Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Silva kan spille hvor som helst i angrepsrekken. Det viste han i EM.

Husker jeg leste et sted at Real siklet på Villarreal's talentfulle Santi Cazorla, eller så var det Sevillas talent Diego Capel. Tror noe av det hadde vært et ok kjøp. Ellers så er jo David Silva også en løsning, men hvis han går, tror jeg nok det blir Barca. Eller kanskje Joaquin? Men han har vært mye dårligere en forventet. Burde vært bedre. Samme med Vicente. Blir det noen som helst ving på Real, blir det nok en av disse.

Finnes jo mange andre som er bedre, Ribery, Schweinsteiger, Young f.eks. Men det er ikke realistisk tror jeg.

Lenke til kommentar
Silva kan spille hvor som helst i angrepsrekken. Det viste han i EM.

Husker jeg leste et sted at Real siklet på Villarreal's talentfulle Santi Cazorla, eller så var det Sevillas talent Diego Capel. Tror noe av det hadde vært et ok kjøp. Ellers så er jo David Silva også en løsning, men hvis han går, tror jeg nok det blir Barca. Eller kanskje Joaquin? Men han har vært mye dårligere en forventet. Burde vært bedre. Samme med Vicente. Blir det noen som helst ving på Real, blir det nok en av disse.

Finnes jo mange andre som er bedre, Ribery, Schweinsteiger, Young f.eks. Men det er ikke realistisk tror jeg.

Der sa du det selv; jeg er en skikkelig beundrer av Diego Capel (Men han vil jeg ha til Roma selvsagt) :innocent:

Knalltøff type! Teknikk til tusen, og innsats all the way. :

Ribery, Schweiny osv er enten for dårlige, eller har tidligere ditchet oss. :)

Lenke til kommentar

Nei, neste gang skal jeg dobbeltsjekke :p

Forresten så er Silva drømmespilleren vi kunne fått, leste et intervju hvor han sa at hvis han skulle forlate Valencia så er det enten Real Madrid eller Barcelona, men tror det er lite sannsynlig, spesielt hvis Valencia har en knallsesong. Diego Capel er et veldig godt alternativ, tror også det er en del mer sannsynlig.

Lenke til kommentar
Jah, starten til Valencia har vært grisegod, merkelig nok. Men Valencia blir var egentlig tvunget til å selge enten Villa eller Silva i det sommervinduet som var, men siden begge absolutt ville bli - så solgte dem de ikke :(

Jeg ønsker igrunn Diego Capel mest, føler han har enda mer å gå på, verdensklasse om et par år tipper jeg. :)

Jeg vil si at hadde ikke gjort noe å kjøpt David Villa:) Hva syntes dere om Ronaldo i Real? JEg syntes det ikke hører så bra ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...