Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden


Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Sko punga ut ein milliard for Ronaldo. Er verdt det!

 

yall better leave dat boy alone :yes:

Han er ikke verdt det. ingen er verdt så mye, i vert fall ikke så mye mer enn andre spilllere som er nesten like gode.

 

Garay er klar for 10€. LINK

Røverkjøp. Han er 21 år og veldig god. Var en sesong han scorte 10 mål på 31 kamper, som midtstopper!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Planen er vel at Cannavaro skal spille sin siste sesong forså å la Garay erstatte. ;)

Du har skjønt det ;)

Cannavaro er uansett så gammel at han holder i ca. en sesong til. Cannavaro er uansett bedre enn Garay per dags dato, derfor kan det være lurt å la Garay utvikle seg videre i Racing frem til neste sesong :)

Lenke til kommentar
Real Madrid tapte 4-1 mot Al-Nasr. Bryr meg veldig lit om det egentlig :p

Spillerne var sikert sliten etter gullfeirling også blir de dratt med ned til saudi arabia for å spille. stakkars :p

De oppnådde jo det de ville med kampen, nemlig penger, så resultatet er vel ikke så nøye :p

Lenke til kommentar
Sko punga ut ein milliard for Ronaldo. Er verdt det!

 

Nei, det syns jeg ikke det er. Robben og Robinho er mer enn gode nok, og 1 mrd for en spiller man egentlig ikke trenger er drøyt. Harmonien i laget er høy nå, et kjøp av C. Ronaldo kan fort ødelegge mye.

Lenke til kommentar

Håper heller El Madrid kjøper Diogo istedefor C. Ronaldo egentlig. Men orker ikke snakke om sånt nå.

 

UEFA har kåret årets lag i spania og det ble sånn her:

Casillas (Real Madrid), Sergio Ramos (Real Madrid), Coliccini (Deportivo), Cata Díaz (Getafe), Capdevilla (Villarreal); Guti (Real Madrid), Iniesta (FC Barcelona), Jorge López (Racing Santander); Güiza (Mallorca), Luis Fabiano (Sevilla), Kun Agüero (Atlético Madrid).

 

 

Fint å se mange Real Madrid spillere med, syntes også Pepe kunne vært med men, han har vært litt skadet, samme med Messi, det kan være grunne til at de er utelatt. Xavi kunne vel også fått en plass, men men bryr meg ikke så veldig at det er få barca spillere med :wee:

Lenke til kommentar

Vil gjerne se en kilde selv. Selv syntes jeg dette er en tulle sak, Ronaldo’s ord er blitt tatt ut av kontekst av media bare for å ha forsider som selger. Han har sagt han er fornøyd i Manchester og vil spille der i flere år, ser ikke for meg at han flytter til Madrid etter sommer, dette er kun en tullete media sak. Eneste han har sagt er at han sliter med været i Manchester og at han ikke vet hva som vil skje i fremtiden, men han kunne godt tenkt seg å spille i La Liga. Men som sagt, han er fornøyd i Manchester. Skulle ønske vi virkelig kunne droppe denne saken, siden det bare skaper dårlig stemning og hets mellom Manchester og Madrid fans :nei:

 

Edit: fant selv kilde

Endret av Gonzolaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...