Rexbatov Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Raul ble EM-vraket til fordel for Garcia & Cazorla. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Og Güiza. Jeg skjønner meg ikke på den tullingen Aragones. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Raul begynner jo å bli en gammel mann, men synes fortsatt at han skulle ha fått en plass i fordel for Güiza. At fjerdevalget skal få så mye spilletid er også ikke så sikkert, så det er mulig Raul spares bryet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Raul ble EM-vraket til fordel for Garcia & Cazorla. ¨Raul er bedre en begge to. Arrogante Gonez er jeg så lei av . Gleder meg til del Bosque tar over Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Aragonés er en tosk... Raúl fortjente for første gang på lenge en plass i Spanias tropp. Med spillet han har vist i år + rutinen han innehar gjør han nok et stort feilgrep. At Cazarloa, Sergio Garcia og spesielt Güiza er med syns jeg ikke er så rart. Alle tre har vært veldig gode i år, det hadde faktisk nesten vært mer latterlig om Güiza ble vraket enn at Raúl ble det... Ligaens toppscorer og vårens formspiller. Han fortjener en plass. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Sergio Garcia og Guiza er jeg enig i, men ikke Cazarola. Spania kunne trengt spilleforståelsen, lederegenskapene og de iskalde avslutningene til Raul med mer. Er skremmende å tenke at hvis Bojan hadde sagt ja til Spania, hadde Raul vært enda "lengre bak". Aragones er en tosk. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Aragonés må jo ha en skrue løs. Raul har hatt en kjempe sesong. Virker nesten som at det har blitt en liten, hva kan man si, prinnsipp sak. Kanskje han angrer på at han vraka Raul i starten, men er så sta og derfor ikke vil ta han inn. Dust. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Aragonés har alltid hatt Raul fobi. Er ikke første gang Raul blir vraket selv når han er i toppform. Syntes dette burde resultere i at han mister jobben Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Rart ein spiss som er god nok for Real Madrid ikkje er god nok for spania Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Aragonés har alltid hatt Raul fobi. Er ikke første gang Raul blir vraket selv når han er i toppform. Syntes dette burde resultere i at han mister jobben Aragones går jo av etter EM eller litt senere. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 3-0 til Madrid etter første omgang, selv om jeg mistenker at Levante har mange interne problemer som gjør at det blir en lett seier, samt at de ligger nederst i La Liga. Skulle likevel ønske jeg fikk sett kampen, men har ikke tv Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 prøv å sjå den på internett Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) prøv å sjå den på internett Vet du om noen gode sider som kan streame? Endret 18. mai 2008 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Herlige feiringscener og 7 flotte scoringer. 4-1 målet av Sneijder var sent rett i krysset fra frispark på god avstand, herlig skru. Litt spesielt at det var veldig mange tomme seter under kampen, men det så ut til at det ble helt stappa fult på slutten. Grunnen var nok at folk bare ville få med seg feiringa... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Da ble det en fin slutt på en flott sesong. (ikke for levante da) Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 prøv å sjå den på internett Vet du om noen gode sider som kan streame? trur http://www.oleolefootball.com/ er en god side og bruke Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Ryktes om at den argentinske stopperen Ezequiel Garay er klar for Real for omlag 11£M + klausul. Et kjempetalent som har blitt snust på av andre topplag, bl.a. Barca. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Ja barca hadde vel han nesten, men de syntes 18 mill ble for mye så da droppa de han. BLir et bra kjøp dette hvis det skjer. Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Sko punga ut ein milliard for Ronaldo. Er verdt det! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Sko punga ut ein milliard for Ronaldo. Er verdt det! yall better leave dat boy alone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå