Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drenthe hvis han bare hadde vært litt bedre deffensivt. Håper han utvikler seg videre til å bli en knall god spiller. Han er inmarri rask også, så rask at han løp fra ballen i går :p

Tror Drenthe i fremtiden blir mer og mer prioritert som Kant (Både høyre og Venstre) istende for som Back-type - og det synes jeg er bra. :)

Lenke til kommentar

Per nu er Drenthe meget svak defensiv ved at han slipper altfor mye rom bak seg. I tillegg er han ei heller på ingen måte et geni rent fotballfaglig, noe vi kan se på mange av avgjørelsene han gjør. Dette fører til at han gjør mange meningsløse valg og løp som bidrar negativt til de ferdighetene han har. Effektiviteten hans er også et spørsmålstegn da det svært sjelden blir et produkt av det han gjør.

Om han er er uslepen diamant som vil ha en fin utviklingskurve og en fremtid i Real Madrid kan hende, dog stiller jeg meg noe tvilende til dét.

Lenke til kommentar

Joda, men det hjelper ikke Real Madrid det fnugg at han har prestert godt i en aldersbestemt turnering, så lenge han ikke presterer i La Liga. Det finnes nok av eksempler på spillere som presterer i slike turneringer, som derefter blir kjøpt opp av storklubber, hvor det viser seg at de ikke klarer å tilnærme seg det nødvendige nivået.

Et godt eksempel er Gabriel Paletta. Mannen ble kåret til den nest beste i FIFA World Youth Championship i 2005 (bak Lionel Messi), og ble året etter hentet til Liverpool, hvor han fikk kun tre kamper og ett års engelsk kulde på baken.

Foreløpig kan man gå så langt som å påstå at Drenthe har oppnådd nada hva gjelder toppinternasjonalt spill, hvor klubben han spiller for hører hjemme.

Mvh Faxeren - din venn

Lenke til kommentar

Med tanke på at Drenthe er vårt eneste alternativ til Robben på kanten, så tror jeg nok han får en del mer erfaring i år. Meningsløst å si noe om Drenthe nå, han har jo fått veldig liten spilletid og er fortsatt i utvikling, er som å klandre Saviola for at han ikke scoret når han kom inn i kampen mot Zenit.

Lenke til kommentar

Utlånsavtaler kan være effektive for at spillere skal utvikle seg, men dette vil i så fall bli etter tidligst halvannet år i klubben, noe som ikke regnes som det mest vanlige. Det vil altså si at Drenthe har spilt under forventning og har noe å overbevise.

Årsaken til at han ikke får spille tilstrekkelig har nok ikke noe med loddtrekning å gjøre, snarere at han ikke er ferdigutviklet/nok potensiale. Det blir derfor spennende å se i tiden som kommer hva som skjer med mannen med rastaen - om Schuster er villig til å spille ham inn på laget eller om ser på det som et feilkjøp og prioriterer derefter.

Mvh Faxeren - din venn

Lenke til kommentar
Med tanke på at Drenthe er vårt eneste alternativ til Robben på kanten, så tror jeg nok han får en del mer erfaring i år. Meningsløst å si noe om Drenthe nå, han har jo fått veldig liten spilletid og er fortsatt i utvikling, er som å klandre Saviola for at han ikke scoret når han kom inn i kampen mot Zenit.

Drenthe kom til Real Madrid i 2007 og har vært på banen 19 ganger. Joda, det kan kanskje regnes som knapt, men efter mitt skjønn har jeg sett nok av ham til å vurdere stigningskurven som under forventet.

Jeg ser ikke eksemplet med Drenthe og Saviola som jeg går utifra at du hinter til undertegnede. Saviola har vist i en årrekke at han er en notorisk målgjører, mens Drenthe er det stikk motsatte - nemlig en spiller som har fremtiden foran seg. Ellers har jeg påstått at Drenthe er en spiller uten fremtid i internasjonal fotball, hvis enkelte skulle tolke det dithen, jeg stiller bare spørsmål med hvordan han skal slå ut i full blomst med sitt potensiale.

Ellers er det godt mulig Drenthe får en del spilletid i år, grunnet Robbens skadehistorikk, men det forbli kun spekulasjoner inntil videre.

Lenke til kommentar

Herregud, slutt med de jævla belærende orda.

Drenthe har en stor fremtid i Madrid, men som de fleste andre 21-åringer så trenger han å utvikle seg, og A-laget til Madrid er muligens det hardeste laget å komme seg inn på.

Angående Saviola så blir det feil å si at han var en notorisk målskårer, hvor har du fått det i fra? Han var det i Rivar og viss jeg skal være grei, så kan man også si Barcelona - men sistnevnte klubb var det en av grunnene til at han forlot/fikk "sparken".

I Monaco var han bare en helt pga den spillertypen han var men ikke for de få målene han skåret. I sin tid i Sevilla sier det vel sitt- ræva.

Saviola er ikke kjent for å være en notorisk målskårer, men en vanvittig tøff spillertype, med sin eksepsjonelle teknikk. ;)

Lenke til kommentar
Drenthe kom til Real Madrid i 2007 og har vært på banen 19 ganger. Joda, det kan kanskje regnes som knapt, men efter mitt skjønn har jeg sett nok av ham til å vurdere stigningskurven som under forventet.

