Tubiz Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Enig med deg Higuain, men dommern hjelper godt til her. Men det er forferdelig å se på, hva er det som feiler laget. INGENTING FUNKER. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 5. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 0-2, hjemme på Bernabeu, dette er for helvete ikke bra nok. Jeg var redd for uavgjort, men 0-2 turte jeg ikke en gang tenke på. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jaha, dette var to timer av livet mitt jeg kunne brukt til noe annet. Bygd korthus for eksempel. Det må skjerpes inn kraftig, for dette er bare flaut fra ende til annen. For noen udugelige spillere som bærer den hvite drakta for tiden. Kan ikke si noen skiller seg ut positivt heller. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 5. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Nå, å kalle spillerne udugelige er kanskje litt vel kraftig, noe må absolutt skje, for laget er i forfall for tiden. Tap, uavgjort, tap. Til helgen vil jeg faen meg vinne. Etter tapet mot Deportivo vant vi de fleste kampene våre, men nå i det siste har det vært begredelig. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er så ufattelig frustrert atm. Jeg hadde faktisk forventet meg at Real skulle bli rundspilt av Juventus idag, fordi de har spilt ufattelig dårlig i det siste. Men at Real Madrid skulle spille SÅ dårlig hadde jeg aldri forestilt meg. Ufattelig. Noe må helt klart gjøres. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er så ufattelig frustrert atm. Jeg hadde faktisk forventet meg at Real skulle bli rundspilt av Juventus idag, fordi de har spilt ufattelig dårlig i det siste. Men at Real Madrid skulle spille SÅ dårlig hadde jeg aldri forestilt meg. Ufattelig. Noe må helt klart gjøres. What? Vi burde absolutt vunnet denne kampen, Juve hadde et par sjanser, men vi er ikke effektive Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Det viktigste er at de gjør sitt beste da Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Uavgjort hjemme mot Espanyol Seier borte mot Atlético (Bra) Tap borte mot Juventus Knepen seier hjemme mot Athletic Tap borte mot Real Union Uavgjort borte mot Almería Tap hjemme mot Juventus Siste kampene... Helt utrolig. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg skrev jo det tidligere at jeg hadde en dårlig følelse før kampen. Faen! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Må si jeg syntes Drenthe gjorde en go kamp,(fikk ikke sett hele), og han skaper noe hvertfall. Ellers så er det bare no som ikke funker, det bare, funker ikke. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Drenthe får helt klart godkjent. Han lykkes ikke med alt, men er den eneste som prøver gjennom hele kampen. Må være demotiverende å se lagkameratene lete etter mynter og sparke gress. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Motstanderen bestod av : 1. et kompakt forsvar 2. del piero. Dette var en kamp mellom 2 meget dårlige lag, der det dårligste vant... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Guti, Ramos, Casillas, Sneijder, RvN og Raul skuffet veldig i dag. Det så nesten ikke ut som de prøvde med unntak av de to førstnevnte som klarte 1 av 10 ting. Drenthe løp i vert fall mye og prøvde, men han har ikke de samme kvalitetene som de andre (vanligvis) har. Han hadde en herlig finte langt ut i 2. omgang. Problemet vårt er at laget ikke fungerer sammen. Når en eller to klarer noe bra står resten av laget stille. Altfor lite glød og intensivitet blant spillerne. Og det var altfor mange personlige feil i går kveld også. Schuster må få laget til å jobbe sammen igjen. Men han sier bare at alt var bra og at vi hadde uflaks. Det er feil siden vi var udyktige. Begynner å få mine tvil nå. Fra realmadrid.no: For å gjøre Finn Schjøll litt fornøyd kan vi sammenligne klubben med han kjære venner (planter og blomster). Capello plantet det hele og la grunnlaget for det som igjen skulle vokse seg til å bli noe stort. Den spiret meget godt under Schuster i fjor og noen håpet kanskje at den skulle blomstre for fullt i år. Det ser det ikke ut til at den gjør, derimot kan det bli en dårlig periode. At den visner er jeg helt sikker på at den ikke gjør, det er snakk om tålmodighet. Problemet nå er at den ikke blir behandlet riktig, det er en haug med ugress som gjør situasjonen i klubben vanskelig og resultatene følger dermed etter. Det høres ut som skribenten har et godt poeng. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 6. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Mye feil og rusk i laget vårt ja, trodde tidliger i høst at det skulle forsvinne, men det er jo nesten blitt verre. Vi har jo allerede i sesongen hatt en periode på syv (?) kamper som vi vant på rad, men nå sliter vi. Også Robben ut med skade i seks uker, fantastisk. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Gruer meg til i morgen, denne kampen må vi vinne, men ser ut som Van Nistelrooy er ute med skade igjen, og vi mangler Robben, Pepe og De la Red. Da blir det nok Higuain - Raul på toppen igjen. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Er ikke sikkert det er så negativt at Higuain og Raul er sammen på topp Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 7. november 2008 Rapporter Del Skrevet 7. november 2008 Ryktene sier at Real har lagt inn bud på Fabregas, de får han i Januar:) Noen som har synspunkter? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Kilden din er tanta til naboen til en kompis av en Arsenal-fan som så Fabregas bestille billetter til Madrid? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Det står her at han er på vei til Barcelona, men har ikke hørt noe om at han skal til Real. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. november 2008 Rapporter Del Skrevet 8. november 2008 Fabregas har vel sagt at han ikke vil forlate Arsenal i vert fall på 3-4 år. Og ryktene har linka han til oss mange ganger før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå