NightKeeper Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Aha, så dine meninger er basert på hva andre mener? Jeg har fulgt LPD i mange år og har en bror som er hardcore Real Madrid fan og har vært det i snart 15 år. Tror faktisk at jeg har bedre grunnlag for å hevde noe om Real Madrid enn deg i alle fall. Guti er elsket i Real og er respektert som faen i hele Spania. Så du fjorårets El Clasico på Camp Nou? Da var nemlig Guti banens desidert beste og fikk bøtter med skryt av folk og presse. Nei, mine meninger er basert på hva jeg mener, og det backes i dette tilfellet opp av andre Real Madrid-supportere. Hvorfor skulle du ha bedre kunnskap på meg om spansk fotball, du beviste jo i en viss diskusjon vi har hatt, at du ikke har så veldig god peiling på italiensk fotball...Fiorentina er et hint... Og som jeg skrev tidligere, jeg har aldri hevdet at Guti er dårlig, jeg sa han hadde en god kamp på dusinet, i beste fall 3-4, og at han har alltid vært ujevn, i form er han en klassespiller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er NightKeeper sine meninger basert på andre sine meninger? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Nei, de er nok ikke det. Ser du selv hvor helt på tryne det du skriver er? Så jeg kan ikke ha greie på Spansk fotball, fordi jeg etter din mening ikke har greie på Italiensk? Har forresten sett mye Serie A også, men er klar over at du har mer greie på den ligaen enn meg. Har aldri påstått noe annet heller! Jeg står på det jeg skrev den gangen. Jeg er ingen fan av italiensk footy, eller jenteball som jeg kaller det hihi. Veit forresten (ser jo det) at du har veldig god greie på fotball generellt. Men hver sin smak sa brura og putta agurken i * Endret 12. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nei, de er nok ikke det. Ser du selv hvor helt på tryne det du skriver er? Så jeg kan ikke ha greie på Spansk fotball, fordi jeg etter din mening ikke har greie på Italiensk? Har forresten sett mye Serie A også, men er klar over at du har mer greie på den ligaen enn meg. Har aldri påstått noe annet heller! Jeg står på det jeg skrev den gangen. Jeg er ingen fan av italiensk footy, eller jenteball som jeg kaller det hihi. Veit forresten (ser jo det) at du har veldig god greie på fotball generellt. Men hver sin smak sa brura og putta agurken i * Så det jeg skrev er "helt på tryne", mens det du skriver at du har mer peiling på meg ang. spansk fotball fordi broren din visstnok er "hardcore RM-supporter", det er ikke latterlig liksom? Jeg skal ikke nekte på at jeg generaliserer mye i fotballdiskusjoner, men du er ganske flink du og Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Guti er veldig undervurdert. Han er Real Madrid gjennom hele hjertet sitt, og har bare spilt for en klubb. Som noen sikkert vet, så var han en hengende spiss før Ronaldo, mannen som ikke vet forskjell på en gutt eller jente, kom til klubben. Guti var jo den mål kåte typen, men etterhvert sank det seg og han fikk en mer sentralt rolle som ballfordeler. Han ble regnet som et mye større talent enn Raul da de spilte på akademiet. Etter at Cappello kom inn, ble han valgt som en defensiv playmaker, fravør Emerson. Han fikk spille sentral med litt fokus bakover. Etter dette har han bare blomstret, og har vel flest assister denne sesongen, tross den lille defensive rollen? Han har i det siste har spilt som hengende spiss med Fernando Gago og Diarra bak seg. Endret 12. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Guti er veldig undervurdert. Han er Real Madrid gjennom hele hjertet sitt, og har bare spilt for en klubb. Som noen sikkert vet, så var han en hengende spiss før Ronaldo, mannen som ikke vet forskjell på en gutt eller jente, kom til klubben. Guti var jo den mål kåte typen, men etterhvert sank det seg og han fikk en mer sentralt rolle som ballfordeler. Han ble regnet som et mye større talent enn Raul da de spilte på akademiet. Etter at Cappello kom inn, ble han valgt som en defensiv playmaker, fravør Emerson. Han fikk spille sentral med litt fokus bakover. Etter dette har han bare blomstret, og har vel flest assister denne sesongen, tross den lille defensive rollen? Han har i det siste har spilt som hengende spiss med Fernando Gago og Diarra bak seg. Helt enig der. Men hvor får alle det fra at Guti er en deffensiv playmaker? Det er jo Gago og Diarra som er mer eller mindre. Gago løper som en illsint flue over hele banen i 90 min, mens Diarra tar den tunge deffenisve jobben og Guti har passningene Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ble litt usikker på det, men han fikk en mer defensiv oppgave av Cappello. Ikke en defensiv playmaker. Sorry. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det går rykter om at siste serierunde mot Levante blir avlyst på grunn av spiller streik i Levante etter dårlig økonomi. Tror en eller annen spiller ikke har fått ukelønn på 2 år... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det er utrulig teit! Da ødelegger de hele feiringen til Madrid! Når et lag boikotter kampen p.ga intern konflikt burde hele klubben blitt bøtelagt med en heftig sum. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvordan kan de betale boten? Føler med dere Real fans... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hehe det blir vel nesten som da Leeds ble bøtelagt p.ga dårlig økonomi Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det er jo kjipt, er et par stk på realmadird.no som skal ned å se kampen så er jo surt hvis den blir avlyst. Men jeg skjønner jo de Levante spillerne. Man skal jo få lønn når man arbeider, og når de ikke gjør det på over 1 år så er det jo forståelig. Og det er ikke minst smart å streike mot Real Madrid fordi det skaper media oppstyr og da kan det skje noe fortm, ikke sant. Men det er jo utrolig kjipt at det må gå utover en uskyldig tredje part. Håper hvertfall det blir kamp, og pokal heving Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Da har de nye draktene kommet ut: Hadde likt bedre om de hadde beholdt lilla fargen på stripene istedet for de svarte, jeg syntes de var penere menmen. Liker godt kraven og at den er så enkel uten mye dildall. fin drakt Og det ser ut som at Robinho kan få en kontrakt til 2014. Og at de vil at han skal bli et av symbolene på Real Madrid. [borat]*highfive*[/borat] Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Blir bra dette. Men hvor blir det av det spanske flagget? Likte også den blå-lilla fargen som er nå. Det er jo fargen som var på logoen (stripa på skrå) før den ble fornyet sist. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) De er ijaffal en tøff drakt beste drakten eg bruker Endret 14. mai 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Blir bra dette. Men hvor blir det av det spanske flagget?Likte også den blå-lilla fargen som er nå. Det er jo fargen som var på logoen (stripa på skrå) før den ble fornyet sist. Tror flagget kommer på baksiden av kragen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Synd Adidas ikke laget helt egne drakter til Madrid. Det hadde vært morsommere. De nye draktene er vel helt like Chelsea sine bare at det er forskjellige farger Nye bortedrakta? Hvis det så, njaa... likte drakta utenom halsen på den og den lyseblå fargen. Hadde vært morsomt om de kunne hatt helt hvite retro hjemme og helt lilla/lillablå retro bortedrakter til neste år Endret 15. mai 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Likte keeper drakta som er denne sessongen, den oransje ( som vistnok skal være den mest forstyrrende fargen for spissene). Likte vedlig godt årets bortedrakt også, veldig fine fargekombinasjoner. Neste åt håper jeg også på noe sikkelig retro, det kunne vært kult. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 David Villa nesten klar! Den borte drakta var virkelig knall! Hjemmedrakta ser ut som en helt vanlig adidas skjorte (+ rm logo) som man får kjøpt for 200 på en sportsbutikk... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ronaldo?... Hehe, hadde vært kult å ha Ronaldo, men syntes det er litt teit egentlig å gjøre tidenes dyreste kjøp. Føler med United supporterne nå altså, vet ossen det er når klubber bare tar spillere de vil ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå