Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlige valg av Schuster ja, byttene i dag var elendige. Men man må samtidig huske at man har mistet Robinho som skaffet oss mange poeng i fjor. At han forsvant var helt ok slik han oppførte seg, men ledelsen klarte ikke å hente inn en erstatter da de satset alt på C. Ronaldo. Stallen er jo faktisk svekket, og det kan ikke Schuster mye for.

Det han kan noe for er laguttakene. Heinze må henvises til benken (eller Guantanamo), og Ruud-Pipita bør spille i tospann når Van Goal er tilbake. Greit at Raúl scorer, men han burde punktert kampen i dag. Han er alene gjennom og velger å sentre til Diarra i klar offside. Way to go.

Samtidig mener jeg også at Robben må ut nå. Han er en skygge av seg selv, og Drenthe gjør mye bra når han kommer inn. På midten er det greit at man ser an motstanden, har stort sett støttet alt av midtbanevalg i år, og det gjør jeg også i dag.

Barcelona har en mye bedre stall og flere strenger å spille på. På papiret er de det beste laget, og Casillas-Valdés er det eneste jeg direkte kan si går i Real Madrids favør. I år har Valdés vært bedre, og da har vi ikke den heller :p

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Fantastisk irriterende kamp og sesong, men vi skal ikke svartmale alt helt enda. Vi vant super cupen i en av de mest spennende Madrid kampen jeg har sett, og vi ligger tross alt kun 2 poeng bak Barcelona som nå er på topp. Selv om det ser dystert ut og Barcelona storspiller skal vi ikke gi opp helt enda, men kampen til uka mot Juventus blir utrolig viktig med de to elendige kampene denne uka.

Edit: Robben må absolutt ikke ut, han feiler kanskje i mye av det han gjør, men i dag var han en av de få spillerne som tok initativ til å angripe.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Så er det også viktig å huske på at man var best mot de gode lagene i fjor, og dårligere mot antatt dårligere motstand. Man tapte jo 2-0 mot Alméria i fjor også, mens man slo både Villarreal, Barcelona og Atlético to ganger. I år har Madrid kun møtt Atlético på VC, men det endte i tre poeng.

Når vi er ferdige med helvetesperioden som kommer i desember kan vi vel vurdere ting igjen, spillet har vært dårlig, men avstanden er to poeng, og tabellen vil forandre seg etter at Real Madrid og Barcelona har møtt Valencia, Sevilla og Villarreal, samt spilt mot hverandre.

Lenke til kommentar

Klarer vi å slå Juventur til uka ligger vi godt ann, da topper vi gruppen og har to relativt greie kamper igjen, Zenit hjemme og BATE borte, to kamper vi absolutt burde vinne.

Neste helgs kamp burde også gå greit, Màlaga hjemme, for så og ha Valladolid borte og Recreativo hjemme, tre kamper som igjen burde gi oss 9 poeng. Til slutt i November har vi Getafe borte, en litt mer vanskelig kamp, men er vi kommet godt i gang og spillet sitter så tar vi tre poeng der og.

Det ser også ut som Van Nistelrooy skal være tilbake til å møte Juventus, noe som jeg tror kommer til å være avgjørende. Pepe er litt mer usikker, lite info på realmadrid.com

Lenke til kommentar

Hahahaha. Fant nettopp dette bilde. :D

49a37517458873.gif

United fans som er mot AS Roma fans. Hvis du var der, hva ville du gjort da? Hadde du vært på United eller Roma sin side? Vedder på at du hadde stått i midten mellom dem og lekt Gandi eller noe og bedt om fred.

EDIT: Du er jo Real Madrid supporter og! :D :D :p :p

Seriøst mann, det går faen ikke å være en ekte supporter hvis du er sånn som dette. Sitter vel sikkert på VG live hele dagen og er den medgangssupporteren. Neste blir vel Manchester City.

Endret av Rexbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...