Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Ronaldo + Real sitting in The tree, bla bla bla. :p

Tipper vi neste sesong får se Ronaldo i Hvitt! Med mindre noe spesielt skjer, han er liksom ment for Real. :)

Og angående pengesummen, den tror jeg aldri blir 700 som nevnt i dette overgangsvnduet.

Men så dum som Fergie er på sin prissetting av sine spillere, så selger han vell Ronaldo til en lusen sum som Becks ble solgt for :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ronaldo, eh, ligger litt i kortene at han ender i Real Madrid, men ønsker han ikke noe spesielt. For all del, fantastisk spiller, hadde gitt oss utrolig mye, men laget har en veldig god atmosfære akkurat nå, vil ikke at noe skal ødelege det, men vi får se.

Ellers tror jeg David Villa er uaktuell for oss nå, vi hadde muligheten i sommer til å få han for 30 millioner euro, men ledelsen bestemte seg for å vente, og kom så med et desperat tilbud på 46 millioner når Robinho forsvant. Han blir nok i Valencia en god stund til, kanskje ut karrieren.

Interessant å vite hva du syntes om Ronaldo saken Giallorossi, mtp at du holder med begge lag.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
Tja, kort og godt ønsker jeg han til Madrid. Mye fordi spilleren vil det og fordi United er en litt annen klubb som stiller et litt annet krav til lojalitet iforhold til Madrid. :p

Ikke vondt ment, men en spiller som O'Shea er et typisk godt eksempel for hva en ordentlig united spiller og supporter.

Tjaa, er litt delt i meningen om C.Ronaldo skal til Real:P På ene måten vil jeg ha han til real siden han er sinnsykt god spiller, på en annen måte så er det noe med han jeg ikke liker! Men, ROnaldo kommer til å få mye dårligere sesong iår enn ifjor tror jeg! Real burde kjøpe inn ny ving og ny spiss, siden Nistelrooy og Raul begynner å dra på årene:P Og Hinguain trenger en spissmakker! Drømmen hadde vært Messi og Bojan, men det vet vi at aldri kommer til å skje!

Lenke til kommentar

Enig med deg om C. Ronaldo, uansett, vi burde få en ny ving til vinter, spiss er jeg også enig i, for denne sesongen er de fire vi har mer enn godt nok, men tror en ung spiss til neste sommer er å ønske. Ellers har vi en god nok stall, Cannavaro forsvinner neste sommer, men så får vi inn Garay.

Edit: Jah, jeg ser for meg at Barcelona selger sin beste og mest lovende spiller til oss :p

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Diego Capel er en knall tøft type ja. Så han for Spania i VM-kvalifiseringen for litt siden. Hardtjobbende ving med teknikk i tusen! Utrolig at han danker ut andre spillere på landslaget. Tottenhams Juande Ramos (tidl. Capel's trener) har planer om å kapre ham også, så jeg tipper at han er vekk til januar.

* Med tanke på alderen

Lenke til kommentar
Hva heter han andre Sevilla vingen:)? Han er også ganske god! Ung og spansk han også. SPissene våres er gamle så..

Tror ikke Barca får så veldig stor straff akkuratt.

Du tenker på Jesus Navas ;)

Hadde ikke akkurat sagt nei takk til han, men tror neppe han kommer da han har avslått flere klubber før og vil bli værende i Sevilla i noen år til :)

Barcelona har ihvertfall en rimelig god sjanse for å få en straff, tross alt, røykbomber osv er ikke godkjent :)

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at Ruben de la red blir en fantastisk spiller nei.

Noen ganger klarer jeg bare ikke å se for meg at spillere drar f.eks fra england til spania eller italia for å spille fotball.

Føler bare at fotballen i spania og italia er mye tammere. Så om Ronaldo stikker til Real føler jeg at han gjør en tabbe..

men vi får se ;O

Lenke til kommentar

Ronaldo er en Portugiser, ikke rart han vil til Madrid.

Fotballen er overhode ikke tammere, men imotsettning til England så spilles det ikke direkte på Hurtighet/løpskapasitet, men også på smartness. ;) (Dette gjelder i Spania - I Italia kan jeg forstå det, men det er jo en grunn til at de færreste ikke går til dette landet, It's to damn good!).

Lenke til kommentar
Det er ingen tvil om at Ruben de la red blir en fantastisk spiller nei.

Noen ganger klarer jeg bare ikke å se for meg at spillere drar f.eks fra england til spania eller italia for å spille fotball.

Føler bare at fotballen i spania og italia er mye tammere. Så om Ronaldo stikker til Real føler jeg at han gjør en tabbe..

men vi får se ;O

HØRT DET OGSÅ:D Mener du det er bedre nivå og gøyere å se på engelsk fotball istede for spansk? Rart at alle eksperter sier at mye høyere nivå i spania enn England, og alle som har spilt i begge ligaene sier det:) BAre spør Beckham!

Lenke til kommentar

Tja, experter - de liker å kalle seg det ihvertfall, er oppskrytt, ha din egen mening, det knuser uvitne "experter" ;)

Det er ikke et fasit svar i denne diskusjonen, rett og slett smak og behag. Ballen går fortere i lengderettnng i England, mens teknikken blir satt i høysettet i Spania, mens vi i Italia har både hodet (smartness igjen) og teknikken som blir satt pris på. :)

Jeg er så heldig, så jeg liker alle tre, men utifra hvilket lag som står tattovert langt inni hjerterota så kan dere trekke en beslutning om hvilken liga jeg liker best :p

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
HØRT DET OGSÅ:D Mener du det er bedre nivå og gøyere å se på engelsk fotball istede for spansk? Rart at alle eksperter sier at mye høyere nivå i spania enn England, og alle som har spilt i begge ligaene sier det:) BAre spør Beckham!

3 av 4 lag i semifnalene i CL var engelske. Rart at nivået skal være så mye høyere i spania da.

Lenke til kommentar

3 av 4 lag i semifnalene i CL var engelske. Rart at nivået skal være så mye høyere i spania da.

Du må ikke bruke bare CL som målestokk, CL viser at de engelske topplagene er best (noe de er). Du må se på lagene bak på tabellen også, og der mener jeg nivået er høyere og jevnere enn i England. Det dukker som regel opp et overraskelseslag som klarer å blande seg inn i teten, og å tippe topp 4 (utenom Real og Barca) har blitt litt bingo. I England vet du jo nærmest topp 4 før serien har begynt.

Om man ser på UEFA Cup-resultater de siste årene kommer vel Spania meget godt ut, og det er også en fin indikator på ligastyrke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...