Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg er enig i at Raùl er ute av form, så må jeg også si at i helgens kamp så var han bedre enn Higuain. Joda, forspillet til Raùl's mål var veldig bra av Higuain, men ellers var han helt borte i kampen, Raùl var fortsatt mer involvert og hadde noen fine angrepsmuligheter, spesielt var samspillet mellom han og Diarra veldig bra. Men jo, gleder meg til å få tilbake Van Nistelrooy.

Lenke til kommentar
Benzema - Pipita hadde vært fantastisk, men noe sier meg at dersom Benzema hadde kommet hadde han bare skjøvet Higuaín bakover i køen. Både Ruud og Higuaín er i knallform, angrepsproblemet heter Raúl.

Det der er brutalt sagt, Raul fortjener absolutt å spille, selv om han ikke er i sin beste form, kommer den, dere husker hva som skjedde sist gang dere sa det (Og jeg motsa det)? :D

Boom, Twize av Rual ;)

Lenke til kommentar

Hahahaha. Fant nettopp dette bilde. :D

49a37517458873.gif

United fans som er mot AS Roma fans. Hvis du var der, hva ville du gjort da? Hadde du vært på United eller Roma sin side? Vedder på at du hadde stått i midten mellom dem og lekt Gandi eller noe og bedt om fred.

EDIT: Du er jo Real Madrid supporter og! :D :D :p :p

Seriøst mann, det går faen ikke å være en ekte supporter hvis du er sånn som dette. Sitter vel sikkert på VG live hele dagen og er den medgangssupporteren. Neste blir vel Manchester City.

Lenke til kommentar

Jeg har presisert dette før, men Ræxy-boy'n har vel ikke fått med seg det, jeg står alltid på Roma's side, uansett. ;)

Btw: Hadde du vært i den sammenhengen hadde du vel bare gått, bare fordi du er en liten kylling ;)

Edit: Det bildet beviser også hvem som er ypp og hvem som fikke bank til slutt.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Benzema - Pipita hadde vært fantastisk, men noe sier meg at dersom Benzema hadde kommet hadde han bare skjøvet Higuaín bakover i køen. Både Ruud og Higuaín er i knallform, angrepsproblemet heter Raúl.

Det der er brutalt sagt, Raul fortjener absolutt å spille, selv om han ikke er i sin beste form, kommer den, dere husker hva som skjedde sist gang dere sa det (Og jeg motsa det)? :D

Boom, Twize av Rual ;)

Hvorfor fortjener han å spille? Han har fem mål, noe som er greit, men han har kun én meget god kamp (mot Espanyol), ellers har han subbet rundt utpå der som en hodeløs kylling. Han var okay i helgen og skal ha for målet, men samtidig viste han med den håpløse offside-pasningen til Diarra at han har en lang vei å gå. To av disse målene kom også mot et nyopprykket lag med et tegneserieforsvar som jaget en eller annen rekord for innslupne mål etter fire kamper.

Jeg syns ikke Raúl fortjener å spille da man har to angrepsspillere som pr. dags dato holder et mye høyere nivå. De beste bør spille, så enkelt er det. Raúl hadde en god sesong før han fikk en knekk mot slutten i fjor, men nå syns jeg han er tilbake på det labre nivået han har holdt de siste årene. Det er en god del år siden Raúl fremsto som et godt førstevalg etter min mening, de siste årene er det navnet som har holdt han inne.

Han er en av tidenes angrepsspillere og en levende legende, men jeg mener at nok er nok. En annen legende, Manuel Sanchís innså selv når nok var nok og ba om at andre tok over. Det ønsker jeg også for Raúl. Jeg sier ikke at han er ferdig, men han bør komme seg ned på linje med de andre, og plasseres på benken for en stund.

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Riktig som du sier med Manuel Sanchís, husker han kom inn på under 2001-finalen, men Raul føler jeg har mer å gi.

Er enig i at Raul per dags dato ikke har vist seg fra sin sterkeste side, men den vill komme. Synes det er jævla drøyt å si at han ikke har noe håp lengre bare pga at han ikke har spilt godt de 10 første kampene ;)

Lenke til kommentar

Yeh, fint å se. Selv om de ikke var helt toppet og man ikke kan si noe etter én kamp er det et resultat som varmer. La oss håpe det fortsetter, om Barcelona får en ny dårlig kamp i helgen kan det fort forstyrre flytsonen, og vi vet jo enda ikke helt hvordan Guardiola er i slike situasjoner :)

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk en rimelig dårlig følelse før dagens match, men det burde vi vel ikke ha? Vi får bare krysse fingra og sette vår lit til at Ruud putter minst et par. Håpte egentlig på Ruud og Higuain på topp men ryktes at Raul og Ruud starter..

Antatt lagoppstilling:

Casillas - Ramos, Pepe, Cannavaro, Heinze - Diarra, Gago, Sneijder, Robben - Van Nistelrooy, Raúl

Lenke til kommentar

Grei lagoppstilling, Higuain inn etter 60-70 minutter hvis vi sliter. Skuffet hvis Heinze IGJEN får komme på til fordel for Marcelo, men har på følelsen at dette er noe vi må bli vandt med. God ide med to defansive midtbane spillere, gir oss litt mer tyngde i forsvar.

Ellers har jeg også en dårlig følelse forran denne kampen, men vi burde absolutt vinne, men tror det er mest sannsynlig med uavgjort. Det perfekte resultatet ville vært hvis Juventus scorer 0-1 i de første ti minutter, så kommer Real Madrid tilbake 3-1 i andre omgang. Men tviler.

Lenke til kommentar

Heinze spiller, men på bekostning av en skadet Pepe. Det er helt greit, som midstopper er han ikke like håpløst, og alternativene er ikke mange. Det betyr at Marcelo starter :D

Guti starter i stedet for Gago også, ellers er lagoppstillingen lik.

Juventus stiller et lag som jeg synes ser svakt ut på papiret. Buffon og Trezegoal er som kjent skadet, en Camoranesi ute av form sitter på benken og det samme gjør Giovinco. Del Piero starter heller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...