tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Beckham var da viktig som faen i 06/07 sesongen mot slutten når han "ikke skulle" spille igjen for klubben under Capello. Husker det godt Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Gleder meg når Real kjøper Torres:) Tro meg, de kjøper han i fremtiden! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Håper du tuller, for til og med for meg virker det som en helt latterlig tanke. Det kan nå hende at Torres vil ønske seg tilbake til Spania på slutten av karrieren, men i så fall blir det for å avslutte hos Atlético. Aldri i verden om han går til Real. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Best er ikke den typen som snakker om realistiske ting men bare det han ønsker. "Best" å ignorere noen utsagn fra han Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Best er ikke den typen som snakker om realistiske ting men bare det han ønsker. "Best" å ignorere noen utsagn fra han hehe, godt sagt Real kjøper aldri Torres, han går ikke til sin tidligere erkerival... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Håper du tuller, for til og med for meg virker det som en helt latterlig tanke. Det kan nå hende at Torres vil ønske seg tilbake til Spania på slutten av karrieren, men i så fall blir det for å avslutte hos Atlético. Aldri i verden om han går til Real. Hvorfor ikke? Torres har da aldri uttalt noe nevneverdig negativt om Real Madrid Dessuten er spilleroverganger, mellom Atletico og RM, veldig "slapt", altså det er ikke mye negativt om spilleren har spilt på det motsatte lag. Se blant annet på Jurado, stort talent. Når alt kommer til alt, så må jeg si meg enig med at jeg neppe tror det kommer til å skje. Torres virker som typen til å returnere til moderklubben sin. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Altså, jeg vet ikke så mye om hva slags transfer-forhold de to klubbene har, men akkurat i Torres' tilfelle er det meeget usannsynlig at han drar dit. Han var kaptein på Atlético for christ's sake. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Altså, jeg vet ikke så mye om hva slags transfer-forhold de to klubbene har, men akkurat i Torres' tilfelle er det meeget usannsynlig at han drar dit. Han var kaptein på Atlético for christ's sake. Transfer forholdet er labert, det er ikke de helt store iforhold til Barca-Madrid (Madrid-Barca). Tror også en slik overgang er usannsynlig, men jeg hadde ikke flippet helt ut hvis det hadde skjedd Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Tipper Torres holder seg i Liverpool til han blir rundt 30, så vender han tilbake til Atletico for å avslutte karrieren. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nå var det snakk om at han skulle til Real før han dro til Liverpool, så? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Meget usansynlig, har ikke tenkt tanken engang. Nå skal det sies, det er ikke noen big deal å gå fra den ene klubben til den andre. Ja, Raul kom jo fra ungdomssystemet til Atletico. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Torres kan holde seg i Liverpool, vil ikke ha en tidligere Atléticokaptein i klubben. Uren rase At han vil til Real Madrid tviler jeg også sterkt på. Han har ikke vært direkte negativ nei, men han er heller ikke typen som driver med medieklovneri (type Agüero). Hans følelser ligger i en annen del av Madrid, og jeg tror fort at Liverpool og Atlético blir stående som hans to eneste klubber (Da med to perioder i Madrid). http://www.realmadrid.no/Nyhet.aspx?nyhetID=12635 Bråk mellom Ramos og Raúl/gamlegutta? Det har jo opp gjennom tiden blitt sagt av tidligere spillere at de gamle Madridgutta Raúl, Guti, Salgado og til dels Casillas har mye garderobemakt og ofte bidrar til klikker. Mulig dette er litt oppblåst, men jeg syns det er tåpelig uansett. Man får tolke videoen som man vil, men når Ramos sitter alene på benken bak, Raúl gratulerer alle andre og setter seg to hakk ved siden av uten å kaste et blikk bort. Dersom det er noe håper jeg det løser seg. Å gjøre Sergio Ramos utilpass er det siste jeg ønsker da han kan bli en legende. Pr. dags dato er det liten tvil om hvem jeg hadde kastet dersom det hadde blitt et tema... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Heh. Raul kommer aldri, aldri aldri til å bli kastet ut. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Heh. Raul kommer aldri, aldri aldri til å bli kastet ut. Vell det er visse Managere som har prøvd seg - heldigvis har dem blitt pælmet ut Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Slike saker er idiotiske, og det er viktig å ha god stemning innad spillerstallen, og Raul spesielt som kaptein burde ikke gjøre slik. Ramos har gitt 100% for den hvite drakten, og fortjener virkelig ikke slik behandling, og ikke bare fordi han er en av våre beste spillere. Tror nok det verste er oppblåst av media, som vanlig, men slikt er alltid ubehagelig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Slike saker er idiotiske, og det er viktig å ha god stemning innad spillerstallen, og Raul spesielt som kaptein burde ikke gjøre slik. Ramos har gitt 100% for den hvite drakten, og fortjener virkelig ikke slik behandling, og ikke bare fordi han er en av våre beste spillere. Tror nok det verste er oppblåst av media, som vanlig, men slikt er alltid ubehagelig. Spesielt med en så sulten klubb som Milan som jager han. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ramos har sikkert hatt et lite forhold til dama til raul eller noe :b hihi Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Jepp, tror nok ikke det er mangel på storklubber som er ute etter Ramos, men tviler på at han vil forlate Real Madrid, med mindre en slik situasjon skulle gå ut av kontroll. Men tror egentlig dette er en ikke-sak, roer seg nok fort ned igjen, og Ramos burde være tilbake neste helg. Neste kamp er Copa, håper vi får se Torres på plassen til Ramos, en fin kamp til å gi de uerfarne spillerne litt spilletid. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 in my ass? Hva faen skal det bety? Det betyr at "Followern" mener det Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå