ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Sko punga ut ein milliard for Ronaldo. Er verdt det! yall better leave dat boy alone Han er ikke verdt det. ingen er verdt så mye, i vert fall ikke så mye mer enn andre spilllere som er nesten like gode. Garay er klar for 10€. LINK Røverkjøp. Han er 21 år og veldig god. Var en sesong han scorte 10 mål på 31 kamper, som midtstopper! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Videre inneholder også avtalen en klausul om at Garay skal lånes ut til Racing neste sesong for å gi han enda mer erfaring.Kjeeeedelig!!! Men fint at han skriver under for en 6 års kontrakt da... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Planen er vel at Cannavaro skal spille sin siste sesong forså å la Garay erstatte. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Planen er vel at Cannavaro skal spille sin siste sesong forså å la Garay erstatte. Du har skjønt det Cannavaro er uansett så gammel at han holder i ca. en sesong til. Cannavaro er uansett bedre enn Garay per dags dato, derfor kan det være lurt å la Garay utvikle seg videre i Racing frem til neste sesong Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Real Madrid tapte 4-1 mot Al-Nasr. Bryr meg veldig lit om det egentlig Spillerne var sikert sliten etter gullfeirling også blir de dratt med ned til saudi arabia for å spille. stakkars Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Real Madrid tapte 4-1 mot Al-Nasr. Bryr meg veldig lit om det egentlig Spillerne var sikert sliten etter gullfeirling også blir de dratt med ned til saudi arabia for å spille. stakkars De oppnådde jo det de ville med kampen, nemlig penger, så resultatet er vel ikke så nøye Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Sko punga ut ein milliard for Ronaldo. Er verdt det! Nei, det syns jeg ikke det er. Robben og Robinho er mer enn gode nok, og 1 mrd for en spiller man egentlig ikke trenger er drøyt. Harmonien i laget er høy nå, et kjøp av C. Ronaldo kan fort ødelegge mye. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Håper heller El Madrid kjøper Diogo istedefor C. Ronaldo egentlig. Men orker ikke snakke om sånt nå. UEFA har kåret årets lag i spania og det ble sånn her: Casillas (Real Madrid), Sergio Ramos (Real Madrid), Coliccini (Deportivo), Cata Díaz (Getafe), Capdevilla (Villarreal); Guti (Real Madrid), Iniesta (FC Barcelona), Jorge López (Racing Santander); Güiza (Mallorca), Luis Fabiano (Sevilla), Kun Agüero (Atlético Madrid). Fint å se mange Real Madrid spillere med, syntes også Pepe kunne vært med men, han har vært litt skadet, samme med Messi, det kan være grunne til at de er utelatt. Xavi kunne vel også fått en plass, men men bryr meg ikke så veldig at det er få barca spillere med Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Sitat fra Cristiano Ronaldo's gudfar: "Cristian må ta denne muligheten og dra til Real Madrid. Jeg tror at han har bestemt seg for å dra til Real Madrid, men han vil ikke si noe før etter EM''. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Link? Ronaldo har sagt at han blir værende på OT så lenge Fergie er trener. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Vil gjerne se en kilde selv. Selv syntes jeg dette er en tulle sak, Ronaldo’s ord er blitt tatt ut av kontekst av media bare for å ha forsider som selger. Han har sagt han er fornøyd i Manchester og vil spille der i flere år, ser ikke for meg at han flytter til Madrid etter sommer, dette er kun en tullete media sak. Eneste han har sagt er at han sliter med været i Manchester og at han ikke vet hva som vil skje i fremtiden, men han kunne godt tenkt seg å spille i La Liga. Men som sagt, han er fornøyd i Manchester. Skulle ønske vi virkelig kunne droppe denne saken, siden det bare skaper dårlig stemning og hets mellom Manchester og Madrid fans Edit: fant selv kilde Endret 30. mai 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg har mer lyst på Diego, Huntelaar, villa, enn C.Ronaldo. Men som jeg har sagt før så tror jeg han spiller i Madrid drakta i løpet av noen år. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg skjønner fremdeles ikke at dere klarer å tro på noe som helst i media. Skjønner dere ikke at samtlige aviser dere siterer fra er værre enn seoghør? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Enig der, vg, dagbladet og marca er ikke akkurat de som lager minst overskrifter. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Den dummeste der er Fergueson. Han har bare utalt seg og anklaget Real Madrid fra det som har stått i media og lignende. Nesten alt as og marca skriver skal du ta med et trillebårlass med salt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Japp. Og SkySports har ofte Marca som kilde, de er ikke seriøse de heller. jeg tror på INGENTING. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg tror veldig mye på BBC for å være helt ærlig. Leser jeg noe der, så er det sikkert for meg. Kanskje dumt av meg, men det er sannheten. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Madrid er ikke gæren etter Ronaldo, samtidig som Ferguson vil beholde Ronaldo. Det er media som sier at Madrid gjør alt for å få Ronaldo, og at Ronaldo vil til Madrid. Dette må jo Ferguson bare regne med, og det er helt idiotisk å true Madrid for dette... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Nå har vel Madrid sagt flere ganger at dem har råd til å kjøpe Ronaldo osv, så jeg skjønner godt at Fergie truer dem. Det er jævlig slitsomt i lengden, det har holdt på i flere år. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Ja Madrid har hatt lyst på Ronaldo, men ikke så mye som media påstår. Det er de som gjør konflikten stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå