Faxeren Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Med tanke på at han overhode ikke har spilt hele 19kamper, forstår jeg ikke helt hvordan du kan ha gjort deg opp en slik vurdering. om du så Drenthe noe i fjor, viste han gode takter, scorte 4mål, hvorav ett av dem var verdensklasse. (supercopa, mot Valencia) Drenthes og Saviolas posisjon kan heller ikke sammenlignes, da Saviolas posisjon er en helt annen. Med Drenthe snakker vi om en spiller som er så ung at man enda ikke har funnet ut om han er beck eller ving. at du sier at Drenthe er en spiller uten fremtid stiller jeg meg spørrende til, hvor mye av spilleren har du egentlig sett? Jeg har aldri påstått at han har spilt 19 hele kamper, men derimot vært på banen 19 ganger. Basert på min fotballfaglige bakgrunn vil jeg si at det Drenthe har prestert i kampene jeg har sett ikke har vært godt nok. Antagelig er Schuster enig med meg i dette siden han ikke lar han spille tilstrekkelig. Paradokset er at dere mener jeg ikke har sett ham spille nok, samtidig som dere lurer på hvordan jeg kan påstå noe sånt ved at han "bare" har vært på banen 19 ganger. Rent sannsynlighetsmessig er det da vel en grunn til at han ikke får spille mer? Eller er dere i tvil til deres managers handlinger? Om han scorer fine eller ikke mål ha da nada å si. Som fotballinteressert har jeg funnet ut av at 1-0 seier er tre poeng uansett hvordan målet ble scort. "Ellers har jeg påstått at Drenthe er en spiller uten fremtid i internasjonal fotball, hvis enkelte skulle tolke det dithen, jeg stiller bare spørsmål med hvordan han skal slå ut i full blomst med sitt potensiale." Ser selv at jeg utelot en "aldri" her. Går utifra at det er denne setningen du henviser til, da jeg absolutt ikke mener mannen ikke har fremtid - jeg stiller bare spørsmålstegn ved utviklingen. [...] hvor mye av spilleren har du egentlig sett? Jeg har sett tilstrekkelig på grunnlag av min fotballfaglige tilstedeværelse til å dra nøyaktig de konklusjonene jeg gjør. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Problemet er akkurat det – Drenthe har spilt kun 19 kamper, og de fleste av dem som innbytter i 20 minutter. Han trenger mer spilletid og erfaring før vi kan si helt hvilken retning han kommer til å ta. Han har kanskje ikke imponert stort i de siste kampene han spilte, men jeg mener det absolutt er potensielle der. Hadde det ikke vært det, hadde han nok blitt solgt tidlig i sommer. Han får ikke mye spilletid pga at hans direkte konkurrent er Robben, en mye mer erfaren og bedre spiller. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Herregud, slutt med de jævla belærende orda. Anser det som mer sofistikert å bruke velformulerende ord, istedet for banneord som er intet annet enn et tegn på manglende ordforråd. Jeg velger dog å gi deg en ny sjanse ved at enten fingerne løp løpsk over tastaturet eller at du ikke vet bedre på grunn av alderen, for dette er under enhver debattants verdighet. Jeg digger deg Lenke til kommentar
The Wanker Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 At han har en stor fremtid i Madrid er kun en påstand som ikke har noe støttebjelker i form av argumenter.[...]Hva du legger i "hardeste lag å komme seg inn på" fremstår også for meg som et mysterium, da Real Madrid på ingen måte er verdens beste lag. [...]Hvor jeg har fra at han er en notorisk målscorer er efter mitt skjønn Er det bare jeg som ser selvmotsigelsen her? Hva du føler i forhold til en spiller er plutselig veldig relevant, mens Giallorossis meninger bare er latterlige meninger uten rot i virkeligheten? Gå litt i deg selv mann... Vil forresten minne deg om at vi for tiden ikke lever i 1805. Per dags dato heter det etter og ikke efter. Å skrive som en forbanna professor fra BI hjelper deg svært lite i en fotballdiskusjon. Jeg hører mye fine ord, men det blir ganske kjedelig når poenget i innleggene dine kunne vært skrevet over tre linjer istedenfor tre stiler... Et tredje poeng er at statistikker fra den tredje verden ikke kan brukes som en sammenligning til en spiller i La Liga. Det relevante i denne sammenhengen er vel faktisk hvorvidt Saviola har lyktes i Europa. Da kommer arumentene dine fort til kort.. Ciao Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Herregud, slutt med de jævla belærende orda. Anser det som mer sofistikert å bruke velformulerende ord, istedet for banneord som er intet annet enn et tegn på manglende ordforråd. Jeg velger dog å gi deg en ny sjanse ved at enten fingerne løp løpsk over tastaturet eller at du ikke vet bedre på grunn av alderen, for dette er under enhver debattants verdighet. Drenthe har en stor fremtid i Madrid, men som de fleste andre 21-åringer så trenger han å utvikle seg, og A-laget til Madrid er muligens det hardeste laget å komme seg inn på. At han har en stor fremtid i Madrid er kun en påstand som ikke har noe støttebjelker i form av argumenter. Jeg ser ikke helt sammenhengen med at du skriver at du vet han har en stor fremtid, samtidig som at det er et av de hardeste lagene å komme inn på. Hadde han vært et så opplagt supertalent hadde han nok fått spille betraktelig mer. Hva du legger i "hardeste lag å komme seg inn på" fremstår også for meg som et mysterium, da Real Madrid på ingen måte er verdens beste lag. Angående Saviola så blir det feil å si at han var en notorisk målskårer, hvor har du fått det i fra? Han var det i Rivar og viss jeg skal være grei, så kan man også si Barcelona - men sistnevnte klubb var det en av grunnene til at han forlot/fikk "sparken".I Monaco var han bare en helt pga den spillertypen han var men ikke for de få målene han skåret. I sin tid i Sevilla sier det vel sitt- ræva. Saviola er ikke kjent for å være en notorisk målskårer, men en vanvittig tøff spillertype, med sin eksepsjonelle teknikk. Hvor jeg har fra at han er en notorisk målscorer er efter mitt skjønn og således hva jeg legger under nevnte betegnelse. Siden 1998, hvorav han har vært innom fem forskjellige klubber, har han scort 152 mål på 357 kamper, dette vil tilsi at han scorer i underkant av annenhver kamp, noe som er foran blant annet Raúl. Dette er uansett på vei til å skeie over på et annet tema, da du kun hang deg opp i to ord som jeg brukte om jeg spiller som ble brukt i et eksempel. Altså jeg veit ikke om jeg orker å kommentere alt du sier, jeg trodde jeg hadde møtt veggen med Hewitt, men han har ihvertfall mye vett i huet. Før du kommenterer og er altfor bastant i svarene dine, så må du ha sett endel fotballkamper av den du kommenterer. Statistikker er ikke like mye verdt i fotballensverden, som du legger vekt på. Jeg har sett X-antall kamper av Saviola, og de titals sjansene han misser på iløpet av en kamp er ikke med i de statistikken du nevner. Synes da det blir veldig drøyt å si at han er en Notorisk målaskårer. Angående Drenthe: Hvorfor er egentlig Real Madrid kåret til århundrets beste fotball lag? Hvorfor har Real Madrid vunnet Mesterligane flest ganger? Skjønner faen ikke at du kan si at Madrid ikke er en av de beste klubbene i verden, i fjorårets CL så ble de kun slått ut av et verdensklasse lag som Roma (Yeah, hopefully You get it ). Kort sagt: Se Real M. Kamper før du kommenterer! Edit: Oh, detta ble et langt innlegg. Endret 3. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Om han scorer fine eller ikke mål ha da nada å si. Som fotballinteressert har jeg funnet ut av at 1-0 seier er tre poeng uansett hvordan målet ble scort. Real Madrid handler så utrolig mye annet! Som jeg har sagt tidligere: De skal pisse på andre lag. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Gutta, ta det rolig:) Real er verdensbesteklubb <3 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Gutta, ta det rolig:) Real er verdensbesteklubb <3 Takk! Endelig noen normale kommentarer Bedre med en fjortis kommentar enn en skikkelig nedtur kommentar fra en tard. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 De siste ti årene (eller mer) har det vært sånn at da Real har vunnet serien, så har Manchester United også vunnet. Har vært det samme med Barca/Chelsea og Valencia/Arsenal. Så jeg håper dere vinner denne gangen også, selv om dere liker å stjele spillere fra oss. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Ikke mobb faxerns skrivemåte den er genial Kort sagt: Drenthe er en mann for fremtiden med mye potensial og har allerede rukket å vise at han fort kan nå Primeras nivå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Gutta, ta det rolig:) Real er verdensbesteklubb <3 Har ikke vunnet CL siden 2001, så nei Lenke til kommentar
Faxeren Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Problemet er akkurat det – Drenthe har spilt kun 19 kamper, og de fleste av dem som innbytter i 20 minutter. Han trenger mer spilletid og erfaring før vi kan si helt hvilken retning han kommer til å ta. Han har kanskje ikke imponert stort i de siste kampene han spilte, men jeg mener det absolutt er potensielle der. Hadde det ikke vært det, hadde han nok blitt solgt tidlig i sommer. Han får ikke mye spilletid pga at hans direkte konkurrent er Robben, en mye mer erfaren og bedre spiller. Veldig enig i det du skriver der, du oppsummérer det kort og greit. At det er potensiale er heller ikke jeg i tvil om, men som jeg skriver er jeg særdeles spent på hvordan hans manager skal få han til å blomstre i full blomst og ikke bli "supertalentet som aldri slo gjennom". Det vil bli en spennende oppgave for Schuster. At Robben er en langt bedre spiller er det ei heller ingen tvil om og jeg er skeptisk til om Drenthe noensinne ville komme opp på Robbens nivå, da jeg anser ham som en av de mest undervurderte spillerne i vår vide fotballverden. Vil forøvrig i denne gitte anledning få lov til å takke Eivicious og Håvard for deres respektive positive bemerkninger hva gjelder mine forestående innlegg. Endret 3. oktober 2008 av Faxeren Lenke til kommentar
