Gå til innhold

Den store Real Madrid tråden

Gonzolaz

Anbefalte innlegg

Og det må være kjipt for Barcelona, fordi de har verdens sterkeste lag på papiret.

Haz står btw for ungene til Guti.

Håper du virkelig tuller nå? På papiret er ikke Barca i nærheten av Madrid på papiret en gang!

På papiret er nok Barcelona et lag som muligens slår Real Madrid på papiret etter min mening. Henry, Eto'o, Ronaldinho, Abidal, Puyol, Messi, Deco, Xavi, Toure er noen av de beste i sin posisjon i verden så på papiret ville jeg sagt at Barcelona slår Real Madrid.

Raul, RvN, Cannavaro, Robinho, Ramos, Robben. Eks. på navne som er minst like sterke eller myesterkere på pairtet. Real Madrid har et mye sterkere lag hvis du ser på pairet, hva de har gjort og klart å vinne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, er absolutt ikke gærn.

Tror du Real Madrid er bedre med bare sterke spillere? Mye handler om samspill og hvordan laget fungerer sammen.

Er Messi den eneste gode spilleren? Jeg kan jo nevne noen som er på ca som Messi, Iniesta og Toure eks.

Hvis du sier at Barca har kun Messi som er god, så sier det litt om hva du kan.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Da har ikke du sett dem spille i det siste. Real Madrid er mye bedre på samspill, hvis du hadde sett El Clasico så hadde du skjønt det. De ble rundspilt i 87 min. Feilpassninger og en del dårlig komunikasjon fra Barca sin side. Sånn har de vært i en del kamper i år (ikke riktig like ille MEN) og det er derfor de ligger på 3 plass og kan ende opp på 4

Lenke til kommentar
Jeg så kampen, og Barca ble rundspilt. Men det var først og fremst fordi de ikke fungerte sammen.

Men nå sa jeg også at Real Madrid hadde spilt mye bedre sammen enn Barca i år, men Barca har uansett det sterkeste laget på papiret.

Hvordan kan de være bedre på papiret når de er dårligere? Kan du si meg det.

Toure er i ert fall ikke noe bedre enn Gago og guti på pairet som du sier det

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar

Jeg tror rett og slett den dårlige trenden til Barca har sine hovedgrunner i Frank Rijkaard og Ronaldinho. Mener ikke at Barca trenger spilleren Ronaldinho så mye ettersom de har en kraftig undervurdert erstatter i Iniesta, men dette har noe med moral å gjøre. Det er mange av spillerne som ikke liker / likte Frank Rijkaard, blant annet Ronaldinho. Jeg husker Eto'o hadde en heftig krangel med Rijkaard for en stund siden.

Spillerne du nevnte:

Henry, - tror du ikke Ruud van Nisterooy matcher ham? Henry har hatt en elendig sesong for å si det mildt. Tror ikke du har sett ham i år, men bare lest litt om hans tid i Arsenal.

Eto'o, - Vil si at Raul er hakket bedre.

Ronaldinho, - han er vel "skadet."

Abidal, - Heinze eller Roystoyn Drenthe er minst på samme nivå som Abidal.

Puyol, - Ramos, og fjorårets verdens beste spiller Cannavaro er på samme nivå som Puyol, minst.

Messi, - Er vel verdens beste spiller etter Ronaldo denne sesongen? Her er Barca best, men RM er ikke så svak her heller med Robinho eller Robben.

Toure, - Barca er litt bedre her, men Gago har spilt glimrende denne sesongen, og jeg mener han har vært bedre. Dessuten Raste, så er ikke Toure en defensiv spiller i motsetning til Guti og Gago.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Hahhahaha, Guti bedre enn Toure? Hahhahaha, jeg tror jeg dør.
Ikke påstå at Toure er bedre enn kongen av målgivende... Slutt...

Når det gjelder det best på papiret greiene, så er det noe man subjektivt kan mene, det finnes ikke noen fasit vel! Raste mener Barca, ja vel, Gorilla mener Madrid, ja vel...

Lenke til kommentar

Når det gjelder det best på papiret greiene, så er det noe man subjektivt kan mene, det finnes ikke noen fasit vel! Raste mener Barca, ja vel, Gorilla mener Madrid, ja vel...

Selvsagt er Yaya Toure bedre enn Guti, som har en god kamp på dusinet nesten, noe som backes opp av Real Madrid-supportere i den norske supporterklubben som jeg disktuerer mye med på VGD. Yaya Toure er vel verdens beste defensive sentralmidtbane, etter Essien.

Og jeg står på at Barca har et bedre lag på papiret. Greit nok at Real Madrid har bedre keeper og forsvarsrekke, men midtbanen og angrepet til Barca rundpuler Madrid sitt på papiret. Iniesta, Xavi, Toure og Deco, ingen midtbane i verden matcher den - på papiret. Angrepet til Barca er også bedre enn Madrid sitt, på papiret...

Lenke til kommentar

Vil ikke si at midtbanen rundpuler Real Madrid sitt, ihvertfall ikke angrepet. Guti er en god defensiv midtbanespiller med mange, og da mener jeg mange brudd og assister. Xavi har forresten spilt elendig denne sesongen. Angrepet til RM er bedre med Higuain, United gamle mål maskin Ruud van Nistelrooy og Raul. Eto'o og Henry ikke minst, har spilt elendig.

Lenke til kommentar

Det ''best på papiret'' kan dere gi opp, Deco og gjengen har spilt en ræva sesong og er atm veldig dårlige, selv på papiret.

Samspillet mellom Robben, Sneijder, Guti, Diarra, V nistelrooy, Raul, Higuan, Drenthe og Ramos er det få lag som kan slå. Resultatet hadde vært enda styggere ved en omkamp av El Clasico, tro meg.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Selvsagt er Yaya Toure bedre enn Guti, som har en god kamp på dusinet nesten, noe som backes opp av Real Madrid-supportere i den norske supporterklubben som jeg disktuerer mye med på VGD. Yaya Toure er vel verdens beste defensive sentralmidtbane, etter Essien.

Du kan umulig se mye LPD. Guti er kraftig undervurdert og hans betydning for Real Madrid er enorm. Toure rekker han ikke til anklene engang.

Jeg mener forresten at de respektive lagene har ca like gode lag på papiret.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Du kan umulig se mye LPD. Guti er kraftig undervurdert og hans betydning for Real Madrid er enorm. Toure rekker han ikke til anklene engang.

Jeg mener forresten at de respektive lagene har ca like gode lag på papiret.

Jævli saklig å hevde at jeg ikke ser mye Spansk fotball. Guti er ikke engang fast på Real Madrid jo, og jeg antar at gutta i Peña Madridista Noruega som jeg diskuterer mye internasjonal fotball med har litt bedre grunnlag for å hevde noe slikt enn du. Dessuten har Yaya Toure vært Barcas beste sammen med Messi i år, er vel liten tvil om hvem som er en verdensstjerne her, og hvem som ikke er det.

Lenke til kommentar

Aha, så dine meninger er basert på hva andre mener? Jeg har fulgt LPD i mange år og har en bror som er hardcore Real Madrid fan og har vært det i snart 15 år. Tror faktisk at jeg har bedre grunnlag for å hevde noe om Real Madrid enn deg i alle fall. Guti er elsket i Real og er respektert som faen i hele Spania. Så du fjorårets El Clasico på Camp Nou? Da var nemlig Guti banens desidert beste og fikk bøtter med skryt av folk og presse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...