Pañolada Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Robinho spilte supert første del av La Liga, men så ble han vel skadet og etter detvar han ikke så god. Han har jo ikke vært den mest stabile spilleren, men det var alltid morsomt å se han spille. Men tviler sterk på at han kommer til å gjøre det bra i England, en relativt dårlig avgjørelse av han. Men skjønner han på en måte litt. Virket ikke som ledelsen verdsatte han så mye, han fikk jo ikke så mye spilletid og skjønner jo at det er leit og bli brukt som et lokkemiddel, men veldig dårlig måte å løse dette på, og han fortjerer definitivt ikke å spille i Madrid. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Tja, jeg er litt usikker: - Er det Robinho som ikke fortjener å spille for Real? - Eller er det Madrid som ikke fortjener Robinho? Jeg mener det er sistnevnte. Det var tross alt Madrid som gjorde noe ufint. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Etter å se hørt Robinho's forklaring, føler jeg med ham... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Enig, Giallorossi. Men jeg syntes Robinho kunne ha løst saken på en bedre måte. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Hva skulle han ha gjort da? Real verdsatte han ikke nok, thats it. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Enig virket som ledelsen bare så på han som en innbytter. Men han kunne ha sagt fra før, si det når sessongen har sluttet. "jeg føler ikke at jeg får uviklet meg i Real Madrid derfor vil jeg dra til chelsea" istedet for "Ville heller solgt kaker på torget enn å spille for Real Madrid.", capish? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Han er jo ikke annet enn en innbytter (som får mye spilletid fordi konkurrenten hans er av glass). Syns det har kommet ganske klart frem at Robben er Schusters førstevalg, og da er det ikke rart ting ble som det ble. Selv skulle jeg gjerne sett at vi spilte med to vinger i Robben og Robinho, evt. kjørte Robinho på topp, men den gang ei. Når det gjelder Robben-Robinho syns jeg Robben er en bedre spiller, men Robinho er mer underholdende og samtidig mye mindre skadeplaget. Heller 28 kamper med Robinho enn 10 med Robben gitt. Men vi får se, Robben har vært i fin form siden våren i fjor, det er landslagssamlingene som setter han ut av spill nå og da. En skadefri Robben er i hvert fall pure class og bedre enn Robinho etter min mening. Det er uttalelsene Robinho har bommet helt med. Han fremstår som en klovn i media og lar seg villede av en viss agent. Slik ting ble er jeg glad for at han dro, men dette har han nok tenkt på lenge. Jeg skulle gjerne sett at vi fikk inn en erstatter, men der kan ikke bare Robinhos sene uttalelser få skylda. Ledelsen hadde noen dager på seg, og det hadde vært nok til å hoste opp noe. Men de venter vel på C. Ronaldo neste år, og da tror jeg faktisk han kommer. Endret 8. september 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 8. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Heller 28 kamper med Robinho enn 10 med Robben gitt. Men vi får se, Robben har vært i fin form siden våren i fjor, det er landslagssamlingene som setter han ut av spill nå og da. En skadefri Robben er i hvert fall pure class og bedre enn Robinho etter min mening. Robbens skadeproblemer overvunnet? Håper dette kan stemme, og er enig i at Robben er en bedre spiller når han er på topp enn Robinho. Robben var ganske svak og fikk ikke til mye sist seriekamp, men mot Valencia og sist treningskamp var han direkte fantastisk. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Liker bedre spillere som dette som har hjerte i klubben. Enig med at Robben er en bedre spiller. Er flinkere til å legge innlegg og andre viktige passninger, og er mye raskere. Men det er veldig gøy å se på fintene til Robinho. Robinho er etter min mening en av de mest oppskrytte spillerne idag. Jeg nekter å tro at han vil lykkes i Premier League, en liga som krever enorm fysikk. Tviler også på hans evne til å være nøkkelspilleren på laget, tror han må ha bedre spillere rundt seg enn det han har i City om dagen. Han er absolut ikke oppskryt. Tror heller han kan krydre den engelske ligaen hvis han får noen kamerater som han klarer å spille sammen med Endret 8. september 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 6 mål i første omgang. Sinnsykt digg med målrike kamper Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 14. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Fint at vi fant ledelsen, men lærte vi ingenting fra Deportivo kampen? Samme feilene og ikke overraskende var det første baklengsmålet fra en corner. Litt heldige er vi også med selvmål, men målet til Van der Vaart var fantastisk. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Rakner forsvaret eller? Trodde vi var for gode til å slippe 3 mål hittil mot et lag som Numancia Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Makan til dårlig andre omgang har jeg ikke sett siden sesongstart... Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 14. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Greit med 3 poeng, men noe MÅ skje med forsvaret vårt, 5 baklengsmål på to kamper er ikke bra nok, vi må notere oss at 4 av de målene var fra frispark eller corner. Vi har kvaliteten, men noe må gjøres med organiseringen, spesielt med tanke på når Metzelder og Diarra slo inn i hverandre. Mer positivt var angrep, til tider veldig godt, Van Nistelrooy var sprek med to målgivende, og Van der Vart hadde kanskje kampen beste mål, helt fantastisk. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Defansivt virker vi egentlig litt nervøse, er veldig avventende - men tro dette sitter med et par kamper i beina. Offensivt er det lite å klage på, 4 mål er ikke dårlig (Hvis vi ser bort ifra deportivo kampne). Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Ikke en veldig overbevisende kamp. Orker ikke skrive no mer men, hvertfall bra med 3 poeng. Endret 14. september 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 3 Poeng er absolutt positiv - Men spillet sitter ikke helt som i starten av forje sesong (Ihvertfall velger jeg å antyde det). Men dette kommer seg garantert. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 3 Poeng er absolutt positiv - Men spillet sitter ikke helt som i starten av forje sesong (Ihvertfall velger jeg å antyde det). Men dette kommer seg garantert. Et godt valg av Real å selge Robinho spør du meg.. La ham rotne i City Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 16. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Et godt valg av Real å selge Robinho spør du meg.. La ham rotne i City tongue.gif Nå var det ikke akkurat Real Madrid’s valg å selge Robinho, ledelsen hadde ikke noe valg, Robinho ville bort. Håper ikke vi undervurderer BATE Borisov på Onsdag, de skal i teorien være det letteste laget i gruppen vår, og det er viktig at vi tar seier mot dem. De er et ganske lite lag, men første gang i Champions League og på topp i sin egen liga uten tap så tror jeg de kommer til å være utrolig motivert. Det burde ikke være for stor oppgave, det offensive sitter, men med slik forsvaring som mot Numancia og litt uflaks kan det lett gå mot oss. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Virker som at spillerne er klare til å gjøre jobben sin, hvertfall Heinze.. - Hvis vi ikke følger med, så kommer vi til å få problemer. Champions League er en turnering som alltid krever maksimal innsats, spesielt hvis du spiller for vårt lag, sier Real-backen http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=526261 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå