og da går det slik:( 1-0 Endret 15. november 2008 av Ulriksen Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 1-0 og Schuster ser nok jobben sin seile lengre av sted. For et drittlag vi er. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Spiller Madrid Drillo taktikk nå eller? Slår lange baller hele tia. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Raul bommer alene mot keeper og redning på strek... Hvorfor suger begge laga jeg heier på til å PUTTE BALLEN NÅR DU SKAL PUTTE? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 I dag var håpløs. Vi ga god trøkk de siste 15 minuttene og skapte sjanser, men da var det for sent. Heinze fikk et idiotisk rødt kort for å kjefte på dommer, dermed står vi igjen med kun en midtstopper, med mindre Metzelder eller Pepe blir friske igjen til neste uke. Hvis det som er blitt skrevet i avisene stemmer, noe det ikke ofte gjør, kan vi nok si farvel til Schuster, selv om jeg fortsatt har håp på at han forblir, minst ut sesongen. Raul burde scoret i dag, men det andre laget hadde en veldig god keeper, som stoppet oss flere ganger. Likevel er dette alt for dårlig. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Håpløst. Tror vi kan gi opp drømmen om seriegull nå. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Håpløst. Tror vi kan gi opp drømmen om seriegull nå. No way. Er ikke halveis en gang og vi ligger 2 (kanskje 5) bak 1 plassen. Spillet er elendig men det kan snu. Får se hva calderon og co får gjort i overgangsvinduet. Tipper det blir en god kamp om gullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå