Giallorossi Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Helt enig med Faces Down. Og det stemmer heller ikke at Diaby har masse stygge taklinger hver eneste kamp. Bortsett fra Terry og Sneijder, som jeg ser på som ulykke/uflaks, så kommer jeg bare på en stygg takling, mot Steinsson i den rare Boltonkampen forrige sesong. Hehe, oki, jeg har ingen flere eksempler, jeg sitter ikke akkurat å tenker på Diaby's stygge taklinger. Men jeg kan trygt si at han er en stygg spillertype. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Hvordan kan du linke til den videoen der Diaby HELT UBEVISST sparker Terry (som kommer stupende) i ansiktet, og så skrive at mannen er en katastrofe for fotballen? Tror du virkelig at Diaby hadde noen som helst hensikt med å skade Terry (eller Sneijder)? Det som skjedde i ligacup-finalen var intet annet enn en ulykke. En forferdelig ulykke. Og Sneijder-taklingen er det heller ingen hensikt bak. Jeg mener heller ikke taklingen er så stygg som dere skal ha det til. Diaby tar faktisk ballen med høyrebeinet, men dessverre blir Sneijders venstre fot sittende fast mellom bakken og Diabys venstre bein, ser det ut til. Det er slike ting som skjer. Det er mange taklinger i løpet av en kamp, jeg synes ikke denne var blant de verste. Hva har det å si at han ikke hadde noen hensikt i å skade Sneijder? Det som er det viktigste er at det er en fæl takling som ender opp med gigaskade. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Faces Down. Diaby er ikke spesielt "rå". Han er bare utrolig udyktig til å takle. Episoden med Terry er selvfølgelig ikke med vilje, men en hvilken som helst annen spiller TREKKER SEG der. Det er flere episoder hvor han skader spillere og/eller får direkte rødt kort på grunn av latterlig lite gjennomtenkte taklinger. Jeg prøvde ikke å si at Diaby er en spiller som med vilje skader andre spillere. Han tenker bare veldig lite over konsekvensene av hans taklinger. Han er rett og slett "dårlig til å takle". Så jeg tror du misforsto litt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Hvordan kan du linke til den videoen der Diaby HELT UBEVISST sparker Terry (som kommer stupende) i ansiktet, og så skrive at mannen er en katastrofe for fotballen? Tror du virkelig at Diaby hadde noen som helst hensikt med å skade Terry (eller Sneijder)? Det som skjedde i ligacup-finalen var intet annet enn en ulykke. En forferdelig ulykke. Og Sneijder-taklingen er det heller ingen hensikt bak. Jeg mener heller ikke taklingen er så stygg som dere skal ha det til. Diaby tar faktisk ballen med høyrebeinet, men dessverre blir Sneijders venstre fot sittende fast mellom bakken og Diabys venstre bein, ser det ut til. Det er slike ting som skjer. Det er mange taklinger i løpet av en kamp, jeg synes ikke denne var blant de verste. Hva har det å si at han ikke hadde noen hensikt i å skade Sneijder? Det som er det viktigste er at det er en fæl takling som ender opp med gigaskade. Godt sagt! Gjort er Gjort, Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Jeje, skaden var ikke så alvorlig som ventet og vi har fått inn van der Vaart. La oss diskutere Robinho! I går bekreftet han at han ønsket seg til Chelsea, og klubben var kjapt ute med å legge ut en pressemelding om at man ikke vil holde igjen en spiller mot sin vilje. http://www.dagbladet.no/sport/2008/08/23/544519.html Så sier Calderón dette, og Robinho er et stort spørsmålstegn. Jeg ser helst at vi selger han nå da jeg har mistet min respekt for han, vi er ikke tjent med å ha han i klubben når han setter seg selv foran laget og faktisk vil spille i en annen klubb. Jeg mente det om C. Ronaldo, og mener det også nå. Veldig latterlig av Calderón i grunnen. Først maser han om at Man Utd er slemme som holder igjen C. Ronaldo, også kliner han til her. Hvorfor ikke bare prøve å forhandle med Chelsea? All praten om disrespekt gjør også at jeg begynner å bli kvalm bare jeg hører navnet hans. Hyklerisk oppførsel. Jeg er også av den oppfatning at Robben passer bedre inn og er en bedre spiller for Real Madrid, men det er disse skadene... Det er ikke akkurat mange rene kantspillere i Madrid nå, og det kryr jo ikke akkurat av tilgjengelige alternativer heller. Jeg hadde likt å se ledelsen prøve seg på Diego Capel nå. Da har man Robben, og god back-up i Drenthe og Capel. Så får vi ta en revurdering av talentene til neste sesong. Marcelo og Sneijder kan jo også bekle posisjonen til nøds, men jeg foretrekker å ha spillere i deres foretrukne posisjon. Hva tenker dere? OK å holde igjen Robinho? Bare å selge? Trenger vi erstattere? I så fall, hvem? Endret 23. august 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Tja, håper inderlig at Robinho tar til fornuften å bare undertegner, jeg satser fortsatt på at et par "aper" av noen journalister "tilfeldigvis" feilsiterte hva Robinho sa. Forsvinner han, er han ihvertfall et svin. Hvorfor vil han gå? Det burde han ihvertfall ha en rimelig god grunn til, ikke noe av det vi har hørt tidligere som "jeg kan ikke bli en verdensklasse spiller i RM" - For det er rein bullshit. Men hvis det er sånn at Robinho forsvinner, så tror jeg neppe vi henter inn en erstatter, dessverre. Eller, jeg håper egentlig også på det, en gang snart må vi begynne å bruke disse vanvittig gode ungutta vi har. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 23. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 En av grunnene til at jeg var imot en C. Ronaldo overgang var fordi jeg ikke ville bytte han mot Robinho, som jeg så på som vår flinkeste og mest lovende spiller, så dette er veldig skuffende. Hvis han absolutt vil vekk, så selg han å få penger for han, men helst så fort som mulig, vi har ca bare en uke igjen av overgangsvinduet, så sjansene for ny erstatter minsker. Enig om at Robben er en flott spiller for laget, disse skadene hans er utrolig irriterende, han var utrolig god på sist Valencia kamp, og kanskje vår raskeste spiller. Dette intervjuet med Robinho er blitt publisert mange steder, så virker som en reel sak, og Robinho har vist bestemt seg. Utrolig synd, han var en av mine favorittspillere i Real Madrid, men nå tror jeg både fans og lagkammerater er irritert på han. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 En av grunnene til at jeg var imot en C. Ronaldo overgang var fordi jeg ikke ville bytte han mot Robinho, som jeg så på som vår flinkeste og mest lovende spiller, så dette er veldig skuffende. Hvis han absolutt vil vekk, så selg han å få penger for han, men helst så fort som mulig, vi har ca bare en uke igjen av overgangsvinduet, så sjansene for ny erstatter minsker. Enig om at Robben er en flott spiller for laget, disse skadene hans er utrolig irriterende, han var utrolig god på sist Valencia kamp, og kanskje vår raskeste spiller. Dette intervjuet med Robinho er blitt publisert mange steder, så virker som en reel sak, og Robinho har vist bestemt seg. Utrolig synd, han var en av mine favorittspillere i Real Madrid, men nå tror jeg både fans og lagkammerater er irritert på han. Ja, er enig. Men Er'e liv Er'e Håp Men jeg ville ihvertfall ha sprengt banken til Chelsea litt, vil ha mer enn 300 mill. Pusher vi litt er nok Chelsea villig til å gi 400. For det er han mer enn verdt! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Faces Down. Diaby er ikke spesielt "rå". Han er bare utrolig udyktig til å takle. Episoden med Terry er selvfølgelig ikke med vilje, men en hvilken som helst annen spiller TREKKER SEG der. Det er flere episoder hvor han skader spillere og/eller får direkte rødt kort på grunn av latterlig lite gjennomtenkte taklinger. Jeg prøvde ikke å si at Diaby er en spiller som med vilje skader andre spillere. Han tenker bare veldig lite over konsekvensene av hans taklinger. Han er rett og slett "dårlig til å takle". Så jeg tror du misforsto litt. Ikke at våre meninger har så altfor mye å si for situasjonen, men jeg mener at Diaby kun fokuserer på ballen og snur seg halvveis rundt for å klarere. Hvordan han kan vite at Terry i løpet av null komma niks kommer stupende inn er for meg uforståelig. Om det hadde vært meg hadde ikke jeg klart å reagere tidsnok til å trekke beinet der. Alt hender for fort, rett og slett. Jeg skjønner ikke at dere (giallorossi) mener at dette skjer "stadig vekk" med Diaby. Jeg husker selvfølgelig den stygge taklingen mot Steinsson i fjorårssesongen, men utover det skjønner jeg ikke at dette skjer oftere med Diaby enn med andre spillere. Beklager om jeg misforsto deg, GrandMa, selv om jeg fortsatt mener at jeg forsto deg ganske så rett. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Det blir som å si at Martin Taylor takler generelt verre enn alle andre på grunn av taklingen på Eduardo. Men at Diaby er en ufin spiller er ingenting annet enn sannheten. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Hva har det å si at han ikke hadde noen hensikt i å skade Sneijder? Det som er det viktigste er at det er en fæl takling som ender opp med gigaskade. Det er sant, men at det var en fæl takling er jeg ikke enig med deg i. Både Diaby og Sneijder er uheldige. Sneijder som blir skadet, og Diaby som beklageligvis skader Sneijder. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Hva har det å si at han ikke hadde noen hensikt i å skade Sneijder? Det som er det viktigste er at det er en fæl takling som ender opp med gigaskade. Det er sant, men at det var en fæl takling er jeg ikke enig med deg i. Både Diaby og Sneijder er uheldige. Sneijder som blir skadet, og Diaby som beklageligvis skader Sneijder. Selv om Diaby er uheldig er det fremdeles en fæl takling. Det må ikke være med overlegg for å være fælt. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Det blir som å si at Martin Taylor takler generelt verre enn alle andre på grunn av taklingen på Eduardo. Men at Diaby er en ufin spiller er ingenting annet enn sannheten. Jeg tenkte meg at Taylors takling ville bli nevnt. Den er jo også uheldig. Men det gjør ikke Taylor til noen ufin spiller. At Diaby er en ufin spiller er LANGT ifra sannheten. Selv om Diaby er uheldig er det fremdeles en fæl takling. Det må ikke være med overlegg for å være fælt. Nei, det er ikke noen fæl takling. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Ja, er enig. Men Er'e liv Er'e Håp Men jeg ville ihvertfall ha sprengt banken til Chelsea litt, vil ha mer enn 300 mill. Pusher vi litt er nok Chelsea villig til å gi 400. For det er han mer enn verdt! Haha, Chel$ea kan vi få mye penger ut av altså. Var det ikke snakk om 500 a? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Diaby er en spiller som ofte spiller veldig fysisk og lager en god del frispark. Han har ikke mange fine taklinger på samvittigheten heller. Og hvordan du presterer å si at Diaby sin takling på Sneijder ikke var fæl er for meg helt utrolig. (Dette kommer fra en som ikke akkurat liker Real Madrid) Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Diaby er en spiller som ofte spiller veldig fysisk og lager en god del frispark. Han har ikke mange fine taklinger på samvittigheten heller. Og hvordan du presterer å si at Diaby sin takling på Sneijder ikke var fæl er for meg helt utrolig. (Dette kommer fra en som ikke akkurat liker Real Madrid) Taklingen er ikke fæl. Dessverre blir Sneijder skadet. (jeg liker heller ikke Real noe særlig, skal vi slå oss sammen og hate de i skjul?) