Tubiz Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Kunne gått an å benka Cannavaro også. Marcelo - Pepe - Ramos - Torres Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Kunne gått an å benka Cannavaro også. Marcelo - Pepe - Ramos - Torres Er han i så dårlig form for tida? Har ikke fulgt med Real denne sesongen, men i mine øyne er han verdens beste stopper. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Cannavaro har da spilt bedre enn Ramos for tiden. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 9. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Uten Pepe må vi ha Cannavaro på midten, han er kanskje ikke i verdensklasse-form enda, men han er uten tvil vår beste stopper uten Pepe. Heinze var håpløs i helgen, men Cannavaro gjorde en grei jobb. Det er kollektivet i forsvaret som suger... og Heinze. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Syns Cannavaro har gjort en solid figur i år jeg, Heinze har vært katastrofe, og jeg vil ærlig talt si at Ramos har vært minst like ille også. Cannavaro og Pepe utfyller hverandre bra, men det jeg gjerne skulle sett er kanskje Ramos i midten når Pepe er skadet. En rask spillende stopper og en duellsterk er optimalt, Canna-Heinze blir for likt og tregt. Torres - Canna - Pepe - Marcelo Ønsker å se denne i noen kamper nå. Ramos skal selvsagt inn igjen, men fortjener som noen sa tidligere her å få kjenne at i Real Madrid må man prestere for å få spille. Jeg har også sansen for Torres, og syns at en local lad som aldri klager og gir jernet fortjener å få prøve seg når førstevalget ikke gjør jobben. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 9. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Enig der, Cannavaro og Ramos kunne vært bra på midten, vil også se Torres på høyre, men noe sier meg at Salgado kommer før det, Torres får jo knapt plass på benken. Ellers så må jeg si at folk ikke skal ta vår klaging på spillerne så alt for alvorlig for hvor gode spillere de egentlig er. Ramos er fortsatt en av verdens beste høyre-backs, Casillas er fortsatt en av de beste keeperne osv. Men for tiden er Real Madrid i en down-periode, nærmest alle spillerne våre spiller under forventning. Våre tre beste spillere sist var Cannavaro, Marcelo og Higuain. Marcelo var dårlig defensivt men god på angrep (bedre enn Drenthe), Cannavaro gjorde hele jobben som midtstopper alene, og Higuain var fantastisk. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Det jeg hovedsaklig mente er at man kanskje burde eksprimentere litt i forsvaret. For dette holder ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Ser at Heinze imponerer for dere. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Heinze ja, beste spillern på Madrid det. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Og jeg er millionær :!: Håper vi ikke driter oss ut i dag og ikke klarer å ta oss videre Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Nå har det visst kommet en pressemelding fra klubben om at Ruben de la Red's Nå har det visst kommet en pressemelding fra klubben om at Ruben de la Red's kollaps i cupkampen mot Real Union for to uker siden er mer dramatisk enn først antatt. De sier noe om at det kanskje er blodtrykket hans, det fører kanskje til at vi ikke får se han i startelleveren i de nærmeste kampene. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 11. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Utrolig synd det med De la Red, hadde virkelig begynt å få sansen for han. Mørke tider, Van Nistelrooy må ha komplisert operasjon, Robben ute i 6 uker, Diarra ute i minst tre uker til, Pepe uvist, og for De la Red's skyld får vi bare håpe Sindre: Vil du at vi ikke skal drite oss ut, men fortsatt ikke gå videre ? Endret 11. november 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Tror heller han mener at, håper at vi ikke driter oss ut og av den grunn ikke går videre. Synd med De La Red, men får håpe at han blir bra fortest mulig. Bedre at han blir behandlet ordentlig enn at det skjer no mer alvorlig. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Det er trist ja, begynte virkelig å like de la Red. Han var definitivt en av våre beste spillere før skaden og gikk rett inn og storspilte med en gang. Jeg håper virkelig han kommer raskt tilbake, for jeg har troen på at han kan bli stor i Real Madrid-trøya. Men det viktigste er selvsagt å ikke gamble og gjøre noe forhastet. Returoppgjør mot Unión om en halvtime. Man stiller følgende lag: Dudek; Míchel Salgado, Cannavaro, Metzelder, Marcelo; Javi García, Sneijder, Van der Vaart; Drenthe, Saviola y Raúl. Det bør jo gå greit... Legg merke til at Raúl starter en cupkamp mot et andredivisjonslag. Endelig har Higuaín hoppet foran han i køen? Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 http://www.justin.tv/widgets/jtv_player.r3...?channel=badtv2 Stream for de som vil Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 0-1, fullt fortjent. Ny gigaforsvarstabbe. Først mister Marcelo, så bestemmer Salgado seg for å slippe markeringen på målscorer og hoppe i en duell med seg selv han taper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Nå må dere score tre, eller? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Ett nå. 1-1, keepertabbe. Syns Madrid har våknet etter målet, og tror dette går greit. Men å bli rundspilt en halvtime mot dette laget er pinlig. Endret 11. november 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Saviola scorer, men feilaktig anullert for offside. Jeg elsker spanske dommere, hvor mange meter var han innenfor? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Hvor mange ganger har dommerne feilaktig anulert mål for Madrid i løpet av denne sessongen, syntes det har skjedd hver kamp jeg har sett i det siste. Blir bare for tragisk. Har ikke fått sett så mye av kampen, men hatt den på i bakgrunnen, så jeg kan ikke si så mye om den. EDIT: Er det forresten bare hos meg at pause-underholdningen er litt vel drøy Endret 11. november 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå