Giallorossi Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Hvem ønsker klubben å kjøpe? Alle vet at vi ønsker Cristiano Ronaldo, men denne prosessen ser ikke ut til å ha en slutt. Andre kjøp vi ønsker å gjennomføre er avhengig av dette. Link Irriterer meg at denne Ronaldo saken stopper oss fra å skaffe spillere som Villa eller andre forsterkninger Satser på at Robinho blir og vi henter inn RVDV. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Og dermed toppet Arsenal hatlisten min igjen. Snappet førsteplassen fra Chelsea gitt. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=198263 Håper Real møter dem i Champions League. Da skal de bankes.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Så kampen. Var en UTROLIG unødvendig takling av den idiotiske Diaby som jeg har alltid hatet. Selvom jeg er Utd fan og er lei Real Madrid (Ronaldo saken) osv. synes jeg at Arsenal med Eboue sin takling i tillegg som kunne vært utrolig farlig og (husker ikke hvilken Real spiller det var på) og fikk gult for det, var utilgivelig. Har sansen for Sneijder og, men uten at det har noe å si kan jeg skjønne at det er utrolig frustrerende for Real supportere. Eboue er egentlig verst, men Diaby har gjort en del dårlige taklinger i de kampene jeg har sett med han. Han har så lange beina at han gjør minst 4-5 dårlige taklinger hver kamp, og noen er seriøse som vi ser i dag. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 3. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Dette er et utrolig stort tap for Real Madrid hvis Sneijder må ut i et halvt år, kanskje vår beste midtbanespiller, og en av mine favorittspillere. Fikk ikke sett kampe, men idiotisk at det skulle skje på en slik ubetydelig kamp Endret 3. august 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Sånt skjer hvis midtbanen inneholder Diaby og Emanuel Albue. Dette minnet meg rett og slett på gamle tider og Vieira. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Ufattelig kjipt for Sneijder, som er en kanonspiller, og få sesongen nærmest spolert pga dette. Men hva forventet dere dere? Det er Arsenal det er snakk om her, et lag med tilnærmet null disiplin. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Fy faen dette er kjipt, nå som han var i god form etter EM og begynte å finne rollen sin i Madrid så skjer dette. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Offisiell melding fra van der Vaart. Dear fans, Last night everything came together, and I am now moving to Real Madrid. As everybody might know I have always wanted to move to Spain, because I have a strong bond with that country. Now I'm going to play for Real Madrid… it's a dream comes true! Looking back at the last couple of years, I'm extremely happy that I've had the chance to experience playing for HSV. No club, and no set of fans will treat you with more hospitality than they do! Thanks very much for that - Sylvie and I will never forget you! Tomorrow afternoon I will be presented at Real Madrid. This will be the start of a new chapter in my life! I will do everything to help the team and the club to win trophies! And you can be sure I’ll be updating my official website every step of the way so that you can follow my progress. Rafael Et stort plaster på såret? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 4. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Trøster litt det ja. Syntes før at vi hadde en veldig sterk midtbane, men med Sneijder ute er Van der Vaart en velkommen forsterkning. En ny spiss og muligens Garay til Real Madrid tidlig så er jeg positiv til neste sesong. Får også håpe at Raul og Van Nistelrooy er mer målfarlige i år. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Det er i sammenhenger man bruker "The N-word" mye Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 4. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Ikke så ille som fryktet God nyhet, ønsker Sneijder lykke til med helbredingen, håper han kommer seg tilbake til god form i andre halvdel av sesongen. Nå virker det også som Van der Vaart er klar for Real Madrid, så alt er ikke så ille som jeg først fryktet det skulle bli, men kommer til å savne Sneijder på banen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Jupp, har lest det, og godt er det. Men fortsatt, hatet mitt mot Diaby har ikke endra seg, dette er typisk Diaby-takling. Mannen har enkelt og greit for lange bein Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Som Arsenal-fan kan jeg ikke si annet enn at taklingen var usedvanlig latterlig. Diaby med de jævla stokkene han har som bein ødelegger det meste de kommer over. Han har aldri vært flink til å takle. http://www.youtube.com/watch?v=ZtdrpQ_Lp3Q Fyren er en katastrofe for fotballen. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Deilig at hele sesongen ikke er ferdig. Er kanskje den mest underholdene spilleren å se på på laget, så gladnyhet var det ja Kan det hende jævelungen får straff for taklinga? Ganske latterlig å se at hele Arsenal er i hundre etter å ha vinni mot et halvveis b lag på en enkel straffe Schuster har aldri brydd seg noe om treningskampene. I fjor var Madrid elendig rett før sesongen, for å så bli guder med en gang den var i gang Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Madrid kommer. Tror neppe Diaby for straff for dette, det ville ihvertfall overasket meg (positivt). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 AAH Diaby snakk gjør meg så sur. Hater han bare enkelt og greit. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ZtdrpQ_Lp3Q Fyren er en katastrofe for fotballen. Er enig i at taklingen på Sneijder var stygg og utrolig unødvendig, men den du linker til der? Terry går ned med hodet mens Diaby prøver å avklare? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ZtdrpQ_Lp3Q Fyren er en katastrofe for fotballen. Er enig i at taklingen på Sneijder var stygg og utrolig unødvendig, men den du linker til der? Terry går ned med hodet mens Diaby prøver å avklare? Det er bare et bevis på for lite fotballforståelse og "smartness" det er inni pappskallen til Diaby Det er overhode ikke naturlig å ha beina (ikke engang når du har 2 meter lange bein heller), så høyt oppe i lufta. Dessuten, i den situasjonen så ser man virkelig at Diaby fullfører sparket, han viser på ingen måte at han skal "trekke" seg. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Hmm .. javel da, jeg går med på den. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Thx giallo. Du fyller meg liksom ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå