Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Robinho fortjener ikke å spille heller, så det er greit. Jeg håper bare han forsvinner, ser heller ikke poenget i å holde på han, tviler på at han gidder å yte en dritt uansett, og da selges han vel for halvparten neste sommer pga. Calderóns påståelighet.

Dette laget trenger enda forsterkninger. Det lukter ikke svidd av Pipita på vingen f. eks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Robinho kommer til å floppe i PL, mark my words...

De ordene der varmer faktisk :)

Vi må ta det positive fra dette. Real Madrid hadde et overgangsbudsjett denne sommeren på litt over 80 millioner euro, men vi endte faktisk med og ikke bruke noe av det og i stedet gå +35mill i overskudd. Eneste vi brukte mye på var Van der Vaart, men fikk nesten samme sum for Baptista. Dermed har vi nok en god del midler for vinduet i vinter og neste sommer. Er mindre positiv til sesongen nå, men vi har vunnet to år på rad og selve kjernen i laget er fortsatt utrolig sterk, vi mangler bare bredden. Kanskje med unntak i midtbanen, som er utrolig sterk.

Lenke til kommentar

Jaja, penger som går til C. Ronaldo neste år? Most likely.

Jeg liker ikke fyren, men han er en fantastisk spiller.

Faktum er uansett av man nå kun har to rene vinger i stallen. DET kan by på problemer, i hvert fall når den ene heter Arjen Robben. Har troen på Drenthe, men er usikker på om han kan bære et slikt ansvar alene dersom Robben går plaget gjennom en ny sesong. Kantspilleren må ha dagen ettersom det stort sett er Robben/Drenthe som setter fart opp mot RvN og Raúl. De to har ikke akkurat mye fart og finter i kroppen ;)

Lenke til kommentar
Robinho er etter min mening en av de mest oppskrytte spillerne idag. Jeg nekter å tro at han vil lykkes i Premier League, en liga som krever enorm fysikk. Tviler også på hans evne til å være nøkkelspilleren på laget, tror han må ha bedre spillere rundt seg enn det han har i City om dagen.

Da kan du umulig ha sett først halvdel av La Liga med Real i fjor! Det var en grunn til at Madrid aldir tapte og på det meste ledet med 10 poeng (eller hvor mye det nå var).

Men tviler, som du sier, at han kommer til å lykkes nevneverdig i City, han virker ikke akkruat som den rette spillertypen i PL ihvertfall.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...