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Hva har det å si at han ikke hadde noen hensikt i å skade Sneijder? Det som er det viktigste er at det er en fæl takling som ender opp med gigaskade. Det er sant, men at det var en fæl takling er jeg ikke enig med deg i. Både Diaby og Sneijder er uheldige. Sneijder som blir skadet, og Diaby som beklageligvis skader Sneijder. tja, i ettertid av episoden viste ikke akkurat Diaby mye anger. Uansett, når jeg ser Arsenal, og det gjør jeg stadig vekk, ser man hvilken spiller Diaby er, og etter min oppfattning og svært mange andre, så er Diaby regelrett en stygg spillertype. Det jeg dømmer utifra og som Haavard92 sa, er hvordan han opptrer på banen, det er totalt likgyldig om han mener det eller ei (Ihvertfall for min del), men flere av taklingene hans iløpet av en kamp er direkte stygge. Vær gang United møter Arsenal, og de gangene Diaby er på banen, gjør han noe direkte stygt. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 tja, i ettertid av episoden viste ikke akkurat Diaby mye anger.Uansett, når jeg ser Arsenal, og det gjør jeg stadig vekk, ser man hvilken spiller Diaby er, og etter min oppfattning og svært mange andre, så er Diaby regelrett en stygg spillertype. Det jeg dømmer utifra og som Haavard92 sa, er hvordan han opptrer på banen, det er totalt likgyldig om han mener det eller ei (Ihvertfall for min del), men flere av taklingene hans iløpet av en kamp er direkte stygge. Vær gang United møter Arsenal, og de gangene Diaby er på banen, gjør han noe direkte stygt. Direkte latterlig. FLERE av taklingene i løpet av en kamp er direkte stygge? (er du United-supporter? Det skinner i alle fall klart igjennom) Jeg tror ikke du har sett Arsenal eller Diaby spille noensinne. Den siste setningen din fortjener ikke noe svar engang, den er bare for dum! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Taklingen er ikke fæl. Dessverre blir Sneijder skadet. (jeg liker heller ikke Real noe særlig, skal vi slå oss sammen og hate de i skjul?) Ja, tihi, så kan vi danne vår egen lille klubb ;* Nei, men jeg er Barcelona tvers gjennom. Er nok derfor. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 tja, i ettertid av episoden viste ikke akkurat Diaby mye anger.Uansett, når jeg ser Arsenal, og det gjør jeg stadig vekk, ser man hvilken spiller Diaby er, og etter min oppfattning og svært mange andre, så er Diaby regelrett en stygg spillertype. Det jeg dømmer utifra og som Haavard92 sa, er hvordan han opptrer på banen, det er totalt likgyldig om han mener det eller ei (Ihvertfall for min del), men flere av taklingene hans iløpet av en kamp er direkte stygge. Vær gang United møter Arsenal, og de gangene Diaby er på banen, gjør han noe direkte stygt. Direkte latterlig. FLERE av taklingene i løpet av en kamp er direkte stygge? (er du United-supporter? Det skinner i alle fall klart igjennom) Jeg tror ikke du har sett Arsenal eller Diaby spille noensinne. Den siste setningen din fortjener ikke noe svar engang, den er bare for dum! Ja, jeg er United Supporter, men hvis du vet hva en Giallorossi er, så vet du hvem som står meg nærmest. Det eneste som skinner igjennom er din forsvaring av Diaby. Vi har selv (i United) hatt rimelig stygge spillere, Keane, forsvarte jeg han? Nei, selvsagt ikke. Når du ser taklingen på Terry, er det overhode normalt å ha beinet så høyt, og spesielt iforhold til situasjonen, det er faktisk corner, og selvsagt de fleste er innenfor 16-meteren, klarer ikke se hvordan Diaby i det hele tatt klarer å tenke på å ha beinet så høyt oppe. Diaby er av den spillern som tar både mann og ball, og som de fleste sosete "ekspert" kommentatorene i verden, mener de det er diskuterbar situasjon (både fordi han tar ballen, men også fordi han tar mannen). Det står i dommerboka at det offensivet laget skal ha fordel. Men dette begynner å bli litt vel mye OT, ta det heller på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå