Armageddon Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Dårlig av tv2 og ikke sende nedover et par kommentatorer. De sitter jo i studio og kommenterer, og stadionlyden er elendig. Håper kampen gjør opp for det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Dårlig av tv2 og ikke sende nedover et par kommentatorer. De sitter jo i studio og kommenterer, og stadionlyden er elendig. Håper kampen gjør opp for det. Hvorfor skulle de gidde det? Ubetydelig kamp siden alt allerede er avgjort. Latterlig kamp også, begge RM sine mål har kommet pga dommerfeil. Hvilken parodi. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Filminga var jo helt håpløs. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Filminga var jo helt håpløs. vondt å se på, som nightkeeper sier; begge målene kom fra dommerfeil. sykt. men jaja, grattis med liagen real supportere Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Dommer feil eller ikke det er ingen tvil om at Real Madrid fortjener og lede dette her.. El Madrid eier kampen, og valdes er passe latterlig. Nightkeeper: De kan gjøre det siden dette er en av om ikke verdens største fotballkamp.(imo) Endret 7. mai 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 GOL GOOL GOOL Raul and Robben Fortjent ledelse men litt flaks med måla da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 det var et bedre mål da higuain er jo faen fans favourite nå. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 For et bytte. Hugain ved første ballberøring oioio. HALA MADRID PUTA BARCA Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Blir kos i CL neste år hvis dette fortsetter, ikke at Barelona spiller nå veldig godt akkurat nå... Hahaha, RvN på straffe. Det lukter mer her! Endret 7. mai 2008 av Ulriksen Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Går me for tosifra nå ? Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Går me for tosifra nå ? Selvfølgelig! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Fy flate. Real Madrid i storform og Barca i oppløsning. Ganske fin sesongavslutning dette. Skulle ønske Champions League startet i mai. Men tipper de trør til skikkelig til høsten. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg så bare andre omgang, men fy faen hvor Real brutalt voldtok Barca. De rundspilte dem jo ut av stadion ! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Dette her var bare veldig veldig imponerende av Madrid. Det hjalp sikkert at Barcelona spilte som et 3 divisjonslag men. Utrolig imponerende. Adios Ronaldinho, Rijkard, Henry.... Hugain viser seg igjen fra sin beste side, han kommer til å bli en joker hvis han fortsetter sånn her og får spilletid. HALA MADRID PUTA BARCA! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Morsom kamp, selv om det ikke var mye konkurranse, Real eide Barcelona i dag. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Da Guti ble byttet ut så jeg bakpå drakta at det stod "GUTI HAZ." , hva står egentlig "HAZ" for? Da Guti ble byttet ut så jeg bakpå drakta at det stod "GUTI HAZ." , hva står egentlig "HAZ" for? Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 H- for hans andre etternavn Hernandez A- for Aitor sønnen Z- for dattera Zaira Ein teori ialfall Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Chelsea forbereder gigantbud på Ramos?!? 500 millioner... Håper ikke han drar dit... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Da Guti ble byttet ut så jeg bakpå drakta at det stod "GUTI HAZ." , hva står egentlig "HAZ" for? Da Guti ble byttet ut så jeg bakpå drakta at det stod "GUTI HAZ." , hva står egentlig "HAZ" for? Hernandez Etternavnes hans,( ja spansk er rart, han skriver noen ganger Hez også( ikke på drakta da)) Men perosnlig syntes jeg det er bedre med bare Guti, men det er vel ikke opp til meg Uliksen: Har du en kilde? Hørte at det sto i en ikke veldig troverdig avis. Men tror uansett ikke at Ramos drar til chelskei. Han har jo sagt at han vil bli kaptein i Madrid. Endret 8. mai 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Da Guti ble byttet ut så jeg bakpå drakta at det stod "GUTI HAZ." , hva står egentlig "HAZ" for? Da Guti ble byttet ut så jeg bakpå drakta at det stod "GUTI HAZ." , hva står egentlig "HAZ" for? Hernandez Etternavnes hans,( ja spansk er rart, han skriver noen ganger Hez også( ikke på drakta da)) Men perosnlig syntes jeg det er bedre med bare Guti, men det er vel ikke opp til meg Uliksen: Har du en kilde? Hørte at det sto i en ikke veldig troverdig avis. Men tror uansett ikke at Ramos drar til chelskei. Han har jo sagt at han vil bli kaptein i Madrid. Det stod på vg.no tidligere i dag.Chelsea forbereder gigantbud Endret 8. mai 2008 av Ulriksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå