Best_92 Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Mottoet til Real burde egentlig være: "Can't Beat 'Em, Show 'Em" Burde kanskje ikke ta det på engelsk, hva med et spansk? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Du prøver deg på en liten test jah: "Poder vos ninguno apalear Usted, sabio Usted" - Var det jeg fikk fra Tritrans. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 hehe;) realmadrid.no! Hvilken spillere burde vi kjøpe i overgangsvinduet? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hva er det med Realmadrid.no? Tror de færeste har begynt å tenke på hvilke spillere vi skal/burde kjøpe i vinter-vinduet, vi får se hvordan laget utvikler seg, og evt. langtidsskader har selvsagt innvirkning. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Har heller ingen formeninger om hvem vi burde kjøpe, det eneste jeg mener vi trenger er en ving som kan spille på høyre, ellers har vi en god nok stall. Endret 27. september 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Tehe, to stykker. Men ja er forsåvidt enig i at vi trenger en ving, men jeg føler da at vi trenger en ving som kan spille på begge kantene. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Det kan jeg være enig med, men ser helst en ving som er sterkest på høyre, med tanke på at vi alt har Robben og Drenthe til å spille på venstre kant. Robben kan forsåvidt spille begge, og han går ofte fram og tilbake på kantene under en kamp, men han er klart best på venstre. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Jupp, men så tror jeg desverre vi aldri får ses en Robben igjennom en hel sesong uten skader Derfor føler jeg vi trenger en som virkelig kan spille på begge kantene. Uansett, jeg har siklet på David Silva før, og jeg er overbevist om at han kan spille på høyre også, selv om også han er best på venstrekanten. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Takk Ruud! Takk! Åh, det målet var virkelig godt å få inn! Betis er et vanskelig lag - tror flere lag fremover kommer til å gå på en smell der. Tror jeg tørr å si at Betis er på vei tilbake til der de var tidligere. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Skrudde på akkurat i siste liten til, så jeg fikk med meg målet. Sinnsykt digg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Synes denne seriestarten ligner igrunn veldlig på den i fjor - og det sier vi ikke nei takk til akkurat. Ledet vi ikke med 10 poent eller no på Barcelona etter halvspilt sesong i fjor? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Vet ikke, men begynner hvertfall å bli godt vant med at Barca kommer litt haltende etter Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Silva kan spille hvor som helst i angrepsrekken. Det viste han i EM. Husker jeg leste et sted at Real siklet på Villarreal's talentfulle Santi Cazorla, eller så var det Sevillas talent Diego Capel. Tror noe av det hadde vært et ok kjøp. Ellers så er jo David Silva også en løsning, men hvis han går, tror jeg nok det blir Barca. Eller kanskje Joaquin? Men han har vært mye dårligere en forventet. Burde vært bedre. Samme med Vicente. Blir det noen som helst ving på Real, blir det nok en av disse. Finnes jo mange andre som er bedre, Ribery, Schweinsteiger, Young f.eks. Men det er ikke realistisk tror jeg. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 2-1 til Real, herlig;) Ruud nistelrooy scorer som vanlig, Barca ligger under mot Espanoyl:P Kan det bli bedre? Syntes Capel er et godt valg, han er utrolig rask og bra finter! Og ikke minst spansk og ungt talent;) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Silva kan spille hvor som helst i angrepsrekken. Det viste han i EM. Husker jeg leste et sted at Real siklet på Villarreal's talentfulle Santi Cazorla, eller så var det Sevillas talent Diego Capel. Tror noe av det hadde vært et ok kjøp. Ellers så er jo David Silva også en løsning, men hvis han går, tror jeg nok det blir Barca. Eller kanskje Joaquin? Men han har vært mye dårligere en forventet. Burde vært bedre. Samme med Vicente. Blir det noen som helst ving på Real, blir det nok en av disse. Finnes jo mange andre som er bedre, Ribery, Schweinsteiger, Young f.eks. Men det er ikke realistisk tror jeg. Der sa du det selv; jeg er en skikkelig beundrer av Diego Capel (Men han vil jeg ha til Roma selvsagt) Knalltøff type! Teknikk til tusen, og innsats all the way. : Ribery, Schweiny osv er enten for dårlige, eller har tidligere ditchet oss. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hva?! Spiller Real Madrid Betis i dag? Står på realmadrid.no at kampen skal spilles i morgen, men nå ser jeg på vglive at den er spilt alt... jaja, seier på bortebane er veldig positiv, fin sesongstart. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hehe, må ikke alltid henge for mye på et forum eller stole for mye på en side Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Nei, neste gang skal jeg dobbeltsjekke Forresten så er Silva drømmespilleren vi kunne fått, leste et intervju hvor han sa at hvis han skulle forlate Valencia så er det enten Real Madrid eller Barcelona, men tror det er lite sannsynlig, spesielt hvis Valencia har en knallsesong. Diego Capel er et veldig godt alternativ, tror også det er en del mer sannsynlig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Jah, starten til Valencia har vært grisegod, merkelig nok. Men Valencia blir var egentlig tvunget til å selge enten Villa eller Silva i det sommervinduet som var, men siden begge absolutt ville bli - så solgte dem de ikke Jeg ønsker igrunn Diego Capel mest, føler han har enda mer å gå på, verdensklasse om et par år tipper jeg. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Jah, starten til Valencia har vært grisegod, merkelig nok. Men Valencia blir var egentlig tvunget til å selge enten Villa eller Silva i det sommervinduet som var, men siden begge absolutt ville bli - så solgte dem de ikke Jeg ønsker igrunn Diego Capel mest, føler han har enda mer å gå på, verdensklasse om et par år tipper jeg. Jeg vil si at hadde ikke gjort noe å kjøpt David Villa:) Hva syntes dere om Ronaldo i Real? JEg syntes det ikke hører så bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå