Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Segunda B-1 ja.. Jeg kan oppdatere denne posten med mål for de som ikke får fulgt med på kampen. (Alle tidene blir ca, siden det ikke er klokke på streamen)

1-0 ^ 1 min

1-1 ^ 10 min - Gonzalo Higuain

Skade på Ruben De la Red etter ca 15 minutter, så dramatisk ut. Javi Garcia inn.

2-1 ^ 20 min

2-2 ^ 53 min - Javier Saviola

3-2 ^63 min

Endret av Tubiz
Lenke til kommentar

2-1 er elendig, med laget man stiller i dag skal de knuses. Forsvaret er tragisk uansett hvem man spiller med.

Men akkurat nå driter jeg i resultatet, de la Red gav meg en klump i halsen. Fikk Puerta-følelse her jeg sitter. Han tok noen skritt tilbake før han gikk i bakken og lå der livløs. Forferdelig å se på.

Lenke til kommentar

Går visst bra, men skal legges inn i natt.

3-2 nå, mye action og reprise fra de siste kampene. Horribelt forsvarsspill og to feilaktig anullerte mål (Tar med Diarras hvor han hadde åpent mål). Fem feilaktig anullerte på de tre siste kampene ;)

Tenker allikevel vi går greit videre, men dette er flaut.

Snytt for straffe :D

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Real Union 3-2 Real Madrid

Scoringer RM: Higuain og Saviola

Regner med at det ikke ble noen langvarig skade på De la Red. Sitert fra realmadrid.no:

Like etter at Gonzalo Higuaín utlignet mot Real Unión, kollapset Rubén de la Red på banen og var bevistløs en stund. Han skal ha våknet til da Madrid sitt støtteapparat nådde han, men ble likevel fraktet til sykehuset med ambulanse.

Lenke til kommentar

Slutt, 3-2. Ille resultat, forsvaret lekker som en sil for tiden. Selv om dommertrioen hadde drukket i dag også skal man ikke sleppe inn tre mål mot dette laget, og man skal jaggu meg klare å putte mer også. Alle på dagens lag (minus Dudek) har vel minutter i La Liga i år. Håpløst.

Skummelt med de la Red, og jeg håper han kommer seg på banen kjapt. Det så dramatisk ut, men trenger ikke å være det. Jeg velger å være optimistisk, og i følge rapportene skal han ha kommet seg til hektene igjen.

Samtidig kan jeg ikke si jeg ikke frykter avansement. Man må vel nesten gå på en 5-0-smell som Villarreal for å ryke ut av Copaen slik oppsettet dessverre er.

Lenke til kommentar

Velger, som alltid, å være pessimist, men JA, vi burde ta tre poeng i morgen. Vi tapte samme kampen i fjor, så hadde vært fint å vinne i år. Dessverre må vi klare oss igjen uten Van Nistelrooy, så Higuain får ta seg av scoringen, kanskje Raul putter en eller to? Vi har veldig god dekning nå på midtbanen, noe som er veldig bra.

Håper på noe slik:

Sergio Ramos – Cannavaro – Pepe – Marcelo

M. Diarra

Sneijder – Guti – Robben

Higuain – Raul

Og for all del: La Heinze slite benken i morgen!

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...