Havard_92 Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Jaja, Barca med tap? Barca har ikke klart å styrke stallen noe særlig. Ut har det gått mange stjerner (Dos Santos/Ronaldinho), og de ser ikke ut til å få en stor sesong. Blir interessant å se hvordan de nyopprykkede klarer seg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Jaja, Barca med tap? Barca har ikke klart å styrke stallen noe særlig. Ut har det gått mange stjerner (Dos Santos/Ronaldinho), og de ser ikke ut til å få en stor sesong. Blir interessant å se hvordan de nyopprykkede klarer seg Pøh, må si at de stiller mye sterkere i år, Pepe G. har fått bort de bikjene og får garantert pisket stallen sin mye bedre enn Frank R. Og hva var egentlig Dos Santos og Ronaldinho i fjor for Barca? Igrunn ingenting. De har styrket stallen med Hleb, Cacares og ikke minst Daniel Alves, Høyrebacken har vel egentlig vært det store problemet til Barca, da Puyol ofte må vandre over på den siden. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 De har også mistet klassespillere som Zambrotta og Deco. Dåårlig omgang av Madrid. Direkte kjedelig å se på. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 31. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) 1-1 ja Men hvorfor i all verden spiller Robben på høyre kant? Han var fantastisk i de tre siste kampene på venstre, men nå sliter han. Edit: ser ut som Robben er tilbake på venstre nå... Edit2: Svarte, 2-1... Endret 31. august 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 31. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Med tanke på at Real Madrid ikke spiller i samme liga som Man U syntes jeg innleggene deres er både unødvendige og dårlige forsøk på å provosere. Skuffet over resultatet, var en del som ikke stemte i laget, Raul jobbet godt men fikk ikke til det store, Higuain har talentet men blir spilt i feil posisjon. Burde heller ha kommet inn i andre omgang for Raul enn å spille på kanten. For øvrig håper jeg vi sparker Robinho ut døra så fort som mulig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Ganske enig, så kampen, beklager for tidligere kommentar, bare hater Calderon mer enn noe annet, så var digg på den måten. håper robinho blir jeg, siden det betyr at Chelsea ikke får enda mer gode spillere. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Overraskende første runde. Både Barca og Real taper. Ellers tror jeg at det blir en ganske grei sesong for Real dette. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Lurer seriøst på hvordan Barca tapte, mye uflaks eller what? så ikke den kampen, angrer litt på det. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 31. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Lurer seriøst på hvordan Barca tapte, mye uflaks eller what? så ikke den kampen, angrer litt på det. Angrer selv at jeg ikke så den, en side sa at den skulle bli spilt samtidig som Real Madrid kampen, noe som selvfølgelig ikke stemte. Fra kommentarer på Sky så var Barca uheldige og burde ha tatt minst ett poeng. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Hm, nei det stemte ikke. Real begynte vel når Barca var ferdig. Men ja, tror jeg skal finne høydepunktene et eller annet sted. Kan tenke meg at de var litt uheldige. Forresten, skal på Brann - Deportivo; UEFA Cup kampen senere i September, og hvis de slår Real sånn så vet jeg ikke om det kan gå så bra Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 De har også mistet klassespillere som Zambrotta og Deco. Dåårlig omgang av Madrid. Direkte kjedelig å se på. Ja jøss, de viste sin klasse i sisteåret sitt i Barca. :!: Deco er den mest egoistiske spilleren jeg har sett, og slike selvopptatte, ikke ytende spillere liker ikke Pepe G. Derfor ble han solgt. Ingen tvil at Deco er god, men han passer ikke inn i Guardiola sitt spillersystem. Angående Zambrotta så var det samme problem med han, fant seg ikke til rette i Barca-drakta. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Liker ikke starten mot Deportivo, skummelt lag som har en stødig forsvarsrekke. Det var det jeg sa ( ). Deportivo er og blir et farlig lag. Ah, sry dobbelpost. ( ). Endret 1. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 17 år siden man slo Deportivo på Riazor... Jaja, man er ferdig med kampen man tydeligvis garantert taper uansett. Jeg er positiv med tanke på fremtiden, men må si det er skralt med alternativer på kanten nå. Jeg skulle veldig gjerne sett en kantspiller bli klar i løpet av dagen, og selvsagt også at Robinho står der med Chelseadrakt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Da er bare spørsmålet: Hvilken kantspiller? Eneste jeg kommer på som også er god nok og mulig å skaffe er David Silva. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Silva skrev vel akkurat ny kontrakt. Diego Capel er det klart beste alternativet slik jeg ser det, men akkurat nå sier jeg ja til navn som Joaquín også. Tror Robben får en knallsesong, men om han blir skadet har man Drenthe og mange spillere som kun "kan spille ving". Vi har jo blitt linket til Joaquín i det siste, det er et sjansespill siden han ikke har prestert i Valencia, men nå er jeg villig til å ta den. Fyren heier på Real Madrid, og forhåpentligvis kan akkurat det og mye konkurranse få han opp på et anstendig nivå igjen. Endret 1. september 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Silva skrev vel akkurat ny kontrakt. Diego Capel er det klart beste alternativet slik jeg ser det, men akkurat nå sier jeg ja til navn som Joaquín også. Tror Robben får en knallsesong, men om han blir skadet har man Drenthe og mange spillere som kun "kan spille ving". Vi har jo blitt linket til Joaquín i det siste, det er et sjansespill siden han ikke har prestert i Valencia, men nå er jeg villig til å ta den. Fyren heier på Real Madrid, og forhåpentligvis kan akkurat det og mye konkurranse få han opp på et anstendig nivå igjen. Hmm, det har ikke jeg hørt noe om, men det kan godt være mulig. Joaquin er alltid velkommen til Madrid, men tiden i Valencia ser det litt ut som om han har død litt ut. Men jeg er villig til å ta sjansen. Diego Capel er muligens det beste alternativet, ja. Men etter hva jeg har forstått så vil han bli værende i Sevilla. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 1. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Virker skummelt dette, Robben er en fantastisk spiller, men også notorisk til å skaffe seg skader, uten han sitter vi uten en god kantspiller. Vi klarer nok ikke skaffe en spiller med samme kvaliteter som Robinho, men håper at Schuster skjønner dette og skaffer en ny ving før overgangsvinduet stenger. Vi trenger egentlig også en ny spiss, men akkurat nå tror jeg en erstatning for Robinho er viktigere. Damn Robinho… Transfersommeren slutt for Real Madrids del Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Ja er absolutt enig, forsvinner Robinho må vi ha ny ving. Men det skjer nok ikke i dette vinduet - tror heller ikke Robinho går. Men å ha en spiller i stallen som egentlig vil spille for en annen klubb er ikke bra. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 1. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Nå har Robinho uttalt at hvis han forblir i Real Madrid denne sesongen kommer han til å sitte på benken. For noe idioti, tror han Chelsea neste år er interessert i en spiller som ikke har hatt en eneste kamp på et helt år? Robinho virker ekstrem sikker i sin sak, med mindre noen klarer å skifte meningen hans tror jeg han er tapt for oss uansett. Endret 1. september 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå