Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Så sant, så sant Higuain Men som jeg sa, dette er ikke målbart, går med på synsing. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Så sant, så sant Higuain Men som jeg sa, dette er ikke målbart, går med på synsing. Sier bare BUUUUUUUUUUURN Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Everybody Wants To Be Pimps But Acts Like Chimps! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 lol? Premier League tror jeg jevner seg etterhvert. Everton yppet seg jo med Pool (hvem ellers?) på slutten i kampen om fjerde plassen. Nå har jo PL Aston Villa som er kanon sterke, Fulham, Everton ++. West-Ham har overbevist. Hull FTW! Også kommer vel City med Abramovich i spissen også til å true en plass tross elendig spill mot Pompey. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Også kommer vel City med Abramovich i spissen også til å true en plass tross elendig spill mot Pompey. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skjønte det ikke helt jeg heller. City banket jo Pompey 6-0? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) lol? Premier League tror jeg jevner seg etterhvert. Everton yppet seg jo med Pool (hvem ellers?) på slutten i kampen om fjerde plassen. Nå har jo PL Aston Villa som er kanon sterke, Fulham, Everton ++. West-Ham har overbevist. Hull FTW! Også kommer vel City med Abramovich i spissen også til å true en plass tross elendig spill mot Pompey. Ah, Tru kan du gjøre i kjærka! Per dags dato er La Liga en mye jevnere og således mer spennende om hvem som er med, selv om man har en anelse om hvem som vinner. Edit: tror "The Follower" loker litt. Endret 28. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Enig med deg Giallorossi. Leste noe morsomt i VG her om dagen. Samuel Eto'o syntes Sporting fansen var langt bedre. bråkte mer og var mer engasjerende enn det Barca fansen var, når de ble slått 6-2(eller hva det var) Nå ligger jo de i bunnen og har en målforskjell på 6-20 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Skjønte det ikke helt jeg heller. City banket jo Pompey 6-0? Mente et annet lag. De tapte nå nylig, husker ikke hvem. Selvfølgelig er La Liga mye jevnere, men jeg sa at jeg trodde PL ville jevne seg ut etterhvert, med lag som Villa osv. La Liga har jo Real, Barca, Valencia, Sevilla, Villarreal ++. Og hva faen mener du med follower?! Søk litt i United tråden før du snakker. Var nesten jeg som fant det på. Piss og legg deg. Lei at du kaller meg det dritet over alt. Greit at du sier det en gang men... Endret 29. september 2008 av Rexbatov Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skjønte det ikke helt jeg heller. City banket jo Pompey 6-0? Mente et annet lag. De tapte nå nylig, husker ikke hvem. Selvfølgelig er La Liga mye jevnere, men jeg sa at jeg trodde PL ville jevne seg ut etterhvert, med lag som Villa osv. La Liga har jo Real, Barca, Valencia, Sevilla, Villarreal ++. Og hva faen mener du med follower?! Søk litt i United tråden før du snakker. Var nesten jeg som fant det på. Piss og legg deg. Lei at du kaller meg det dritet over alt. Greit at du sier det en gang men... Ikkd krangler gutter;) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skjønte det ikke helt jeg heller. City banket jo Pompey 6-0? Mente et annet lag. De tapte nå nylig, husker ikke hvem. Selvfølgelig er La Liga mye jevnere, men jeg sa at jeg trodde PL ville jevne seg ut etterhvert, med lag som Villa osv. La Liga har jo Real, Barca, Valencia, Sevilla, Villarreal ++. Og hva faen mener du med follower?! Søk litt i United tråden før du snakker. Var nesten jeg som fant det på. Piss og legg deg. Lei at du kaller meg det dritet over alt. Greit at du sier det en gang men... Hæ? Du fant på det - hvordan i all verden kan du klare å finne på et ord? Og når har du brukt det ene ordet? Sry, kid, men du følger etter alle andre. Anyway: Piece out Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dere kan godt lage en egen tråd til å krangle i Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skjønte det ikke helt jeg heller. City banket jo Pompey 6-0? Mente et annet lag. De tapte nå nylig, husker ikke hvem. Selvfølgelig er La Liga mye jevnere, men jeg sa at jeg trodde PL ville jevne seg ut etterhvert, med lag som Villa osv. La Liga har jo Real, Barca, Valencia, Sevilla, Villarreal ++. Og hva faen mener du med follower?! Søk litt i United tråden før du snakker. Var nesten jeg som fant det på. Piss og legg deg. Lei at du kaller meg det dritet over alt. Greit at du sier det en gang men... Hæ? Du fant på det - hvordan i all verden kan du klare å finne på et ord? Og når har du brukt det ene ordet? Sry, kid, men du følger etter alle andre. Anyway: Piece out Piss og legg deg. Er det så farlig da. Søk i United tråden. Jeg har da ikke sagt at jeg fant på det. Foreldrene hans fant det på eller no. Har du downs eller? Dra lengre ut på landet med engelsk-norsken din. Usaklige dritt unge. Trenger faen meg ikke å kalle med follower i vær jævla tråd. Trist å diskutere dette. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det som er trist er at du tar deg nær av det. Har vel kalt deg "follower" i to tråder - åpenbart for mange for deg. Btw: "Var nesten jeg som fant på det", you said. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fortsett og krengla gutter, vi kan trenge litt mer innlegg i denne tråden for å skaffe oss litt respekt Enig med deg Giallorossi. Leste noe morsomt i VG her om dagen. Samuel Eto'o syntes Sporting fansen var langt bedre. bråkte mer og var mer engasjerende enn det Barca fansen var, når de ble slått 6-2(eller hva det var) Nå ligger jo de i bunnen og har en målforskjell på 6-20 Så det også på når Sporting skora på Bernabeu, fansen jubla som om dem hadde vunnet kampen, selvom det ble jo et fint 7-1 tap Barca vant jo bare 6-1 over de så det sier jo litt hvor mye bedre Real Madrid er enn Barca. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Barca vant jo bare 6-1 over de så det sier jo litt hvor mye bedre Real Madrid er enn Barca. Endret 29. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fortsett og krengla gutter, vi kan trenge litt mer innlegg i denne tråden for å skaffe oss litt respekt Enig med deg Giallorossi. Leste noe morsomt i VG her om dagen. Samuel Eto'o syntes Sporting fansen var langt bedre. bråkte mer og var mer engasjerende enn det Barca fansen var, når de ble slått 6-2(eller hva det var) Nå ligger jo de i bunnen og har en målforskjell på 6-20 Så det også på når Sporting skora på Bernabeu, fansen jubla som om dem hadde vunnet kampen, selvom det ble jo et fint 7-1 tap Barca vant jo bare 6-1 over de så det sier jo litt hvor mye bedre Real Madrid er enn Barca. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 At fansen på Nou Camp er ganske lydløse med tanke på antallet er ikke noe nytt. Slik er det også på Bernabéu, med unntak av viktige kamper. Mot Barcelona i fjor, og Espanyol- og Mallorcakampene i 2007 var det helt vilt, men jevnt over er det dårlig. Smålagene er mye bedre, i Madrid og Barcelona tror jeg man har blitt litt bortskjemte med årene, og Real Madrids stempel som overklasseklubb er nok heller ikke ufortjent. Ser ikke for meg høye herrer synge av full hals Men å høre Sporting var fantastisk, de hørtes godt på 7-1, og brølet på scoringen var nesten høyere enn brølene fra Madridfansen. Til tross for at de vel var 70 ganger flere. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 At fansen på Nou Camp er ganske lydløse med tanke på antallet er ikke noe nytt. Slik er det også på Bernabéu, med unntak av viktige kamper. Mot Barcelona i fjor, og Espanyol- og Mallorcakampene i 2007 var det helt vilt, men jevnt over er det dårlig. Det er rett og slett fordi Bernabeu består av 79000 rolige familiefolk/turister, og 1000 syngende supportere. Skjønner ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvem tror dere blir Real´s sterkeste motstandere iår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå