Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, ligaen er jo utrolig viktig, men nå har vi vunnet den to år på rad og det ser ut som det blir hard konkurranse, så ser på CL som det viktigste trofeet i år. Blir godt fornøyd om vi vinner minst ett stort trofè, men det tiende CL står nok høyst på lista. Vi har jo alt vunnet Supercupen, men den er ikke så stor, selv om kampene får en til å tro at den var det viktigste vi kunne vinne.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
Vel, ligaen er jo utrolig viktig, men nå har vi vunnet den to år på rad og det ser ut som det blir hard konkurranse, så ser på CL som det viktigste trofeet i år. Blir godt fornøyd om vi vinner minst ett stort trofè, men det tiende CL står nok høyst på lista. Vi har jo alt vunnet Supercupen, men den er ikke så stor, selv om kampene får en til å tro at den var det viktigste vi kunne vinne.

Blir fornøyd viss vi vinner et trofee? Tror vi må jekke oss litt ned her egentlig, hvis vi vinner enten La Liga eller CL så er det rett og slett en Knall sesong. Blir altfor mye å forvente begge to ,det er omtrent umulig, da skal du ha flax og gud på din side samtidig. :p

Jeg blir ikke misfornøyd hvis vi ikke vinner La Liga eller CL i år, det "eneste" jeg ønsker er at vi spiller knall fotball, som vi har gjort innledende og spesielt i går :)

Lenke til kommentar

Det er vel relativt vanlig å håpe at vi vinner noe hvert år, sier ikke at jeg blir misfornøyd med sesongen hvis vi ikke vinner CL eller La Liga, så lenge vi gir de andre lagene hard motstand. Tror ikke at vi kan klare å ta både CL og La Liga, poenget var at jeg blir knallfornøyd uansett hvilken pokal vi vinner.

Lenke til kommentar
Selvfølgerlig. En sesong uten verken CL finale eller topp 2 i ligaen er en skandale.

Det synes jeg er feil, det kommer helt an på hvordan vi spiller. Men vi må selvsagt være med helt oppe i toppen.

Selv om jeg tror Real-styret tenker på samme måte som deg, hvordan gikk det egentlig etter at Vicente Dell-B. fikk fyken? Nedover.

Synes vi ikke kan forvente Gull etter Gull etter Gull. :)

Edit: Ah, Sry dobbelpost.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg blir litt skuffa hvis vi ikke vinner enten La liga eller champions leauge i år, men kommer også ann på spillet. Spiller vi rævva så blir jeg veldig skuffa, spiller vi veldig bra men taper så blir jeg vel mest bitter i starten men det går over. Men uansett hvordan ligaen og cl ender håper jeg virkelig at ikke Schuster blir sparka.

Det beste er å ha en trener over lang tid, mene nå jeg.

Lenke til kommentar
Slapp av, heier hvertfall ikke på 20 andre lag da som visse andre:)

Det der var et slapt forsøk på diss ass. :)

Men again, de lagene jeg heier på har jeg holdt med i tykt og tynt, og har heid på alle lagene i nesten 10 år (er 17).

Var heldigvis var jeg så heldig som hadde en bror som plenta inn i meg hvem og hva jeg skulle like, og ikke kommer så vankende i 11-12 års alderen og plutselig heier på et lag. :p

Slapp av, heier hvertfall ikke på 20 andre lag da som visse andre:)

Ikke vri på det jeg sier, pisse på lag er ja:) Men, hvor ofte skjer at vi vinner 4-0 osv?

Vi var det mest skårende laget i fjor (nest skårende bak barca?), og i år er vi det også (selvsagt mye pga 7-1 seiern).

Mottoet til Real burde egentlig være: "Can't Beat 'Em, Show 'Em" ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...