The Wanker Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Loosen up. Du avgir ikke forklaring i retten, Faxeren. Endret 3. oktober 2008 av The Wanker Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Gutta, ta det rolig:) Real er verdensbesteklubb <3 Har ikke vunnet CL siden 2001, så nei Oh, the mæn kommer inn. Alt i alt har United vunnet 54 titler av det jeg har fått med meg (Jeg har levd et langt liv og naturligvis fått med meg alle ). Madrid på sin side har med Copa del Rey og La Liga 48 tittler, pluss sine 9 tittler i CL. Itillegg til de evindlige møkka cupene som jeg jeg ikke har tatt med. Så du får regne om hvem som har vunnet flest. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Hehe, snakker om nåtiden og ikke når foreldrene våres var født Lenke til kommentar
Faxeren Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det bare jeg som ser selvmotsigelsen her? Hva du føler i forhold til en spiller er plutselig veldig relevant, mens Giallorossis meninger bare er latterlige meninger uten rot i virkeligheten? Gå litt i deg selv mann... Vil forresten minne deg om at vi for tiden ikke lever i 1805. Per dags dato heter det etter og ikke efter. Å skrive som en forbanna professor fra BI hjelper deg svært lite i en fotballdiskusjon. Jeg hører mye fine ord, men det blir ganske kjedelig når poenget i innleggene dine kunne vært skrevet over tre linjer istedenfor tre stiler... Et tredje poeng er at statistikker fra den tredje verden ikke kan brukes som en sammenligning til en spiller i La Liga. Det relevante i denne sammenhengen er vel faktisk hvorvidt Saviola har lyktes i Europa. Da kommer arumentene dine fort til kort.. Ciao Så, så, The Wanker. "Ettertraktet elg i elgtiden har lite tid" Jeg går i meg selv, snur meg mot solens vakre sang og vandrer videre med glad melodi forut mitt liv. Jeg har altså gått i meg selv, men kan ikke finne noe selvmotsigelse i mine innlegg. Nå, ja. La oss se på neste punkt; Statistikker fra den tredje verden kan da også være interessant, kjære deg. Hvorvidt religion, økonomi og andre globale ting har noe å si hva gjelder fotball er åpenbart; altså ingenting. Poenget mitt er at det ikke bare er relevant om han har lyktes i Europa. Ser man på engelsk fotball sammenlignet med argentinsk kontra italiensk vil man finne ut at det er mer likheter mellom de to førstnevnte. Jeg går utifra at du mener man ikke kan sammenligne fotball i den 3. verden med fotball her, men der må jeg sette ned benet mitt. Hvorvidt det er poenget ditt eller ikke må jeg også få lov til å innrømme at kun én av klubbene jeg hentet statistikk fra er derfra, uansett er det et kvalitetstempel ved at Den lille kanin har scort jevnt og trutt stort sett hvor han har spilt. Hva gjelder språkdebatten må da en "forbanna språkprofessor fra BI" få lov til å utfolde sine drømmer hva gjelder vårt tidligere vakre skriftspråk. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Må du skrive så lange kompliserte innlegg? Blir sliten av å lese dem tc47, alt handler ikke om nåtiden. Real Madrid er det beste laget noensinne. Det kan du ikke si imot Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Det Vi rett og slett mener: Keep it Real! Drenthe står for fremtiden i Madrid, hvor mange kamper, mål eller assist gutten har, betyr ingen verdens ting, men det er hva han presterer på banen og trening som teller. Det vi har sett av Drenthe hittil er ikke mye, men det vi har sett er strålende. Han er 21 år og har omtrent hele sin karriere spilt venstre back. I Madrid så spiller Drenthe mer en Ving, altså han trenger en liten omskolering, det tar tid, itilegg er han "liten og uviten". Hvis du hadde sett noen kamper av Drenthe, både i Feyenoord og Madrid, så hadde du skjønt poenget. Endret 3. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Faxeren, det siste innlegget var faktisk unødvendig. Er senkveld på fredag, relax! Sindre, "Best_92" sa at Real Madrid er verdens beste klubb. Det er umulig for meg å være enig, da jeg syns Manchester United er det Munich alene 50 år siden gjør det for meg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Faxeren, det siste innlegget var faktisk unødvendig. Er senkveld på fredag, relax! Sindre, "Best_92" sa at Real Madrid er verdens beste klubb. Det er umulig for meg å være enig, da jeg syns Manchester United er det Munich alene 50 år siden gjør det for meg Tehe, gå å lag deg mat du nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå