Havard_92 Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Nå må dere ikke skryte Higuain opp i skyene, det var jo bare en straffe (selv om det var en bra straffe), men jeg syntes ikke han gjorde en bra kamp i det hele tatt... Stakkars nistelrooy, først får han feildømt annulert mål, så feildømt rødt kort Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Rødt kort til Nistelrooy? :O Husker han sjeldent fikk gule kort gjennom de årene han var i Manchester United. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Faen, fikk ikke sett på kampen igår:( Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Fikk med meg de siste 15, men det var en veldig underholdende slutt der. SPanske kamper har en tendens til å bli avgjort på overtid virker det som. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Higuain gjorde mye bra han da. Var med langt tilbake på egen havldel og snappa opp ballen, for å så bli med videre oppover. Det eneste han mangler er avslutningene sine. Marcelo gjorde en god kamp og løp veldig mye Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Gleder meg til kampen i morgen mot Juventus, litt skummelt, men herlig om vi klarer å ta poeng på bortebane. Blir egentlig fornøyd med uavgjort, vi har gjort det bra så langt i gruppespillet, men tror vi kan ta tre poeng. Håper på slik lag oppstilling: Casillas Ramos - Pepe - Cannavaro - Marcelo Gago Sneijder - Van der Vaart Raul - Van Nistelrooy - Robben Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Tror dere har en sjanse til å ta alle poengene i kveld, men tror det blir uavgjort. Dere har et sterkere lag, men Juventus har hjemmebane, så det blir jevnt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Higuain scorer på overtid, og Drenthe har assisten Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 CasillasRamos - Pepe - Cannavaro - Marcelo Gago Sneijder - Van der Vaart Raul - Van Nistelrooy - Robben Håper virkelig på det samme. Er Sneijder, Vaart og Robben klare? I såfall er det vel første gang de 3 nedenlenderne spiller samtidig i Madrid. Noen som har den endelige lagoppstillingen? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Denne kampen prioriteres foran ManUtd-kampen.. Lett. For min del altså.. Endret 21. oktober 2008 av Armageddon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 CasillasRamos - Pepe - Cannavaro - Marcelo Gago Sneijder - Van der Vaart Raul - Van Nistelrooy - Robben Håper virkelig på det samme. Er Sneijder, Vaart og Robben klare? I såfall er det vel første gang de 3 nedenlenderne spiller samtidig i Madrid. Noen som har den endelige lagoppstillingen? Lagoppstilling 105 minutter før start? Tror ikke man er en smart trener hvis man sier lagoppstillingen så lenge før. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 1-0 til Juventus Del Piero. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 huff og huff.. Del piero den jævlen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Ble tap på dere ja. Men dere vant jo første to kampene så skal være greit med en tap i vanskeligste bortekampen og. Endret 21. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Dritkamp. Juve spiller ræva, men førsteomgangen var bare enda mer ræva igjen. Forsvaret sover i timen ved to anledninger som vi har sett så mange andre ganger i sesongen. Casillas har ikke funnet matchvinnerevnene fra i fjor og det offensive er planløst. Er det Robinho som savnes eller fungerer ikke det nye systemet? Vi går nok videre, men syns det lukter tidlig exit igjen. Et flaut tap mot et dårlig Juvelag. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Real Madrid er altfor dårlig bakover på banen til å utgjøre en trussel om CL-trofeet imo. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Slik det er nå er jeg enig. Det er ikke det at mye kommer gjennom og at motstanderne plafrer løs, men forsvaret gjør noen juniorfeil som blir så utrolig avgjørende. Casillas tok dette i fjor, det har han ikke gjort i år. I dag funket det dårlig offensivt også. Raúl og Ruud fungerer ikke sammen i det hele tatt og angrepsformasjonen virker helt håpløs for tiden. Et etablert forsvar stopper så stasjonære spisser greit. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Real Madrid er altfor dårlig bakover på banen til å utgjøre en trussel om CL-trofeet imo. Nåja. Cannavaro og Pepe er et stopperpar av høyeste klasse. Nå har ikke jeg sett noen Real-kamper i år, så jeg kan ikke uttale meg om samspillet de imellom, men på papiret ser det ihvertfall veldig sterkt ut. Pluss at de har Casillas i mål. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Selv om de er store navn på papiret, spiller de titt og ofte regelrett ræva. Så kampen mot A.Madrid i helga bl.a og jeg må si at jeg overhode ikke er imponert. Verken offensivt eller defensivt skremmer Real meg og det er det en stund siden de har gjort. Mye gode spillere, men som lag syntes jeg ikke de fungerer så godt. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Mot Atlético hadde lagene én omgang hver, dersom en viss herremann hadde gjort jobben sin hadde den kampen vært punktert til pause Real Madrid er et godt lag og fungerte knallbra begge veier i fjor. I år har det gått litt hardere, spillerne som sto frem i fjor har tapt seg litt og det virker som Schuster har forandret noen ting som kanskje ikke burde blitt forandret. Samtidig har man mistet Robinho. Jeg tror dette vil bli bedre etter hvert, men syns ikke det lukter gull slik ståa er nå. Schuster gjør mye rart for tiden, og jeg savner litt av gutsen fra i fjor. Endret 21. oktober 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå