Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha, dette var to timer av livet mitt jeg kunne brukt til noe annet. Bygd korthus for eksempel.

Det må skjerpes inn kraftig, for dette er bare flaut fra ende til annen. For noen udugelige spillere som bærer den hvite drakta for tiden. Kan ikke si noen skiller seg ut positivt heller.

Lenke til kommentar

Jeg er så ufattelig frustrert atm. Jeg hadde faktisk forventet meg at Real skulle bli rundspilt av Juventus idag, fordi de har spilt ufattelig dårlig i det siste. Men at Real Madrid skulle spille SÅ dårlig hadde jeg aldri forestilt meg. Ufattelig. Noe må helt klart gjøres.

Lenke til kommentar
Jeg er så ufattelig frustrert atm. Jeg hadde faktisk forventet meg at Real skulle bli rundspilt av Juventus idag, fordi de har spilt ufattelig dårlig i det siste. Men at Real Madrid skulle spille SÅ dårlig hadde jeg aldri forestilt meg. Ufattelig. Noe må helt klart gjøres.

What? Vi burde absolutt vunnet denne kampen, Juve hadde et par sjanser, men vi er ikke effektive :(

Lenke til kommentar

Guti, Ramos, Casillas, Sneijder, RvN og Raul skuffet veldig i dag. Det så nesten ikke ut som de prøvde med unntak av de to førstnevnte som klarte 1 av 10 ting. Drenthe løp i vert fall mye og prøvde, men han har ikke de samme kvalitetene som de andre (vanligvis) har. Han hadde en herlig finte langt ut i 2. omgang.

Problemet vårt er at laget ikke fungerer sammen. Når en eller to klarer noe bra står resten av laget stille. Altfor lite glød og intensivitet blant spillerne. Og det var altfor mange personlige feil i går kveld også. Schuster må få laget til å jobbe sammen igjen. Men han sier bare at alt var bra og at vi hadde uflaks. Det er feil siden vi var udyktige. Begynner å få mine tvil nå.

Fra realmadrid.no:

For å gjøre Finn Schjøll litt fornøyd kan vi sammenligne klubben med han kjære venner (planter og blomster).

Capello plantet det hele og la grunnlaget for det som igjen skulle vokse seg til å bli noe stort.

Den spiret meget godt under Schuster i fjor og noen håpet kanskje at den skulle blomstre for fullt i år.

Det ser det ikke ut til at den gjør, derimot kan det bli en dårlig periode. At den visner er jeg helt sikker på at den ikke gjør, det er snakk om tålmodighet.

Problemet nå er at den ikke blir behandlet riktig, det er en haug med ugress som gjør situasjonen i klubben vanskelig og resultatene følger dermed etter.

Det høres ut som skribenten har et godt poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...