Sorbon Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Vi ser jo i tillegg på videon av Terry at Diaby prøver å skyte ballen vekk med leggen når en ser på hvor ballen havner! Men tilbake til Real Madrid. Synes det er synd at Sneijder mister en del av sesongen, og til tross for at det ikke var så ille som forventet og at vi har fått inn Van der Vaart så er jeg litt usikker. Sneijder spilte meget godt for laget, og begynte å få et godt samspill med spillerne. Jeg er litt usikker på om Van der Vaart kommer til å gli så fort inn i laget, til tross for at han er en god spiller... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Herlig debut av van der Vaart da. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Vi ser jo i tillegg på videon av Terry at Diaby prøver å skyte ballen vekk med leggen når en ser på hvor ballen havner! Men tilbake til Real Madrid. Synes det er synd at Sneijder mister en del av sesongen, og til tross for at det ikke var så ille som forventet og at vi har fått inn Van der Vaart så er jeg litt usikker. Sneijder spilte meget godt for laget, og begynte å få et godt samspill med spillerne. Jeg er litt usikker på om Van der Vaart kommer til å gli så fort inn i laget, til tross for at han er en god spiller... Tror van der Vaart går inn jeg, han og Sneijder er forskjellige spillere og jeg tror de kan fungere sammen. Schuster kjørte jo Sneijder - Guti, og det fungerte knall. Van der Vaart er i mine øyne mye mer stabil, og på 45 minutter i kampen mot Santa Fe viste han mye bra (inkludert 1 mål og 1 målgivende). Det virker også som Schuster har jobbet hardt for å få han til klubben, og at han er en personlig favoritt. Tenker sesongen startes med Gago - Diarra - van der Vaart, før Sneijder danker ut en av de to førstnevnte når han er tilbake. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Tror ikke Gago og Diarra blir brukt mye sammen da begge er to deffensive midtbanespillere. Tror heller Guti blir brukt da. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Tror ikke Gago og Diarra blir brukt mye sammen da begge er to deffensive midtbanespillere. Tror heller Guti blir brukt da. Begge er defensive midtbanespillere ja, men de er jo to helt forskjellige spillertyper. Diarra er et rivjern, mens Gago er mer en dyptliggende playmaker. De spilte jo mye sammen i fjor, og det funket bra, så tror Schuster fort vil bruke de sammen igjen. Gago og Diarra er mye mer forskjellige og utfyller hverandre bedre enn f.eks Guti og Van der Vaart, som er to nesten identiske spillertyper. Den som er nærmest Sneijder er vel kanskje de la Red, skulle gjerne sett han starte da jeg helst ser at vi bruker en DM (Gago, Diarra), én midtbanemann (Sneijder, de la Red) og en offensiv midtbanespiller (Van der Vaart, Guti), men jeg tror som sagt det fort kan bli doble pivoté med Gago og Diarra. Så får vi se, Schuster vet vel hva han gjør Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Jeg tror nok sentralen til RM før Sneijder kommer tilbake blir Gago, Diarra & van der Vaart. vd Vaart Gago - Diarra Higuain: Så du mener sentralen bør bli en linje? Tror nok ikke det funker. En offensiv (van der Vaart) En sentral (Sneijder / de la Red) En defensiv (Gago / Diarra) Da blir jo formasjonen * * ------------------ * * * * * ---- * ---- * ---- * * ? Da tror jeg Shuchster (? Ihvertfall han som heletiden bablet om Ronaldo) bruker 2 sentrale / defensive og en offensiv. Jeg personlig tror de la Red og Gago hadde passet perfekt den rollen. Endret 10. august 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Nei, snakket ikke om en linje, det gikk mer på spillertyper enn formasjonsoppsett, og jeg brukte betegnelsen for å vise forskjellen. Jeg mener én av hver type hadde vært perfekt ettersom man pga. den store bredden er i stand til å komponere midtbanen på denne måten, selv med skaderog situasjoner. Tanken var da Diarra/Gago og Sneijder/De la Red litt bak van der Vaart/Guti. -------Van der Vaart/Guti Gago/Diarra - Sneijder/de la Red Sånn. Endret 10. august 2008 av Higuain Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Man kan se kampen mot Frankfurt på bet365.com i kveld. Gratis også tror jeg. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 12. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Frankfurt – Real Madrid endte 1-1, noe skuffende resultat med tanke på at Real stilte med topp lag. Egentlig ikke helt urettferdig resultat, Frankfurt spilte en god kamp og hadde et par gode sjanser, samt stoppet Raul og Nistelrooy fra å score. Mye heder til keeperen deres, som stoppet flere store sjanser, bl.a. en flott header fra Ramos. Er veldig positiv nå til Van der Vaart, vår beste spiller på banen, sammen med Robinho når han kom inn. Saviola var også frisk, med flott assist til Robinho og god målsjanse helt på slutten av kampen. Noen som vet hvor man kan se Super Cupen kommende helg? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Frankfurt – Real Madrid endte 1-1, noe skuffende resultat med tanke på at Real stilte med topp lag. Egentlig ikke helt urettferdig resultat, Frankfurt spilte en god kamp og hadde et par gode sjanser, samt stoppet Raul og Nistelrooy fra å score. Mye heder til keeperen deres, som stoppet flere store sjanser, bl.a. en flott header fra Ramos. Er veldig positiv nå til Van der Vaart, vår beste spiller på banen, sammen med Robinho når han kom inn. Saviola var også frisk, med flott assist til Robinho og god målsjanse helt på slutten av kampen. Noen som vet hvor man kan se Super Cupen kommende helg? Fint å høre om vdV og Robinho. Håper bare sistnevnte blir. Du kan jo dra til Spania Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Tv2 Sport sender kanskje begge Supercup kampene, hurra! Ellers er dette bekymringsverdig: Robinho nekter å dra til Valencia Sannsynligvis bare dumme rykter, men hvis det er sant syntes jeg vi godt kan selge Robinho, ingen grunn til å beholde han hvis han absolutt vil spille for Chelsea, men selvfølgelig håper jeg at dette ikke helt stemmer. Uansett, hvis det skulle stemme, så burde Schuster selge han fort å skaffe en ny forsterkning, nå som Baptista gikk for 12 millioner euro samt pengene for Robinho burde vi ha mer enn nok til en forsterkning eller to. Uansett så tilbyr Chelsea for lite. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Tv2 Sport sender kanskje begge Supercup kampene, hurra! Ellers er dette bekymringsverdig: Robinho nekter å dra til Valencia Sannsynligvis bare dumme rykter, men hvis det er sant syntes jeg vi godt kan selge Robinho, ingen grunn til å beholde han hvis han absolutt vil spille for Chelsea, men selvfølgelig håper jeg at dette ikke helt stemmer. Uansett, hvis det skulle stemme, så burde Schuster selge han fort å skaffe en ny forsterkning, nå som Baptista gikk for 12 millioner euro samt pengene for Robinho burde vi ha mer enn nok til en forsterkning eller to. Uansett så tilbyr Chelsea for lite. Oi, hvis det virkelig er sant, er dette et virkelig stort tap for Oss! Robinho var gud sist sesong. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 17. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Hurra Van Nistelrooy! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Ruud har ikke tapt seg ser jeg.... Når er det seriestart i Spania? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 17. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Van Nistelrooy hadde en veldig god kamp, utrolig nydelig mål, veldig positivt dette Seriestart i Spania er siste helg i August, tror Real Madrid spiller Søndagen. Egentlig var det en veldig jevn kamp, Valencia skapte masse, men Casillas er det ikke lett å lure. Van der Vaart hadde også noen fantastiske lange passninger og frispark som skar igjennom Valencia forsvaret, tror dette blir et viktig våpen kommende sesong. Edit: Ja ja, da endte kampen 3-2 til Valencia, hadde håpet på uavgjort, men håper Real Madrid kommer sterkt tilbake neste kamp. Fint å se Van Nistelrooy i god målform med to flotte mål. Robben gjorde et veldig godt innbytte for Robinho i andre omgang og fikk flott assist. Litt uforståelig for meg var det at Salgado startet bak til fordel for Ramos, som viste seg å være en viktig spiller når han ble satt på banen i andre omgang, han burde absolutt få starte neste kamp. Denne kampen fikk meg også til å føle et utrolig savn av Pepe og Cannavaro. Litt bekymringer fikk jeg av Raul som ikke var i form, usynlig igjennom kampen og når han kom til sjanser var han for treg, vi har tydelig et spiss problem, hvorfor i alle dager skaffet vi ikke David Villa, han var god i kampen. Banens beste vil jeg si var David Silva, imponerende spiller med fart og kreativitet. Endret 17. august 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Enig der Gonzolaz, Ruud spilte vedlig bra, Ramos gjorde det godt, burde ha startet. Ble dessverrre litt forsvars rusk til tider. Dog ikke det værste resultatet, tror vi skal ta de på hjemmebane. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Ikke rart det blir ruskete når man starter med et forsvar komponert av reserver. Salgado var ikke god, men heller ikke katastrofe. Midtforsvaret var helt tullete, de satt linja bra, men rotet det til gang på gang. Jeg håper virkelig Pepe og Cannavaro holder seg skadefrie, samtidig som jeg vil se Marcelo foran Heinze på backen og at Metzelder står først i køen av reservene. García har lite i forsvaret å gjøre, han får konkurrere om ankerposisjonen. Ellers deler jeg oppfatningen av Raúl. Sammen med Ruud blir det et stasjonært og kjedelig spisspar med lite tempo. Det hadde gjort seg med en hurtig og driblesterk angriper ved siden av én av dem, og det er jo liten tvil om at Ruud er den beste av dem slik ståa er nå. Jeg håper virkelig ikke Raúl fortsatt har klippekort, men det kan se slik ut. Til neste oppgjør vil jeg se et annet forsvar og jeg vil helst se enten både Robben og Robinho på kantene og Ruud alene på topp, eller Ruud sammen med Robinho eller Higuaín der oppe. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Som Arsenal-fan kan jeg ikke si annet enn at taklingen var usedvanlig latterlig. Diaby med de jævla stokkene han har som bein ødelegger det meste de kommer over. Han har aldri vært flink til å takle. http://www.youtube.com/watch?v=ZtdrpQ_Lp3Q Fyren er en katastrofe for fotballen. Har ikke sett dette før nå, men jeg føler jeg må kommentere det. Hva i all verden tenker du på? Latterlig kommentar du kommer med. Aldri før tror jeg at jeg har blitt mer provosert. Hvordan kan du linke til den videoen der Diaby HELT UBEVISST sparker Terry (som kommer stupende) i ansiktet, og så skrive at mannen er en katastrofe for fotballen? Tror du virkelig at Diaby hadde noen som helst hensikt med å skade Terry (eller Sneijder)? Det som skjedde i ligacup-finalen var intet annet enn en ulykke. En forferdelig ulykke. Og Sneijder-taklingen er det heller ingen hensikt bak. Jeg mener heller ikke taklingen er så stygg som dere skal ha det til. Diaby tar faktisk ballen med høyrebeinet, men dessverre blir Sneijders venstre fot sittende fast mellom bakken og Diabys venstre bein, ser det ut til. Det er slike ting som skjer. Det er mange taklinger i løpet av en kamp, jeg synes ikke denne var blant de verste. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 "GrandMa" mente det nok ikke helt bokstavlig. Men dette skjer stadig vekk med Diaby, taklingene hans (Ihvertfall de jeg har sett) er vanvittig stygge. Nei, jeg vil ikke se han mener å skade noen, men måten han går inn på er ikke bra, det er ikke Taikwondoo heller. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Helt enig med Faces Down. Og det stemmer heller ikke at Diaby har masse stygge taklinger hver eneste kamp. Bortsett fra Terry og Sneijder, som jeg ser på som ulykke/uflaks, så kommer jeg bare på en stygg takling, mot Steinsson i den rare Boltonkampen forrige sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå