ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Flere som "misliker" Luis Arog"anze"onez. Raul har jo vert top 5 av de spanske spissene denna sesongen og alikevel får han ikke være med på landslaget. 21 mål 7 assist på 40 kamper eller noe sånt. Guti har fått kontrakt til 2011 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Rart Raul ikke er er med på landslaget, men så er det verdt å si at Villa og Torres storspiller. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Rart Raul ikke er er med på landslaget, men så er det verdt å si at Villa og Torres storspiller. Villa har ikke akurat vært overlegent god denna sesongen og det er andre spisser som kunne blitt byttet ut med Raul. Han er jo den mestscorende for Spania noen sinne så det sier jo litt også... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 1-0 seier over Real Murcia med en mann mindre i ca. 60 min. Torres ble utvist og Sneijder scora Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Bra vi vant i dag, og med 9 poengs ledelse (igjen). Dessværre så kommer dommeren i fokus, El Madrid skulle hatt 1 mann mer på banen og et straffespark, har merket det i mange kamper at det skjer store dommerfeil, ikke bra. Lenke til kommentar
Freddy_Adu Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Herlig at ledelsen nå har økt igjen, etter helgas runde er jeg nesten sikker på at ligagullet igjen havener på Santiago Bernabeu Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ser at Huntelaar vil til Real, det hadde blitt fantastisk. Han er virkelig en klassespiller Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Ja og jeg håper for guds skyld at han ikke går til dere. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Håper han kommer til Madrid, tror det kunne blitt artig. Han er en meget god spiss, og han er heller ikke så gammel. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Ja og jeg håper for guds skyld at han ikke går til dere. Unødvendig innlegg men? Hadde vært bra å få kjøpt Hunterlaar. ung god spiss som kan tilføye laget mye. Men problemet er de yngre spissene som har blitt lovet spilletid og som skal satses på. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Greit jeg skal utdype det. Jeg håper at han ikke går til dere fordi jeg tror at han innen et par år vil vise seg som verdens beste spiss. Han er en klinisk avslutter uten like med evner til å avslutte i lufta. Han minner meg om en Van Nistelrooy, men samtidig har han etter det jeg har sett også en skuddfot samt at han tar brassespark jeg drømmer om,. Jeg er redd for at hvis han kommer til dere vil dere sitte på en klassespiss uten like om et par år, og jeg for min del ønsker ikke at dette skal skje. Jeg vil vel også unnskylde for at jeg uttrykker følelser i denne tråden ettersom det virker som det ikke er lov til å skrive noen korte innlegg i andre tråder enn Manchester United tråden og Liverpool tråden der jeg er vant til å kunne komme med innspill som jeg vil. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Nå har du skrøtet over han i samtlige tråder. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Jeg kan ikke noe for det. Jeg liker ham så godt Chauz . Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Barca spilte uavgjort mot espanyol i dag så hvis El Madrid vinner i morra får vi en 11 (!) poengs luke. (hvis jeg har regnet riktig ) Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Jepp, det blir så drøyt at El Clasico ikke har noen betydning en gang blir bare en sjarmør etappe. Elendige Barca har slutta å score mål... Gadd ikke en gang se kampen deres, var for lite underholdende. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Nå er seierslukta virkelig intens. Hvis Real Madrid ikke vinner serien nå skal jeg gi bort alle draktene mine (i vert fall nesten alle). OG det kommer ikke til å hende. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 2-0 til Madrid Raul og Higuain med ett hver Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Blir artig hvis ikke Barcelona klarer andre plassen, med spillet de har nå blir det nok en tredjeplass. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Da har vi altså 5 kamper igjen, vi ligger 10 poeng forran Villareal og 11 poeng forran puta barca. så det vil si at av de fem kampene så trenger vi bare vinne 2 av de 5 som da gir oss ligagull (hvis jeg her regna riktig da ) Personlig syntes jeg det kunne vært morsomt å avgjøre serie gullet mot Barcelona. Tenkt dere det a: 80 000 ville Madridistas ( og noen få katalanere da. En haug skuffede barcelona spillere som må gå og gratulere alle Real Madrid spillere men de fester. Da vlir det dig å komme og mobbe alle barca fansen på skolen dagen etter Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Du har rett det ville vært mye bedre, men tviler på at det skjer. Hvertfall hvis Barcalona fortsetter å spille slik de gjør nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå