Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Irriterer meg at jeg ikke faar sett kampen naa, men utrolig fint at Van der Vaart scorer hat-trick, utrolig godt kjop, trodde aldri at han skulle bli saa maalfarlig :)

Edit: og der scorte Raul ja, deilig at han endelig fikk et maal. Var veldig redd for Barcelona etter resultatet sist helg, men tror dette har mer med at Sporting sitt forsvar er elendig... tydeligvis.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har stream, men flyttet til hybel hvor internet ikke er raskt nok til aa streame, utrolig irriterende. Akkurat naa sitter jeg paa pc-senteret til skolen.

Edit: rettere sagt: fyren som eier hybelen har ikke installert internet enda, bruker naboens nettverk som heldigvis ikke er passordsbeskyttet.

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Herlig kamp, men tror dette er det dårligste laget vi har sett i La Liga på en stund. Verre enn Levante :p

Like fullt, utrolig artig. Van der Vaart var gigantisk utpå der, har i likhet med Sneijder i fjor åpnet bra. Gleder meg til å se dem sammen, men håper van der Vaart i motsetning til sin lagkamerat holder formen videre (Nå kom vår nye nummer 10 sterkt tilbake men :))

Virkelig digg med 7 poeng nå :grin: føles ihvertfall sånn.

skikkelig deilig å score 7 mål i en å samme kamp, og hva sier dere om Raul etter denne kampen? Ringrev sier nå jeg. :)

Kjempekamp av Raúl ja, men han er ikke friskmeldt enda. Motstanden var som sagt miserabel, men jeg håper selvsagt han klarer å følge opp. Dagens kamp til tross, jeg mener Pipita etter sesongstarten har mer å gjøre i startoppstillingen... Enn så lenge.

Endret av Higuain
Lenke til kommentar

Du kan vel kalle alle her for barnerumper, det er ditt privilege som gråtass :p Neida, du er jo United trådens vise far i huset, som vi bruker til å guide oss på rett spor, når laget gjør det dårlig. Ellers så er han et levende leksikon når det gjelder United. Hvem skal vi ellers ty til, når vi lurer på om vi vant FA cup finalen i 77 liksom?

Wikipedia? Google? Nei du! Diskusjon.no og Limbeck er vår venn.

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar
Du kan vel kalle alle her for barnerumper, det er ditt privilege som gråtass :p Neida, du er jo United trådens vise far i huset, som vi bruker til å guide oss på rett spor, når laget gjør det dårlig. Ellers så er han et levende leksikon når det gjelder United. Hvem skal vi ellers ty til, når vi lurer på om vi vant FA cup finalen i 77 liksom?

WOOOORD :D Limbeck er the man! Men nok off topic :p

Lenke til kommentar
"Virkelig digg med 7 poeng nå føles ihvertfall sånn."

Giallorossi: Du holder med Roma, United og Real Madrid ?

Litt medgangsupporter-takter ute å går :p

Et lag over alle de lagene jeg heier på ja, og det veit du hvem er ;)

Heier stort sett på et lag i vært land (I europa). Og ikke engang vurder tanken med å komme med medgangssupporter-greiene, har heiet på Madrid siden jeg var 7 år, det er nå 11 år siden.

Kan like sågreit ta lista:

Skottland - Celtic.

England - United.

Tyskland - Dortmund.

Italia - Roma.

Frankrike - Monaco.

Portugal - Benfica.

Danmark - Brøndby.

Sverige - DjurgÅrden.

Prøver å følge med i de fleste ligaene, men det er umulig å få med seg alle kampene. ;)

Edit: Jeg har aldri skiftet et eneste lag, gått ove til å heie på et annet lag etc. Har stått med laget i tykt og tynt.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

WOOOORD :D Limbeck er the man! Men nok off topic :p

Ble nesten flau jeg nå :) 77 var et herlig år for fa-cup

Lenke til kommentar

Må si det var en bra kamp ja, selvom det ikke var den beste motstanden. Fint for Raùl at han skorte også og Van Der Vaart er jo allerede blitt en yndling i Madrid. Har ikke så mye mer og si egentlig, bortsett fra at det var en morsom og underholdende kamp, håper at vi kan spille sånn mot Barca også, men det er vel kanskje litt for mye og forlange :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...