Gonzolaz Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Nå er ikke Ronaldo til salgs, Villa eller Huntelaar er mye mer realistiske signeringer. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Helt enig. Er ganske sansynlig at Huntelaar og Villa kommer, og da driter jeg rett og slett i ekle Ronaldo. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Helt enig. Er ganske sansynlig at Huntelaar og Villa kommer, og da driter jeg rett og slett i ekle Ronaldo. En spiller er uansett ikke bedre enn 2 eller flere andre klassespillere Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Enig i at C. Ronaldo bare er tøv, men Villa og Huntelaar er vel litt drøyt? Én av dem kommer nok kanskje, men å hente begge vil jo være like idiotisk som å hente C. Ronaldo. Med Villa får man en bevegelig spiss som kan ta plassen til enten Raúl eller Ruud med en gang. Med Huntelaar får vi en spiller som er klin lik Raúl/Ruud, og som dermed er perfekt til å danne et spsispar med Pipita i fremtiden. Begge spillerne kan nok bli gode kjøp på ulike premisser. DERSOM C. Ronaldo hentes (Nei, jeg tror det ikke, dette er rent hypotetisk) kunne jo Robinho blitt brukt som spiss også? Vet han har vært en større suksess på kant, mye pga. manglende målteft. Det problemet syns jeg ikke han hadde i fjor. Syns vi trenger en skapende spiss ved siden av Raúl/Ruud, og der er Villa, Robinho eller Pipita gode valg. Det hadde vært herlig om sistnevnte slo til som førstelagsspiller, det må jeg si =) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Gi meg van der Vaart så har man allerede et genialt bra og sammenkjørt angrep Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Hiv inn Persie og Sar så snakker vi.. Bra kveld for de som holder med Real Madrid. Zidane Roulette kombinert med pasning fra Nistelroy til Robben, som gir målgivende. Minutter senere scorer Robben fra umulig vinkel. Bra! Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Real Madrid dominerer mesterskapet! Både Ruud, Pepe og Sneijder kunne blitt hevet inn på de hittill beste elleve. Robbens innhopp var magisk, for en spiller han er! I morgen håper jeg Casillas får mye å gjøre og at Sergio Ramos løfter seg etter Russlandkampen Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Var litt redd for Robben siden han hadde vært ute pga skader, men deilig å se at han kan prestere så utrolig bra etter innbytte Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 http://fotball.aftenposten.no/england/article110392.ece trur de kommer til å skje noe snart eg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Skjekk kilden da, ingen troverdig avis. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Real Madrid frikjent av FIFA Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2008 Leste det i sted, kom ikke akurat som en overaskelse, men alikevel fint å få det bekreftet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 En Castilla spille rer solgt til Espanyol også. (Callejon? hvordan det skrives..) Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Noen som orker å fortelle litt om hvordan folka gjorde det for Nederland i går? Var på skoletur til Oslo og fikk så vidt sett det siste minuttet av kampen. Eneste jeg la merke til var at Huntelaar levde, og at Sneijder manglet. Edit: Forresten, noen som vet noe om Villa og Huntelaar overgangene? Ettersom jeg ikke har hørt noe på flere uker er jeg redd det ikke blir noe av. Endret 18. juni 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Robben var vel den eneste fra RM som spilte, og gjorde absolutt en god kamp der han satte opp det ene målet, og så vidt bommet alene mot keeper der han strengt talt skulle ha scoret, men han gjør en god kamp og virker ikke som om det sliter på kroppen hvis vi skal se bort i fra de 7 - 10 gangene han kaster seg The Hunter virker til tider usynlig i kampen, men gjør noen fantastiske ting med ballen og ligger alltid og lukter etter mål, og det var ingen overraskelse at det var akkurat han som scorte målet. Både Sneijder, Van Der Sar, Van Bronckhorst og Van Der Vaart ble spart + 4 til. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2008 Edit: Forresten, noen som vet noe om Villa og Huntelaar overgangene? Ettersom jeg ikke har hørt noe på flere uker er jeg redd det ikke blir noe av. Vent til etter EM, spillerne snakker ikke om karrieren når de er involvert i turneringen. Lenke til kommentar
Salgado2 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hmm, merkelig at vi ikke har hørt noe mer om Villa nå. Var ikke han så godt som klar nesten? Valencia var villige til å selge, samt at Real Madrid visstnok skulle forhandle med Villa om hans personlige kontrakt. Men hva har egentlig skjedd? Har alt gått i stå? Og når det gjelder andre kjøp rundt klubben, håper jeg da så inderlig man slipper det. For å være ærlig, mener jeg Madrid ikke trenger noen spesielle forsterkningen nå. Villa kunne kanskje vært greit, men det trengs virkelig ikke noe mer. Sist sommer skiftet vi ut 1/3 av stallen, så nå mener jeg hovedfokuset bør gå mot å sammenkjøre laget, og ikke lage noe mer uro innad i gruppa. Og når det gjelder Ronaldo, ber jeg til høyere makter om at han ikke kommer. Man ser jo allerede nå at han har skapt uro i Madrids spillegruppe. Se bare på Robinho. Det virker som om han truer med å kjøpe seg fri av kontrakten med RM, om man skal tro Marca. Så jeg sier nei takk til Ronaldo. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Overgangsmarkede til Real Madrid har latt seg være utrolig stille i det siste, selv Ronaldo saken begynner å forsvinne. Er enig i at vi har et godt nok lag nå, det eneste hullet er at vi trenger en ny spiss, og som mange andre ønsker jeg meg David Villa til klubben. Har vært snakk om Huntelaar, men har ikke lyst på han siden spillestilen hans minner mye om Raul og Nistelrooy, tror Villa er et mer interessant kjøp. Ellers har det vært litt rykter om at Robinho vil bort, i så fall trenger vi en ny vinge, Robben er jo veldig god, men han er også den eneste andre gode vingen vi har. For øvrig: Cannavaro kommer til å bli klar for neste sesong Lenke til kommentar
Salgado2 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg er veldig enig i det du sier, Gonzalez. Det eneste hullet til Madrid nå, må nesten være angrepet. Raúl og Nistelrooy er litt for like synes jeg, og Higuaín vet jeg ikke helt om man kan forholde seg så mye til ennå. Så å hente Villa kunne vært bra. Det er jo nettopp en slik type spiss vi trenger. En som kan gjøre ting på egenhånd, dra av tre mann og score. En individuell artist, som kan gjøre ting i angrepet på egenhånd, og som ikke bare putter baller inn i mål, slik som Ruud og Raúl er mest kjent for. Så min oppfatning er at Villa og Raúl kunne blitt fantastiske sammen på topp. Og når det gjelder Huntelaar er jeg også veldig enig. Han virker å være veldig lik Raúl og Nistelrooy, så jeg vet ikke helt om han ville blitt det perfekte kjøpet egentlig. Og om Robinho må bort, føler jeg egentlig ikke at vi egentlig må kjøpe noen ny ving heller. Vi har jo Granero nå også, som spilte glimrende for Getafe sist sesong. Jeg skulle gjerne sett han på venstrevingen i Madrid, samt Robben på høyre. I tillegg har man jo Sneijder, Guti osv også, som kan spille på vingen, om det er krise. Jeg synes det er på tide å bruke det man allerede har, og ikke bare basere seg på å kjøpe stjernespillere hele tiden. Jeg liker ikke helt den usunne tankegangen. For det ville ikke vært noen virkelig krise, selv om vi skulle solgt Robinho. Men det som ville skjedd, om man hadde solgt Robinho, hadde vel vært at Ronaldo kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå