Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://united.no/united/nyheter/nyheter/ville_ikke_ha_heinze

Hvem er den neste spilleren dere skal stjele fra oss? :)

Altså, som både Real og United fan, så må jeg si at United-fans virker rimelig innbitte på Madrid. Spillere som Heinze som bryr seg mere om seddel-bunken enn selve klubben, velger "naturlig" Madrid fremfor United.

I United hadde nok neppe Heinze fått spilt så mye som han ønsker, Evra har gått fra å være en stor back til å bli en i verdensklasse ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor bladde vi ikke opp det Valencia ville ha for Villa når vi hadde sjansen :( Han har jo storspilt for oss.

Latias, etter alle de lignende uttalelsene som Fergueson har kommet skulle man tro han var paranoid omtrent. Virker som han frykter oss :cool:

Enig, men nå har det seg sånn at det var Villa's eget ønske, han ville bli i Valencia selv om Valencia prøvde å selge han pga dårlig økonomi og lignende. Det samme gjaldt (Forhåpentligvis: Gjelder fortsatt) David Silva ;)

Lenke til kommentar

Kjøpe Ronaldo? Nei. Ronaldo-sagaen ødelagte overgangssommeren vår, bl.a. hadde vi hatt David Villa nå hvis ikke ledelsen i Madrid hadde vært så hete på Ronaldo.

Edit: Stemmer, Villa og Silva blir nok i Valencia en god stund til, respekt til dem for det. Saken om Villa irriterte meg mye mer før enn det gjør nå, spesielt når vi så hvor mye han ville forbli i Valencia.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
http://united.no/united/nyheter/nyheter/ville_ikke_ha_heinze

Hvem er den neste spilleren dere skal stjele fra oss? :)

Stjele? Forskjell på å kjøpe og stjele. Stjele er når man utnytter et idiotisk reglement til å lokke stortalenter med proffkontrakt, gull og grønne skoger uten at moderklubben sitter igjen med en dritt. Eller jo, Barcelona satt jo igjen med en liten regning på drøyt 50 millioner noen år etter Piqué ble poachet. Når man kjøper sitter den ene parten igjen med en spiller og den andre med en overgangssum, spillerens klubb har også stått helt fritt til å avslå og forhandle :)

Men det er alltid artig å le litt av Feguson, han gir meg noen latterkuler i blant, selv om jeg bare trakk litt på smilebåndet av denne.

Altså, som både Real og United fan, så må jeg si at United-fans virker rimelig innbitte på Madrid. Spillere som Heinze som bryr seg mere om seddel-bunken enn selve klubben, velger "naturlig" Madrid fremfor United.

Utifra det jeg har lest om spillerlønningen utbetaler Manchester United vesentlig mer i lønn enn Real Madrid. Tror ikke Heinze dro pga. pengene, men han mangler helt klart klubbfølelse. Ikke fordi han dro til Madrid, men pga. Liverpool-flørtingen. Uansett, han er ikke god nok for noen av de tre klubbene... Utrolig at han spiller så mye han gjør.

Jeg er stor fan av Raúl, og syntes det er bra han får spille:) Men, sånn han spiller når burde han sitte på benken! Noen som er enige?

Helt enig. Slik han spiller nå forsvarer han knapt en plass på benken. Jeg har stor respekt for Raúl og det han har gjort, men ingen skal leve videre på navn. Dersom Raúls høye hest tvinger Schuster til å kjøre det latterlige statiske angrepssystemet sitt taper man fotballkamper. Det beste for Madrid er at Raúl benkes, men det skjer vel ikke før han ber om det selv.

Ellers ønsker jeg C. Ronaldo slik tingene ble. I sommer ønsket jeg David Villa høyere enn noe annet, men etter at Robinho forsvant ser jeg på C. Ronaldo som et bedre alternativ. Kantdekningen er dårligere enn dekningen på topp, og Pipita har jo vært et utrolig friskt pust der oppe.

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Får håpe Robben holder seg frisk og rask.

Noen som husker navnene på vingene til Argentina under O.L. Det var en av dem som gjorde et bra inntrykk på meg. Også spissen di Maria eller noe sånt. Og så klart å la Drenthe få sjansen ;) Til og med han er bedre enn Heinze deffensivt.

Det kunne vært noe å satse på sånn som Gago og Higuain.

Lenke til kommentar

Di María er vel kantspiller, sikkert én av de du tenkte på. Han har imponert meg både på klubb- og landslag og har mange av kvalitetene jeg hadde likt å se i en ny spiller. Ellers var vel Sosa og Buonanotte også med. Sistnevnte er veldig spennende, frisparkmålet hans var sinnsykt.

I likhet med deg mener jeg at Drenthe er noe å satse på. Han fortjener mer enn noen innhopp på å vise seg frem, og jeg håper virkelig han herjer i cupkampen i morgen. Han skaper jo kaos stort sett hver gang han kommer inn, ser ikke hvorfor han ikke bør få sjansen når Robben spiller som han gjør for tiden.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en stream som viser Copa kampen i morgen? Kanskje ikke så viktig kamp, men er morsomt å se spillere som ellers ikke får mye tid spille.

Casillas, Ramos, Pepe, Cannavaro, Van der Vaart, Gago, Raúl, Robben og Van Nistelrooy benkes til kampen, så vi får nok se et b-Real Madrid, men vi har fortsatt nok kvalitet til å burde kunne vinne kampen, Barcelona vant kampen sin 1-0, og det var på Camp Nou, mens vi skal spille bortekamp. Kan fort bli kjedelig, men vil likevel se kampen. Er også spent på å se de tre Castillaspillerne som muligens skal spille.

Lenke til kommentar

Du finner det nok på rojadirecta eller myp2p ;)

Denne kampen bør selvsagt vinnes, og jeg vil for en gangs skyld se en knusing også på bortebane. Barcelona vant greit 1-0, men det morsomme med denne runden var det faktum at Villarreal faktisk klarte å tape 5-0 borte mot Segunda B-laget Ejido :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...