Jeg ser ikke eksemplet med Drenthe og Saviola som jeg går utifra at du hinter til undertegnede. Saviola har vist i en årrekke at han er en notorisk målgjører, mens Drenthe er det stikk motsatte - nemlig en spiller som har fremtiden foran seg. Ellers har jeg påstått at Drenthe er en spiller uten fremtid i internasjonal fotball, hvis enkelte skulle tolke det dithen, jeg stiller bare spørsmål med hvordan han skal slå ut i full blomst med sitt potensiale.

Ellers er det godt mulig Drenthe får en del spilletid i år, grunnet Robbens skadehistorikk, men det forbli kun spekulasjoner inntil videre.

Med tanke på at han overhode ikke har spilt hele 19kamper, forstår jeg ikke helt hvordan du kan ha gjort deg opp en slik vurdering.

om du så Drenthe noe i fjor, viste han gode takter, scorte 4mål, hvorav ett av dem var verdensklasse. (supercopa, mot Valencia)

Drenthes og Saviolas posisjon kan heller ikke sammenlignes, da Saviolas posisjon er en helt annen. Med Drenthe snakker vi om en spiller som er så ung at man enda ikke har funnet ut om han er beck eller ving.

at du sier at Drenthe er en spiller uten fremtid stiller jeg meg spørrende til, hvor mye av spilleren har du egentlig sett?

Endret av Sinzou
Lenke til kommentar

Med tanke på at han overhode ikke har spilt hele 19kamper, forstår jeg ikke helt hvordan du kan ha gjort deg opp en slik vurdering.

om du så Drenthe noe i fjor, viste han gode takter, scorte 4mål, hvorav ett av dem var verdensklasse. (supercopa, mot Valencia)

Helt enig, når dere spilt mot oss (Roma) så husker jeg Drenthe som den eneste farlige spilleren, kort sagt så var han den eneste som jobbet hardt for å lykkes i den kampen.

Drenthe står for fremtiden i Madrid, ingen tvil om det.

Drenthes og Saviolas posisjon kan heller ikke sammenlignes, da Saviolas posisjon er en helt annen. Med Drenthe snakker vi om en spiller som er så ung at man enda ikke har funnet ut om han er beck eller ving.

at du sier at Drenthe er en spiller uten fremtid stiller jeg meg spørrende til, hvor mye av spilleren har du egentlig sett?

Lenke til kommentar
Jeg syntes Saviola bare er oppskrytt, hva har han prestert? Han var JÆVLA god for lenge, lenge, siden!cMen, nå? Derenthe har framtiden foran seg, tror det er lurest å låne han ut til en annen Primera klubb, så han får erfaring osv! Se bare på De la Red:)

Skjønner ikke helt hvordan du kan si dette?

Hvis han finner tilbake til seg selv, i sin tid i River og sin første sesong i Barca, så er han en av verdensbeste. Utrolig teknikk, fart og balanse, men som de fleste argentinere så blir han veldig egoistisk. :p

Når Saviola ble hentet til Madrid, så ble han hentet som et lite "prøve-prosjekt", altså hvis han ikke funker så funker han ikke, men finner han seg selv igjen - så blir han gull verdt.

Har flere ganger tenkt meg Saviola i Roma, tror rett og slett den gutten kommer til å stråle i den enså slæskete Serie A.

Lenke til kommentar
Herregud, slutt med de jævla belærende orda.

Anser det som mer sofistikert å bruke velformulerende ord, istedet for banneord som er intet annet enn et tegn på manglende ordforråd. Jeg velger dog å gi deg en ny sjanse ved at enten fingerne løp løpsk over tastaturet eller at du ikke vet bedre på grunn av alderen, for dette er under enhver debattants verdighet.

Drenthe har en stor fremtid i Madrid, men som de fleste andre 21-åringer så trenger han å utvikle seg, og A-laget til Madrid er muligens det hardeste laget å komme seg inn på.

At han har en stor fremtid i Madrid er kun en påstand som ikke har noe støttebjelker i form av argumenter. Jeg ser ikke helt sammenhengen med at du skriver at du vet han har en stor fremtid, samtidig som at det er et av de hardeste lagene å komme inn på. Hadde han vært et så opplagt supertalent hadde han nok fått spille betraktelig mer. Hva du legger i "hardeste lag å komme seg inn på" fremstår også for meg som et mysterium, da Real Madrid på ingen måte er verdens beste lag.

Angående Saviola så blir det feil å si at han var en notorisk målskårer, hvor har du fått det i fra? Han var det i Rivar og viss jeg skal være grei, så kan man også si Barcelona - men sistnevnte klubb var det en av grunnene til at han forlot/fikk "sparken".

I Monaco var han bare en helt pga den spillertypen han var men ikke for de få målene han skåret. I sin tid i Sevilla sier det vel sitt- ræva.

Saviola er ikke kjent for å være en notorisk målskårer, men en vanvittig tøff spillertype, med sin eksepsjonelle teknikk. ;)

Hvor jeg har fra at han er en notorisk målscorer er efter mitt skjønn og således hva jeg legger under nevnte betegnelse. Siden 1998, hvorav han har vært innom fem forskjellige klubber, har han scort 152 mål på 357 kamper, dette vil tilsi at han scorer i underkant av annenhver kamp, noe som er foran blant annet Raúl. Dette er uansett på vei til å skeie over på et annet tema, da du kun hang deg opp i to ord som jeg brukte om jeg spiller som ble brukt i et eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...