Tubiz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Haha, ny ja. Takktakk.. Tenker Bueno kommer til å putte idag Stream her forresten: http://www.justin.tv/widgets/jtv_player.ra...?channel=badtv2 Er spansk bigbrother før matchen EDIT: - Hjemmelaget tok ledelsen før det var spilt 1 minutt. Endret 30. oktober 2008 av Tubiz Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Stream her forresten: http://www.justin.tv/widgets/jtv_player.ra...?channel=badtv2 Takker Ha, laget har jo publikum jo hvilken divsijon er de i ? Segunda B? Endret 30. oktober 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Segunda B-1 ja.. Jeg kan oppdatere denne posten med mål for de som ikke får fulgt med på kampen. (Alle tidene blir ca, siden det ikke er klokke på streamen) 1-0 ^ 1 min 1-1 ^ 10 min - Gonzalo Higuain Skade på Ruben De la Red etter ca 15 minutter, så dramatisk ut. Javi Garcia inn. 2-1 ^ 20 min 2-2 ^ 53 min - Javier Saviola 3-2 ^63 min Endret 30. oktober 2008 av Tubiz Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Og der puttet vår faste målscorer... Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 2-1 er elendig, med laget man stiller i dag skal de knuses. Forsvaret er tragisk uansett hvem man spiller med. Men akkurat nå driter jeg i resultatet, de la Red gav meg en klump i halsen. Fikk Puerta-følelse her jeg sitter. Han tok noen skritt tilbake før han gikk i bakken og lå der livløs. Forferdelig å se på. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hva skjer? Er det bluss eller tåke som ødelegger kampen? Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg tror det er bluss, for det er jo bare i ene hjørnet. Umulig å se noe på streamen. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg bryr meg ikke om resultatet, hva skjedde med De la Red? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vi går for tosifra i kveld! Det tror jeg også. Og hva er det som skjedde DLR? Hvis dere sammenligner det med Puerta, er det sikkert ganske ille. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Går visst bra, men skal legges inn i natt. 3-2 nå, mye action og reprise fra de siste kampene. Horribelt forsvarsspill og to feilaktig anullerte mål (Tar med Diarras hvor han hadde åpent mål). Fem feilaktig anullerte på de tre siste kampene Tenker allikevel vi går greit videre, men dette er flaut. Snytt for straffe Endret 30. oktober 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Real Union 3-2 Real Madrid Scoringer RM: Higuain og Saviola Regner med at det ikke ble noen langvarig skade på De la Red. Sitert fra realmadrid.no: Like etter at Gonzalo Higuaín utlignet mot Real Unión, kollapset Rubén de la Red på banen og var bevistløs en stund. Han skal ha våknet til da Madrid sitt støtteapparat nådde han, men ble likevel fraktet til sykehuset med ambulanse. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Slutt, 3-2. Ille resultat, forsvaret lekker som en sil for tiden. Selv om dommertrioen hadde drukket i dag også skal man ikke sleppe inn tre mål mot dette laget, og man skal jaggu meg klare å putte mer også. Alle på dagens lag (minus Dudek) har vel minutter i La Liga i år. Håpløst. Skummelt med de la Red, og jeg håper han kommer seg på banen kjapt. Det så dramatisk ut, men trenger ikke å være det. Jeg velger å være optimistisk, og i følge rapportene skal han ha kommet seg til hektene igjen. Samtidig kan jeg ikke si jeg ikke frykter avansement. Man må vel nesten gå på en 5-0-smell som Villarreal for å ryke ut av Copaen slik oppsettet dessverre er. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Skummelt med Ruben. leste på tekst tv at han hadde for lavt blodtrykk. Men det blir skuffende å tape for det. Kjipt at dommerene ødelegger igjen. Putter vi inn på flere av de beste hjemme vinner vi lett. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jaja, dette gikk vel egentlig sånn jeg trodde. Er ikke så veldig bekymret for at vi ikke skal gå videre, men er uansett ganske irriterende med sånne tap. Så jo dramatisk ut med De La Red, men veldig bra at det går bra med han. Uff orker ikke skrive noe mer på denne tia. Lenke til kommentar
Tubiz Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Forventes seier mot Almeria i morgen Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Velger, som alltid, å være pessimist, men JA, vi burde ta tre poeng i morgen. Vi tapte samme kampen i fjor, så hadde vært fint å vinne i år. Dessverre må vi klare oss igjen uten Van Nistelrooy, så Higuain får ta seg av scoringen, kanskje Raul putter en eller to? Vi har veldig god dekning nå på midtbanen, noe som er veldig bra. Håper på noe slik: Sergio Ramos – Cannavaro – Pepe – Marcelo M. Diarra Sneijder – Guti – Robben Higuain – Raul Og for all del: La Heinze slite benken i morgen! Endret 1. november 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja! Jeg har vært skeptisk til Heinze fra første stund. Og jeg er enda mer skeptisk nå... Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Ser ut som AC Milan er interessert i Ramos. Hva er det egentlig som skjer med Milan for tiden, kjøpte Shevchenko og Ronaldinho som begge er ute av form, og nå skal de låne Beckham? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 "At storklubber er interessert i meg er hyggelig, men jeg er veldig rolig fordi det eneste jeg tenker på er Madrid og å legge opp her." Media vet du... media... Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Er ikke redd for at Ramos flytter til Italia, bare syntes artikkelen var morsom, spesielt kommentaren om at Ramos kan "komme til Milan tidligere enn senere". AC Milan har også planer om å skaffe seg Fabregas til Vinteren, men kan ikke helt se det for meg at det skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå