Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Er ikke redd for at Ramos flytter til Italia, bare syntes artikkelen var morsom, spesielt kommentaren om at Ramos kan "komme til Milan tidligere enn senere". AC Milan har også planer om å skaffe seg Fabregas til Vinteren, men kan ikke helt se det for meg at det skjer.

Neppe, tror ikke Milan har pengene til å bringe Ramos over "dammen" ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neppe.

Uansett, ser at Juventus slo Roma 2-0. Gruer meg litt til kampen til uka, vi vinne hjemmekampen, men vi får se hvordan det går i morgen.

Edit: Racing leder 0-1 over Valencia :yes: Håper vi etter i morgen klarer å ligge på en fin 2. plass.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Ramos blir nok, det virket jo som om ting var skværet oppi mellom både Ramos og Schuster og Ramos og gruppa og at det er ute av verden. Ser ikke for meg han i Milandrakt altså ;)

Synd at Ruud mister kampen i morgen, da blir det vel Raúl igjen. Heinze står nok over for en gangs skyld, og da håper jeg virkelig backfireren holder igjen og storspiller. Almería er ikke lett, og Barcelona fortsatte sin seiersmarsj i kveld.

Lenke til kommentar

En positiv ting vi kan tenke på med tanke på Nistelrooy's skade er at Higuain får kamptid han så absolutt trenger, mener han absolutt beviste sist ligakamp at han har noe å gjøre som fast spiller, hvis Nistelrooy hadde spilt ville vi nok få sett Ruud og El Rey på toppen, eller alle tre samtidig, noe som absolutt ikke har funkert i tidligere kamper.

Er veldig i konflikt med dette selv. Jeg vet at Ruud og Higuain er best på topp, men samtidig, det er Raul vi snakker om her, uansett hvor dritt han spiller har jeg alltid tro på at El Rey kommer sterkt tilbake neste kamp. Håper han scorer i morgen.

Edit: Endelig tapte Valencia en kamp, 2-4 på hjemmebane mot Racing, vinner vi i morgen sitter vi på andreplass med samme poengsum som Barcelona, tror vi må putte mange mål for å nå dem igjen med målforskjell.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Noen ganger er Real Madrid's offisielle hjemmeside utrolig irriterende:

Cannavaro is likely to return to action and should line up in defense with Pepe, Ramos and Heinze.

Vi burde selvfølgelig vinne denne kampen, men med tanke på tidligere kamper og at alle dommere i Spania hater oss er jeg ganske negativ :(

Edit: Ser ut som det er Heinze fra start ja...

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Jeg bruker livesport247, men den maa du betale for...

Edit: Vi leder 0-1 etter pause fortjent, vi har ikke hatt mange angrep, men defansivt har vi faert solide, noe som bare skulle mangle med tanke paa at vi spiller med to defansive midtbanespillere. Gago er utrolig sikker defansivt, og faar klarert noen vanskelige situasjoner. Raul har spillt bra syntes jeg, mens Higuain har vaert mer eller mindre borte, med unntak av det forste maalet. Vi burde score nr. 2 og 3, Sneijder har vaert borte, ut med Diarra og Sneijder og inn med Guti og Van der Vaart.

Forovrig saa har Pepe slaatt seg paa hodet og tror han er Zidane.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...