Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Hvem ønsker klubben å kjøpe?

Alle vet at vi ønsker Cristiano Ronaldo, men denne prosessen ser ikke ut til å ha en slutt. Andre kjøp vi ønsker å gjennomføre er avhengig av dette.

Link

Irriterer meg at denne Ronaldo saken stopper oss fra å skaffe spillere som Villa eller andre forsterkninger :no:

Satser på at Robinho blir og vi henter inn RVDV.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så kampen. Var en UTROLIG unødvendig takling av den idiotiske Diaby som jeg har alltid hatet. Selvom jeg er Utd fan og er lei Real Madrid (Ronaldo saken) osv. synes jeg at Arsenal med Eboue sin takling i tillegg som kunne vært utrolig farlig og (husker ikke hvilken Real spiller det var på) og fikk gult for det, var utilgivelig. Har sansen for Sneijder og, men uten at det har noe å si kan jeg skjønne at det er utrolig frustrerende for Real supportere. Eboue er egentlig verst, men Diaby har gjort en del dårlige taklinger i de kampene jeg har sett med han. Han har så lange beina at han gjør minst 4-5 dårlige taklinger hver kamp, og noen er seriøse som vi ser i dag.

Lenke til kommentar

Dette er et utrolig stort tap for Real Madrid hvis Sneijder må ut i et halvt år, kanskje vår beste midtbanespiller, og en av mine favorittspillere. Fikk ikke sett kampe, men idiotisk at det skulle skje på en slik ubetydelig kamp :mad:

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Offisiell melding fra van der Vaart.

Dear fans,

Last night everything came together, and I am now moving to Real Madrid.

As everybody might know I have always wanted to move to Spain, because I have a strong bond with that country. Now I'm going to play for Real Madrid… it's a dream comes true!

Looking back at the last couple of years, I'm extremely happy that I've had the chance to experience playing for HSV. No club, and no set of fans will treat you with more hospitality than they do! Thanks very much for that - Sylvie and I will never forget you!

Tomorrow afternoon I will be presented at Real Madrid. This will be the start of a new chapter in my life! I will do everything to help the team and the club to win trophies!

And you can be sure I’ll be updating my official website every step of the way so that you can follow my progress.

Rafael

Et stort plaster på såret?

Lenke til kommentar

Trøster litt det ja. Syntes før at vi hadde en veldig sterk midtbane, men med Sneijder ute er Van der Vaart en velkommen forsterkning. En ny spiss og muligens Garay til Real Madrid tidlig så er jeg positiv til neste sesong. Får også håpe at Raul og Van Nistelrooy er mer målfarlige i år.

Lenke til kommentar

Deilig at hele sesongen ikke er ferdig. Er kanskje den mest underholdene spilleren å se på på laget, så gladnyhet var det ja ;) Kan det hende jævelungen får straff for taklinga? Ganske latterlig å se at hele Arsenal er i hundre etter å ha vinni mot et halvveis b lag på en enkel straffe :p

Schuster har aldri brydd seg noe om treningskampene. I fjor var Madrid elendig rett før sesongen, for å så bli guder med en gang den var i gang :)

Lenke til kommentar
http://www.youtube.com/watch?v=ZtdrpQ_Lp3Q

Fyren er en katastrofe for fotballen.

Er enig i at taklingen på Sneijder var stygg og utrolig unødvendig, men den du linker til der? Terry går ned med hodet mens Diaby prøver å avklare?

Det er bare et bevis på for lite fotballforståelse og "smartness" det er inni pappskallen til Diaby :roll:

Det er overhode ikke naturlig å ha beina (ikke engang når du har 2 meter lange bein heller), så høyt oppe i lufta.

Dessuten, i den situasjonen så ser man virkelig at Diaby fullfører sparket, han viser på ingen måte at han skal "trekke" seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...