Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper du tuller, for til og med for meg virker det som en helt latterlig tanke. Det kan nå hende at Torres vil ønske seg tilbake til Spania på slutten av karrieren, men i så fall blir det for å avslutte hos Atlético. Aldri i verden om han går til Real.

Hvorfor ikke? Torres har da aldri uttalt noe nevneverdig negativt om Real Madrid ;)

Dessuten er spilleroverganger, mellom Atletico og RM, veldig "slapt", altså det er ikke mye negativt om spilleren har spilt på det motsatte lag. Se blant annet på Jurado, stort talent.

Når alt kommer til alt, så må jeg si meg enig med at jeg neppe tror det kommer til å skje. Torres virker som typen til å returnere til moderklubben sin.

Lenke til kommentar
Altså, jeg vet ikke så mye om hva slags transfer-forhold de to klubbene har, men akkurat i Torres' tilfelle er det meeget usannsynlig at han drar dit. Han var kaptein på Atlético for christ's sake.

Transfer forholdet er labert, det er ikke de helt store iforhold til Barca-Madrid (Madrid-Barca).

Tror også en slik overgang er usannsynlig, men jeg hadde ikke flippet helt ut hvis det hadde skjedd ;)

Lenke til kommentar

Torres kan holde seg i Liverpool, vil ikke ha en tidligere Atléticokaptein i klubben. Uren rase :)

At han vil til Real Madrid tviler jeg også sterkt på. Han har ikke vært direkte negativ nei, men han er heller ikke typen som driver med medieklovneri (type Agüero). Hans følelser ligger i en annen del av Madrid, og jeg tror fort at Liverpool og Atlético blir stående som hans to eneste klubber (Da med to perioder i Madrid).

http://www.realmadrid.no/Nyhet.aspx?nyhetID=12635

Bråk mellom Ramos og Raúl/gamlegutta? Det har jo opp gjennom tiden blitt sagt av tidligere spillere at de gamle Madridgutta Raúl, Guti, Salgado og til dels Casillas har mye garderobemakt og ofte bidrar til klikker. Mulig dette er litt oppblåst, men jeg syns det er tåpelig uansett. Man får tolke videoen som man vil, men når Ramos sitter alene på benken bak, Raúl gratulerer alle andre og setter seg to hakk ved siden av uten å kaste et blikk bort.

Dersom det er noe håper jeg det løser seg. Å gjøre Sergio Ramos utilpass er det siste jeg ønsker da han kan bli en legende. Pr. dags dato er det liten tvil om hvem jeg hadde kastet dersom det hadde blitt et tema...

Lenke til kommentar

Slike saker er idiotiske, og det er viktig å ha god stemning innad spillerstallen, og Raul spesielt som kaptein burde ikke gjøre slik. Ramos har gitt 100% for den hvite drakten, og fortjener virkelig ikke slik behandling, og ikke bare fordi han er en av våre beste spillere. Tror nok det verste er oppblåst av media, som vanlig, men slikt er alltid ubehagelig.

Lenke til kommentar
Slike saker er idiotiske, og det er viktig å ha god stemning innad spillerstallen, og Raul spesielt som kaptein burde ikke gjøre slik. Ramos har gitt 100% for den hvite drakten, og fortjener virkelig ikke slik behandling, og ikke bare fordi han er en av våre beste spillere. Tror nok det verste er oppblåst av media, som vanlig, men slikt er alltid ubehagelig.

Spesielt med en så sulten klubb som Milan som jager han. :(

Lenke til kommentar

Jepp, tror nok ikke det er mangel på storklubber som er ute etter Ramos, men tviler på at han vil forlate Real Madrid, med mindre en slik situasjon skulle gå ut av kontroll. Men tror egentlig dette er en ikke-sak, roer seg nok fort ned igjen, og Ramos burde være tilbake neste helg. Neste kamp er Copa, håper vi får se Torres på plassen til Ramos, en fin kamp til å gi de uerfarne spillerne litt spilletid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...