tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Will do! Ville bare si ifra til Faxeren at det ble litt for drøyt nå Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Faxeren, det siste innlegget var faktisk unødvendig. Er senkveld på fredag, relax! Sindre, "Best_92" sa at Real Madrid er verdens beste klubb. Det er umulig for meg å være enig, da jeg syns Manchester United er det Munich alene 50 år siden gjør det for meg Hjelper ikke hva du syntes Neida, laget ditt er bra det, men jeg kan bare ikke fordra det. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Faxeren, det siste innlegget var faktisk unødvendig. Er senkveld på fredag, relax! Sindre, "Best_92" sa at Real Madrid er verdens beste klubb. Det er umulig for meg å være enig, da jeg syns Manchester United er det Munich alene 50 år siden gjør det for meg Hjelper ikke hva du syntes Neida, laget ditt er bra det, men jeg kan bare ikke fordra det. Hvorfor kan vi ikke begge være best? :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Lett for deg å si. Du heier jo på begge... Og for de som vil vite hvem verdens beste lag er, så ber jeg dere se avataret til venstre for denne posten! Endret 3. oktober 2008 av Latias Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Meningsløst å diskutere hvilke lag som er verdens beste, det blir på sitt beste rent subjektivt. Klart, så var Manchester United fjorsesongens beste lag, men så kommer det an på hvordan du definerer ”verdens beste”. Tror det er best å konkludere at begge er topplag, som begge har sine opp og ned sesonger. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Angående Saviola: Han er rask og teknisk, men ingen goalgetter. Er flinkere til å legge opp mål for andre enn å score. Liker han som spilletype, men han får ikke akkurat mye spilletid i Madrid, så det er vanskelig å se akkurat hva han kan bidra til laget med. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Fotballforståelse ikke ut på velutfyllede ark med sider hvor norsken er på et høyt nivå - det driter folk totalt i. Det de derimot er interessert i, er korte punkter om hva som er kjernen rundt spilleren/laget eller hva det nå er. Denne setningen forstår jeg lite av, enten på grunn av manglende evne til å beherske det norske språk, hvis det ikke er en ren slurvefeil/manglende ord. Hvordan vet du hva folk er interessert i, bevis det gjerne med knallharde fakta på bordet. For undertegnedes del er det sentralt å kunne uttrykke seg slik at det ikke oppstår misforståelser og ved at diskusjon via nettet må foregå skriftlig er det meget viktig å kunne skrive nøyaktig det du står for. Mvh Faxeren - din venn Altså du prøver i vært jævla innlegg å fremheve deg som person og din enormt gode skrivemåte (You Think), desverre så blir du heller tolket som en totalt idiot. I den setningen min så er det ikke vanskeligere enn å legge på et så vanskelig ord som "Er" før "fotballforståelse" - det første ordet i setningen. Og angående misforståelser, det er vist bare du som misforstår meg og/eller tolker det jeg skriver feil. Ahhh, nå skjønte hvorfor det heter DISKUSJON.no:S HAHA Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Over til Temaet, skal prøve å holde det der: Jeg har sagt hva jeg mener om Drenthe, for flere poster tilbake, med en god begrunnelse på alle punkter. du har enda ikke sagt noe imot dette? Vil det da si at du er enig? Syntes det er lurt for Drenthes skyld å leie han ut, men for Real sin er det ikke lurt hvis Robben blir skadet eller noe trenger vi han:) Selv om han selvsagt hadde fått spille mer om han blitt leid ut, så jeg er delt i denne diskusjonen:P Drenthe passer best som ving, han er sykt rask og kommer til å bli en av de beste i fremtiden:) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvis du tenker best for Madrid, som jeg alltid har gjort, så er det best at Drenthe er i klubben, noe både Scuhster og Drenthe vet selv - det var en grunn til at han ikke ble lånt ut Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Og med dette roer vi oss ned og holder oss til saken fremover. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Dæven, Real Madrid tråden har blitt moderert, tror jeg aldri har skjedd før Anyways, gleder meg til kampen i morgen, litt skummel, men tror vi skal fikse Espanyol på hjemmebane, selv om det er en god motstander. Ga iallefall Barcelona en fight, men en del annerledes. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 FC Barcelona 6 – 1 Atlético SKREMMENDE? Les kampreferater på linken under:) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=537592 6 mål etter 25 min, sykt:) Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Nja, en utrolig bra kamp, men jeg er ikke skremt før Barcelona leverer flere kamper som dette. De har utvilsomt mye på gang, men et så tannløst Patético har jeg ikke sett siden de "la seg" på 6-0 mot nettopp samme lag for noen år siden. Patético blir nok ingen tittelkandidat med det første, selv om jeg hadde troen på det. Forsvaret avslørte sine svakheter mot et godt offensivt lag. Hvis Messi holder seg skadefri frykter jeg Barcelona mer enn først antatt, han er rett og slett verdens beste spiller for øyeblikket og er forskjellen på bra og dårlig. Det virker jo som Guardiola er flinkere til å hvile han enn Rijkaard også, og da blir jeg litt nervøs. Men skremt er jeg som sagt ikke. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Syntes det var en herlig kamp som bare hinter om at det blir litt utfordring å få tittelen denne gang Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Real madrid møter tøff motstand ikveld:) HVis Espanoyl holder tett bak og får angrepsrekka til lå fungere så kan de ta Real, tipper 2-1:) Noen andre som har meninger her? Raúl får starte idag, http://www.realmadrid.no/Nyhet.aspx?nyhetID=12589 . Snejder får noen minutter og har storspilt på trening denne uken:) Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 2-2 til pause, får desverre ikke sett kampen fordi internet har vært tregt i hele dag og klarer ikke å støtte stream, men dette burde vi klare å dra inn til slutt. Fint at Raul scorer viktige mål mot lag som ikke er elendige. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Syntes Marcelo burde få spille i stede for Heinze. Klomser det til med straffespark og opphever offside på 1-2. Herlig med Raul i scoringsform! Endret 5. oktober 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Syntes Marcelo burde få spille i stede for Heinze. Klomser det til med straffespark og opphever offside på 1-2. Herlig med Raul i scoringsform! Marcelo kan ikke spille pga suspensjon fra sist kamp Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Ah ok Visste ikke at Marcelo har spilt i det hele tatt, trudde Heinze har gjort jobben de siste kampene? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Marcelo har fått en del spilletid, men vært litt rotert med Heinze. Tror at Marcelo kommer til å bli førstevalget senere i sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå