Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Hvem liker dere best some venstreback, Marcelo eller Heinze? Jeg selv har veldig sansen for Marcelo (ikke bare pga jeg hater Heinze). Han var syk i OL ihvertfall. Minner meg om Roberto Carlos, akkurat samme spillestil. Teknisk, kraftig, og skyter knall hardt. Selv om kroppen hans er liten og han er lav, føler jeg at han er en kjempe. Han gjør seg stor ser det ut som. Vedder en hundrings på at han har blitt sammenlignet med Roberto Carlos før.

Og Drenthe er vel mer ving en back..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liker absolutt Marcelon jeg å. Artig type.

Angående kampen i dag: Så ikke kampen selv, så skal ikke kommentere altfor mye, men det var ihvertfall godt med en 3-poenger! :)

Liker også Marcelo veldig godt, håper han får mye spilletid i år. Han fungerte veldig godt med Drenthe på kanten.

Angående kampen: Helt grei seier, var klasseforskjell, men vi burde vunnet med 3-4 mål, spillerne ble litt for slappe. Det mest positive med kampen var at Cannavaro var tilbake og i god form, BATE kom aldri til noen større sjanser. Han og Heinze gjorde et godt stopperpar med få feil, men vi får se om det er like bra mot større lag.

Lenke til kommentar

Fikk dessverre ikke sett kampen i dag, men 0-2 til Real Madrid er stødig, håper vi klarer å fortsette slik. For øvrig sykt resultat til Barcelona i dag, hadde vært fint om vi også spilte slik selv om vi er over, og ikke legger oss tilbake slik som sist uke.

Angående Raul, så syntes jeg at han burde få mindre spilletid, så vi kan spille en slags 4-5-1, med Van Nistelrooy som enslig spiss og Higuain rett bak. Raul burde absolutt spille regelmessig, men når han enda ikke er i form kan ikke statusen hans gå utover at lagets presentasjon. Noen andre som har tro på Van Nistelrooy som toppscorer i Spania i år? Han virker utrolig frisk og scorer nesten hver kamp.

Lenke til kommentar
Ruud er alltid en kandidat til å bli toppscorer (BTw: Hva heter Toppscorer rollen i Spania igjen? I italia er det det vanskelig ordet: Copacanneri). :)

Pichichi!

Raúl bør settes på benken, det er det liten tvil om. Higuaín gjør tingene bra på kanten i dag, men han er mye bedre som spiss. Jeg var veldig nervøs før kampen da jeg så oppstillingen, så lite fart og bredde i laget, men takket være godt forsvarsspill og en Higuaín i solid form gikk det bra.

Mot Sporting vil jeg dog se et hyperoffensivt lag. Marcelo inn for Heinze, og med såpass mange midtbanespillere ute bør det åpne for to vinger. Ser gjerne Robben og Drenthe til uka for og si det sånn.

Men, 2-0 med en litt svak oppstilling mot et av ligaens gjerrigste lag er kjempebra. De klarte tross alt uavgjort på Nou Camp.

Lenke til kommentar

Noen grunn til at Arjen ikke spilte i dag?

Synes det er merkelig at vingspillet ikke fortsetter. Når man stiller med så stasjonære spisser som det Schuster gjør for tiden burde man i det minste ha vinger som kan fore spissene med innlegg. Skal man spille uten vinger eller med bare en ving burde en eller begge av spissene være bevegelige spisser, som, nettopp Gonzalo Higuaín. Jeg holder fast ved at Higuaín i tospann med Raúl/Ruud er den beste løsningen for dere. En hurtig bevegelig liten faen og en som pirker inn sjansene.

Lenke til kommentar
Noen grunn til at Arjen ikke spilte i dag?

Hvile visstnok. Synes priorteringene blir helteite, spillere ble spart mot Numancia for å ha et toppet lag mot BATE, og kampen i dag ble brukt som en restitusjon for mange. Greit at man satser mer på CL i år, men dersom man begynner å vrake i viktige La Liga-kamper for å toppe i en hjemmekamp mot et hviterussisk tegneserielag har det gått litt over styr.

Ellers enig med deg. Pipita tar store steg fra kamp til kamp, mens Raúl og Ruud blir utrolig stasjonære. Ruud gjør ikke allverden ute av seg han heller, men i motsetning til El Rey så scorer han mål ut av ingenting. Sammen med Pipita bør det bli bra. Robben eller Drenthe bør også spille etter min mening.

Ellers vil jeg si det er positivt at Diarra spiller som han gjør. Kanon på våren i fjor, og i år har han vært bunnsolid og mer aktiv offensivt også. Han har alltid vært den som står frem og gir jernet, men spillemessig har det vært variert. Nå er jeg derimot kjempefornøyd med maliseren, fortsett sånn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...