ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Ingen Barca supportere som har kommet å gratulert oss på forhånd? Det er alt for dårlig Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Vel du ser jo hvor mye aktivitet der er i barcelona tråden. (ingen) Har fått noen gratulasjoner fra barca supportere på skolen though Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Barca tapte 2-0 mot Deportivo i dag. Om Madrid vinner i morgen er Barcelona 100% ute av gullkampen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Barca tapte 2-0 mot Deportivo i dag. Om Madrid vinner i morgen er Barcelona 100% ute av gullkampen. for en fin verden vi lever i Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Det var deilig, og hvis villareal taper, så er vi campeones campeones oe oe oe..... Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Saviola. Etter dårlig keeperspill :!: men glimrende angrep Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 villareal vant i dag så da blir vi ikke seriemestere i dag. Men uansett deilig å lede, får håpe de tkommer fler mål, eller a tdet holder seg, da huker vi i hvertfall barca ut av gullkampen for godt Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 FANTASTISK strafferedning av Casillas Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 3-0! Hva kan man si? Sleik meg i rassen Bærca Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Helt for digg Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Det var deilig, og hvis villareal taper, så er vi campeones campeones oe oe oe..... Neida, det ble faktigst ''campeones campeones oe oe oe'' selv om Villareal vant Bølgen gikk også forresten. Herlig stemning. Endret 29. april 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 poenmget mitt var vel stregt talt at vi ble mestere, men uansett Var du der eller bare så på tv /pc? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Er du gæren, var ikke der. Har skaffet meg TV2 sport Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Hvordan er situasjonen med Robinho? Trives han I Real Madrid? Har han sagt noe om fremtiden hans i klubben? Jeg må bare vite det, ettersom han er den spilleren på laget deres jeg har mest sanser for, og jeg vil gjerne like å vite litt mer om det. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Det har jo vært snakk om at han vil dra og sånt for en god stund siden, men nå har det roet seg, og det siste året har hans storspilt og ser ut til å trives. Drar ikke med det første. Lenke til kommentar
Nasri94 Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Hvordan er situasjonen med Robinho? Trives han I Real Madrid? Har han sagt noe om fremtiden hans i klubben? Jeg må bare vite det, ettersom han er den spilleren på laget deres jeg har mest sanser for, og jeg vil gjerne like å vite litt mer om det. Jeg vil tro han trives hos oss. Så vidt jeg husker, så sa han vel at han ville avslutte karrieren hos oss, tror han sa det for noen måneder siden, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Tror Robinho har sagt at han trives i Madrid ja. Nevte også no med slutte karrieren her også. Gode nyheter: El Clasico på TV2 Zebra http://www.realmadrid.no/Nyhet.aspx?nyhetID=12269 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Tror neppe han vil dra da det ser ganske lyst ut i fremtiden. Hvis han blir er jeg sikker på at han tar over som førstevalg som spiss når van Nistelrooy blir for gammel. Eller før hvis han storspiller. Jeg selv syntes han er mye bedre som ren spiss enn som kant ol. Det har han bevist på landskamper for Brasil Lenke til kommentar
Nasri94 Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Tror neppe han vil dra da det ser ganske lyst ut i fremtiden. Hvis han blir er jeg sikker på at han tar over som førstevalg som spiss når van Nistelrooy blir for gammel. Eller før hvis han storspiller.Jeg selv syntes han er mye bedre som ren spiss enn som kant ol. Det har han bevist på landskamper for Brasil Nja, hvis Van Nistelrooy begynner og trappe ned, kunne jeg tenkt meg Huntelaar! En spiss som er er et par hakk bedre enn Nistelrooy pr. dags dato, og man kan bare tenke seg hvor god han vil bli i årene fremover, hvis han velger og dra til en mye større klubb, enn det han er i nå! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Men tenk på de vi har fra før. Soldado tror jeg ikke er noe vi kan håpe på, men Higuain er jo god og kommer til å bli bedre. Robinho er mye bedre som spiss også og vi har Saviola som en god innbytter. Skal Madrid kjøpe Hunterlaar burde de kvitte seg med et par spillere først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå