Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Det er tredje kamp denne sesongen hvor vi vinner 4-3 hjemme, seriøst...

Det er tragisk. Skjønner ikke hvordan man skal klare å fokusere på liga og CL når man taper to kamper mot Juventu, sliter mto bunnlagene og ryker ut mot Unión.

Schuster gikk helt klart inn for å vinne denne kampen fordi Madrid ønsker suksess i Copa del Rey. Hadde den blitt nedprioritert hadde Castilla-talenter spilt fra start, og gjett om de hadde gjort en bedre jobb!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det vet vi jo ikke. Hva om Unión hadde scoret rett etter pause?

Vi går opp til 4-2 rett før slutt og har dette i egne hender. På mirakuløst vis er Marcelo den eneste mannen i feltet på innlegg, og da går det som det går.

Ahh selvfølgelig vet man det ikke men da kan jo jeg si, hva om Madrid hadde skoret rett etter Unión rett etter at de skoret. Og sånn kan det fortsett en god stund. Vi skulle hatt et mål til, og de ville ha påvirket kampen, punktum.

Lenke til kommentar

Heize ble hvilt, Schuster vil vel ha han fit to fight til helga. Rart å si det, men i dag tror jeg faktisk han hadde gjort en bedre jobb enn de fleste. For dette var under Heinze-nivå.

Men det spiller ingen rolle hvem som spiller, forsvaret er elendig uansett. Det må være noe fryktelig galt med systemet, for de løper rundt som noen tullinger uten å vite hva de skal gjøre. Ser jo gang på gang at to spillere går i samme mann, hele rekka faller når én motstander kommer alene og backene blottlegger siden sin fordi midtstopperne av en eller annen grunn befinner seg på midtbanen og de må innover og dekke.

Lenke til kommentar

Marca skriver at Schusters stilling henger i en tynn tråd nå og at kun seier mot Valladolid er godt nok.

Selv synes jeg han bør sitte da både ledelsen og spillerne må ta minst like stor skyld oppi dette. Sparking fører sjelden mye godt med seg, spesielt ikke når jeg ser at Portugal mest sannsynlig vil bli den som tar over.

Lenke til kommentar

Vil mene at det er idiotisk å sparke Schuster, joda, vi spiller dritt for tiden, men å skape ubalanse kan gjøre ting værre. La oss heller se til slutten av 2008, selv om jeg mener Schuster burde være i Madrid minst ut sesongen.

Irriterer meg også at fansen vil ha Schuster ut, vi kan ikke alltid brilijere, og med slike perioder som dette blir de øyeblikkene enda mer verdifulle.

Edit: Cannavaro og Metzelder er skadet, hva har vi egentlig igjen i forsvar? Nå må nok Ramos spille midtstopper, men han er vel utestengt til neste kamp. Garcia er grei som defensiv midtbane, men elendig som midtstopper. Da blir nok det andre beste valget Heinze, eventuelt bruke spillere fra Castilla.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
Vil mene at det er idiotisk å sparke Schuster, joda, vi spiller dritt for tiden, men å skape ubalanse kan gjøre ting værre. La oss heller se til slutten av 2008, selv om jeg mener Schuster burde være i Madrid minst ut sesongen.

Irriterer meg også at fansen vil ha Schuster ut, vi kan ikke alltid brilijere, og med slike perioder som dette blir de øyeblikkene enda mer verdifulle.

Edit: Cannavaro og Metzelder er skadet, hva har vi egentlig igjen i forsvar? Nå må nok Ramos spille midtstopper, men han er vel utestengt til neste kamp. Garcia er grei som defensiv midtbane, men elendig som midtstopper. Da blir nok det andre beste valget Heinze, eventuelt bruke spillere fra Castilla.

Heinze selvsagt. Helt latterlig at disse skadene skal ødelegge for oss igjen, husker i rævperioden i fjor, da falt jo hele laget om med både det ene og det andre. Typisk for et lag i motgang dette. Dårlige resultater, dårlig spill, marginene mot oss, dommertabber i vår disfavør og mange skader.

Robben

Ruud

Diarra

de la Red

Metzelder

Cannavaro

Pepe

Fem faste spillere og to bedre reserver ute. Juhu. Samtidig er vår faste høyreback suspendert. Dersom Valladolid-kampen er Schusters siste sjanse sitter han pent i det.

Ellers helt enig i det du sier. Schuster burde sitte trygt, men en viss sportsdirektør burde ikke det. Vil fansen ha Schuster ut da?

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Fra realmadrid.no:

Marca kjører også en avstemning på sine sider hvor en kan si sin mening om Schuster må få sparken eller ikke. Til nå har rundt 18 000 mennesker stemt, og 60% sier ja. Han begynner altså å miste støtten blandt supporterene også.

Ok, litt feil av meg, dette er også folk som ikke er supportere av Real Madrid, men likevel.

Lenke til kommentar

Ok, men mesteparten av Marcas mest hardbarka lesere er nok Real Madrid-fans, så tenker den representerer meningene greit (dessverre). Allikevel regner jeg med at noen trykket i frustrasjon rett etter kampen når pollen ble lagt ut. Det har ikke vært noen veiving på tribunen enda, men det er vel ikke lenge til om dette fortsetter.

Lenke til kommentar

Dette var ikke det vi trengte nå, fy f.

Da må det bare hentes inn noen til vintern, håper på en som ikke er så langt unna Robinho. Føler at vi trenger en som klarer å finte som han gjorde. Sånn som Drenthe driver med innimellom. Skaper mye rom og ikke minst vakker forball og se på, men jeg vet ikke hvem det skulle være.

Hehe. Dere burde ha gitt opp Ronaldo med en gang dere fikk nei. ;)

Jeg tror vel egentlig alle uten om Calderon ville det. VIlla var jo veldig nære en overgang også, men det ble fuckup det også.

Men må bare si det, å sparke Schuster må være det dummeste de kan gjøre. Dette tror jeg bare er en dårlig periode, og det er ikke så krise vis man tar en titt over på tabellen. Vi ligger 2 poeng på nr.1. Har på følelsen at det kommer til å snu nå snart. Tror det som kan hjelpe er å møte et topplag, få skikkelig vinner vilje, være litt underdogs er ofte bra vett.

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...