Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Selv om de er store navn på papiret, spiller de titt og ofte regelrett ræva. Så kampen mot A.Madrid i helga bl.a og jeg må si at jeg overhode ikke er imponert. Verken offensivt eller defensivt skremmer Real meg og det er det en stund siden de har gjort. Mye gode spillere, men som lag syntes jeg ikke de fungerer så godt. Drit deg ut a Vi har bare en elendig Venstreback, Heinze er rett og slett en dum jævel. Pepe fortsetter med det han gjør, klassespill, n' than BOOOM! så feilern så totalt - skuffende. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Var både uheldige og udyktige som ikke fikk uavhgort i går. Alle de sjansene til Sneijder som ikke gikk i mål Startoppstillinga burde vært annerledes. Bytta ut Heinze med Marcelo og Higuain på benken i stedet for Robben. Virka som at det var en psykisk grunn til at vi fikk en så elendig start i begge omgangene. Endret 23. oktober 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har alltid sagt at Heinze er direkte ræva, han er ikke god nok for madrid, han stryker overhode ikke klubben Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Også måtte Pepe klare å gjøre den ene brøleren han har i sesongen på denne kampen. Han som er så solid ellers. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Hadde haapet paa uavgjort mot Juventus, men tap er kanskje ikke saa alt for ille mtp at det er den vanskeligste kampen i gruppespillet, resten burde vi vinne. Vi har kun en bortekamp igjen, og det er mot Bate. Gleder meg til kamp i morgen, tror vi tar tre poeng her, men vi mangler jo Van Nistelrooy, som absolutt er i toppform. Og jeg haaper noe utrolig at Marcelo faar starte i stedet for Heinze. Marcelo er kanskje ikke saa sterk defansivt, men han gjor i det minste ikke like store og avgjorende feil som Heinze. Messi should be playing for Real Madrid Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Tror vi går videre som gruppevinnere, men har ikke stor tro på seier i CL slik ståa er dessverre. Man snakker om at Heinze er så mye tryggere defensivt om Marcelo, hvorfor det? Greit at Heinze gjør sakene sine greit som midtstopper, men jeg syns Marcelo er så utrolig mye tryggere. I fjor ville jeg sagt Heinze da Marcelo fremsto som en pjokk til tider, men i år er valget klart. Marcelo er i mine øyne både fremover og bakover og bør spille fast. Syns det er håpløst at Schuster ikke ser dette. Og der mistet Villalonga min respekt. Glem det. Under Galacticostiden trengte man penger og Florentinos strategi gav oss dette, nå er pengene under kontroll. Man har et ungt og spennende lag, og det Real Madrid trenger nå er noen småjusteringer og kontinuitet. Presidenten som bruker det å gi treneren mer ro og ansvar og lover å gjøre ting i kulissene hadde fått min stemme... Ikke en president som lover spillere i fleng (Men det gjør vel alle). Messi ville jeg forsåvidt ikke hatt om han ble kastet etter meg Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Nåh, selv syntes jeg Messi er en fantastisk spiller, men vil ikke ha han av samme grunn jeg ikke vil ha Ronaldo, jeg foretrekker at han fortsetter å spille i klubben han spiller i, ser liten vits i at en spiller skal gå fra et topplag til et annet, med mindre det er store konflikter mellom spilleren og laget. Messi er Barca spiller, punktum. Jeg vil for all del ikke ha en ny Galacticos periode, klubben har allerede et veldig sterkt ”kjøpelag” rykte på seg, selv om jeg mener det ikke er slik lenger. Er veldig fornøyd med utviklingen på laget, og bytter av President og trener ødelegger alt sammen. Nå må jeg si at jeg ofte har vært irritert på Calderon, spesielt mistet han mye respekt under Ronaldo sagaen, men han er til å foretrekke i forhold til Villalonga. Har heller ikke noen stor tro på CL, selv om det selvfølgelig er lov å håpe. Det jeg håper mest på er at vi gjør det bedre enn forrige CL, kommer vi til semifinale mot en av de fire store fra England blir jeg egentlig ganske fornøyd. Alt jeg vil er at vi fortsatt lar oss merke i Europeisk sammenheng. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Tror ikke Schuster har den samme tanken i hode som tidligere trenere at han må kjøpe alle de største stjernene. Men jeg like ikke Calderon. Burde hatt en annen president som ikke tenkte på å skaffe alle de beste spillerne Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Håper for guds skyld at det ikke blir en ny galatico periode. Jeg blir fortsatt "mobba" med at Real Madrid er et kjøpe lag osv. Håper at vi beholder Schuster i mange år, han virker som den rette mannen for Madrid. OG jeg tror det har vært det som var problemet til Madrid før, bytta trenere alt for mye. Kontinuitet mener jeg er det viktigeste, så får man heller tape litt, istedet for å bytte trener bare man ikke vinner noe, så blir det bedre på langsikt, tror nå jeg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Er ikke bra at Bærca har spilt så bra i det siste. Kan de ikke begynne å bæsje seg selv på leggen snart? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Er ikke bra at Bærca har spilt så bra i det siste. Kan de ikke begynne å bæsje seg selv på leggen snart? Nop, de spilte rett og slett konge mot Almeria, men de viser "svakheter" ved å ikke fortsette kjøret i andre omgang, Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Svakheter og svakheter, slike kamper dabber nesten alltid av etter pause. Syns Barcelona har vist seg som europas beste lag etter en treg start, og jeg tror de vinner serien i år. De har et klart system som fungerer, for Real Madrid blir det for tregt og statisk da Schuster etter min mening bommer totalt med formasjonen for tider og Raúl har klippekort. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Robinho kommer til å floppe i PL, mark my words... Haha, in my ass. Han har overbevist meg. Takkler presset overraskende godt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Robinho kommer til å floppe i PL, mark my words... Haha, in my ass. Han har overbevist meg. Takkler presset overraskende godt. in my ass? Hva faen skal det bety? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 in my ass? Hva faen skal det bety? Det betyr at "Followern" mener det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg trodde det var "up my ass" eller bare "my ass", menmen Når er det La Liga i kveld? (real) Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi skal spille 21:00 I dag må vi vinne 7-0, og Raul må score hat-trick, eller så slutter aldri vennen min som er Barca fan å si at Real Madrid suger. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Da kan du jo bare spørre hvem som har vunnet de to siste sesongene og hvem som har vunnet mest noensinne Endret 26. oktober 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Vi skal spille 21:00 I dag må vi vinne 7-0, og Raul må score hat-trick, eller så slutter aldri vennen min som er Barca fan å si at Real Madrid suger. Omg, hva med 7-1 seiern vår? Nevn den. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Gleder meg til kampen, men hva faen skal jeg gjøre i to timer nå? Endret 26. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå