Nasri94 Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Men tenk på de vi har fra før. Soldado tror jeg ikke er noe vi kan håpe på, men Higuain er jo god og kommer til å bli bedre. Robinho er mye bedre som spiss også og vi har Saviola som en god innbytter. Skal Madrid kjøpe Hunterlaar burde de kvitte seg med et par spillere først Soldado er nok ferdig etter seongen, men hva skal vi gjøre på høyrekanten om Robinho skal omskoleres som spiss? Jeg mener at Robinho burde fortsette på kanten, der han kan bruke sin fart og teknikk, og legge inn til spissene. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Kan bruke Sneijder som kant eller så er det en plass vi helst burde forsterke. er såpass overbevist om at Robinho burde spille ren spiss etter å ha sett han i Brasil sine landskamper Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 David Villa!!! Herlig om det som står er sant. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 David Villa!!! Herlig om det som står er sant. jeg håper det ikke. Liker han ikke og han har heller ikke spilt noe spesielt godt i det siste. Da vil jeg mye heller ha Hunterlaar! Det er marca som har skrivd artikkelen og da kan man ta det med et tilhengerlass med salt Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Enig med deg Gorilla, Huntelaar er hakket bedre etter min mening. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 David Villa klar for 35£ mill? Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) CAMPEONES! Haha, mål i 87 og 89 minutt faktisk! :!: Endret 4. mai 2008 av Ulriksen Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) CAMPEONES CAMPEONES OE OE OE.... BLir digg å mobbe Barca suportere på skolen nå ass, Gleden er ikke like stor som i fjor. Seriegullet har jo liksom vært i lomme en stund nå men uansett Da må katalanerne aplaudere hvittrøyene inn på Bernabeu neste kamp Endret 4. mai 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jesus, for et lag. Det er ikke første gang at dette laget faktigst scorer 2 mål helt på tampen selv med 10 mann. Husker de lå under 1-3 mot Espanyol. Likevel var jeg KLIN sikker på at de skulle vinne. Og det gjorde de også... For en lagmoral! Dette er helt sinnsykt! Men jeg er skuffet. Så ikke andre omgang, så jeg fikk ikke med meg feiringa. Ville helst at det skulle bli uavgjort, slik at de kunne avgjort på El Clasico til onsdag! Hadde vært mye bedre :!: Lenke til kommentar
Nasri94 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Fantasisk og bli seriemester! Gleder meg til å se Barcelona- spillerne klappe oss inn på banen til Onsdag. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Har vi en ny superspiss her? Higuain er i knallform! Ny stor nr.9 (håper han får det draktnr.) Campeones! Noen som vet hvor jeg kan se El-Classico på nett billig? Må bare se den kampen. Må jo så klart ta med litt video fra festen LINK Endret 5. mai 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Nasri94 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Har vi en ny superspiss her? Higuain er i knallform! Ny stor nr.9 (håper han får det draktnr.)Campeones! Noen som vet hvor jeg kan se El-Classico på nett billig? Må bare se den kampen. Må jo så klart ta med litt video fra festen LINK Du kan jo bare se den på TV 2 Zebra, hvis du har den. ? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Har vi en ny superspiss her? Higuain er i knallform! Ny stor nr.9 (håper han får det draktnr.)Campeones! Noen som vet hvor jeg kan se El-Classico på nett billig? Må bare se den kampen. Må jo så klart ta med litt video fra festen LINK Du kan jo bare se den på TV 2 Zebra, hvis du har den. ? Går kampen direkte der? Vil se den direkte og ikke i reprise! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Går direkte på Zebra ja Har personlig hatt sansen for Hugain siden han kom til klubbe. Fint at han endele begynner å storspille. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Ja direkte. Sendingen starter 21.30 onsdag, mens kampen starter 22.00 Lenke til kommentar
Nasri94 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Gleder meg veldig til i kveld! Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Har vi en ny superspiss her? Higuain er i knallform! Ny stor nr.9 (håper han får det draktnr.)Campeones! Noen som vet hvor jeg kan se El-Classico på nett billig? Må bare se den kampen. Må jo så klart ta med litt video fra festen LINK Du kan jo bare se den på TV 2 Zebra, hvis du har den. ? Går kampen direkte der? Vil se den direkte og ikke i reprise! Kjøper du (livesport247.com) er du nok sikra. Koster 24 kroner eller noke for ei veke og da får du masse kamper fxs alle tippeligakampene Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 alltid gøy med el classico glemte at den var i kveld ja. må sees! blir jo pinlig for barca å klappe real madrid på banen! haha! Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Typisk, kampen sendes på skysports, som selfølgelig vi ikke har her på kollektivet, håper den lokale puben har vett nok til å vise den. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Må bare si at det er helt herlig å endelig se spansk fotball på tv igjen. Skjønner ikke hvorfor de sluttet og vise det på Zebra. Ikke lenge igjen nå, gleder meg til å se barca spillerne klappe El Madrid in Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå